בעל עסק ביתי ? רוצה להיות ? הנה התכונות שדרושות לך ! חלק 2 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בעל עסק ביתי ? רוצה להיות ? הנה התכונות שדרושות לך ! חלק 2

פורסם בתאריך 09/18/2009 ע"י עוזי אוחנה בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 634 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הכנסה, פאסיבית, כלכלה, כסף, אינטרנט, שיווק, נדלן, נדל"ן, שר"ש, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, פיננסי, עסק, עבודה מהבית, יצירה, נוספת, יד

במאמר הקודם דיברנו על זה שאי אפשר להפעיל את העסק הביתי שלך במשך שעתיים בהתחלה ואז לשכוח ממנו , כחלק מהמשמעת העצמית שדרושה לך היום נמשיך ונבין למה בעצם ?


אין מצב כזה כל עסק צריך תחזוק ועבודת תשתית טובה לפחות בשנתיים הראשונות עד שהוא מתחיל להזרים אלינו הרבה כסף ולכן חשוב להיות ממושמעים ולדעת שביום אני עובד בשעות כאלה וכאלה ויש לי הפסקה בשעה הזאת ואין סיכוי שאם החלטתי שאני עובד בין 8-10 ב9:15 אני קם כדי לראות טלוויזיה , זה העסק שלך! ואם אתה לא תשמור עליו ותפקח עליו אף אחד לא יעשה את זה במקומך !


לכן חשוב מאוד להיות ממוקדים ומתוכננים היטב כך שאנחנו יודעים ביום בדיוק מתי זמן לעבודה ומתי זמן להנאה , נכון אחד מהיתרונות של עסק ביתי הוא יותר הנאה יותר עצמאות בלי מחויבות לבוס דברים שהרבה אנשים במשך חייהם רק חלמו עליהם אבל אם חלמתם צריך לחיות את החלום ואי אפשר לעשות זאת בלי משמעת עצמית .


רק לצורך השוואה ובמידה וזה לא היה ברור , בעסק ביתי דרושה ה-ר-ב-ה - י-ו-ת-ר משמעת מאשר בעבודה כשכיר מכיוון שבעבודה כשכיר בסוף החודש גם אם היית בינוני קיבלת צ'ק וגם אם היית מצוין קיבלת צ'ק , בעסק ביתי אם תהיה מצוין תכתוב לעצמך צ'ק שמן , אבל אם תהיה בינוני , לא בטוח שתוכל לכתוב בכלל צ'קים!
לכן לפני שפותחים עסק ביתי לוקחים בחשבון את ההיבט של המשמעת העצמית אם אתה רוצה לפתוח עסק ואין לך את זה , תעבוד על עצמך , קח קורס לחיזוק המשמעת , או תפתח עסק במקביל לעבודה ורק שתראה שאתה מחויב באמת לעסק תתחיל להשקיע יותר לאט ובטוח.


מקווה שנהנית מצמד המאמרים הללו במאמר הבא אני אמשיך לסקור את התכונות שכדי ורצוי שתהיה מצויד בהם כשיש לך עסק ביתי משלך

זה מאתגר וזה אפשרי וכל אדם שניחן ביכולת לחשוב מסוגל לעשות את זה , אם מצא חן בעיניך הרעיון אני רוצה להזמין אותך לרשימת הדיוור שלי שמוקדשת כולה ליצירת הכנסה פאסיבית מנדל"ן , שיווק באינטרנט באמצעות רשימת דיוור ואי ביי ושיווק רשתי שזאת נישה נוספת מעניינת במיוחד ההרשמה כמובן חינם באתר :


www.new-generation-agent.com

 

 

אודות עוזי אוחנה

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי. אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא יצור הכנסה פאסיבית באתר: www.new-generation-agent.com הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!! קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

עוזי אוחנה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר