חלונות עץ | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


חלונות עץ

פורסם בתאריך 09/06/2009 ע"י פורטל מפתחים בקטגוריה בית | צפיות: 367 | התחבר לדירוג המאמר

חלונות עץ


חלונות עץ מוכרים לנו מזה שנים. עד להופעתם של חלונות אלומיניום שימש העץ לייצור חלונות. כיום תודות לטכנולוגיה מתקדמת, אתם זוכים לעץ בעיבודים גימורים ואיכות שלא הכרתם קודם.

ללא ספק חלונות עץ מצטיינים במראה חם ובייתי ומתאימים לחללים ביתיים, לקליניקות, מסעדות, חנויות, וכיום אף למשרדים מפוארים. אופני עיבוד העץ מאפשרים יצירת חלונות עץ במראה מודרני שעדיין, בטקסטורות וגוונים מיוחדים המשדרים יוקרה , פאר ויחד עם זאת חום.

חלונות עץ מתאימים מאד לצימרים במקומות קרים . הם מייצרים אוירה כפרית וטבעית, וזה בדיוק מה שנחוץ לנו כשאנו מתרחקים מהעיר.

חלונות עץ מגיעים בעיצובים מיוחדים ובשילוב של הזכוכית המתאימה. אתם מקבלים מוצר שניתן ליהנות ממנו לאורך זמן.

בחירת זוג זכוכית לחלונות עץ היא חשובה במיוחד שכן היא תקבע בין הייתר את איכות הבידוד. חלונות עץ נוטים לעיתים להכניס מעט רוח, וזכוכית איכותית, מחוסמת או תלת שכבתית תעזור ביצירת הבידוד המושלם. בחירת זכוכית עבור חלונות עץ קשורה גם לרמת בידוד הרעש החשובה לכם. אתם יכולים להחליט על זיגוג כפול שמתאים במיוחד , עבור אזורים רועשים במיוחד.
חלונות עץ אם כן יעניקו לחלל חזות כפרית וחמה. גווניו של העץ הם רבים ומאד משפיעים על האווירה. למשל מסגרות חלונות עץ כהה מבריק ומהוקצע, מתאימים למשרדים מהודרים אבל לא רק . ניתן להתאים כל גוון של עץ לריהוט המצוי בחלל. שימו לב: רצוי לבחור את סוגי העץ לחלונות רק לאחר שהסכמתם על סגנון הריהוט. לאחר שאתם יודעים מה הצבעים שישלטו ומה אופי החלל, תוכלו ביתר קלות ולבחור חלונות עץ המתאימים לכם בדיוק.

השפע עצום, העיצובים כל העת נעשים עשירים יותר ובעלי פתרונות מיוחדים למפתחים בעייתיים.

חלונות עץ אינם חייבים להיות ריבועיים או מלבניים , אלא גם בעלי קווים מעוגלים טכנולוגיות חדישות בייצור פרופילים וזגוגיות מאפשרים ליהנות מחלונות עץ בכל סגנון עיצוב שתבחרו. מאפשרות כל עיצוב אפשרי.

חלונות עץ דורשים כמו כל חלון אחר פתרונות הצללה. לכל סוג פתיחה של חלון קיימים סוגי הצללה שמתאימים לו במיוחד. סוגי החלונות הם רבים : חלונות בעלי שתי כנפיים, חלונות הזזה, חלונות הרמה, חלונות קבועים לאל אפשרות פתיחה, חלונות המותקנים על גגות ומכניסים אור רב לבית, חלונות מתקפלים כמו אקורדיון, חלונות עגולים המזכירים קצת חלונות אוניה ועוד.

חלונות עץ אמורים להשתלב יפה ל רק עם פרטי הריהוט, אלא גם עם אריחי הריצוף וחיפויי הקיר השונים. לחלונות עץ מתאימה מאד רצפת פרקט טבעי שכאילו משלימה את המראה החם . אם בחרתם ריצוף שיש , או קרמיקה, הרי שחשוב לשמור שלא ייוצר קונטרסט גדול מידי שיקטין את מראה החדר. מסגרות חלון מעץ בהיר יתרמו לתחושת חלל גדול יותר, בעוד שעץ כהה מקטין מעט את תחושת המרחב. הכל בסופו של דבר עניין של עיצוב.

לסיום אזכיר את השילוב הקיים כיום בין חלונות עץ לחלונות אלומיניום.

מדובר בסוג חדש של חלונות . בחלונות אלו מותקנת רק זגוגית מבודדת אשר מורכבת משתי שכחלונות עץ אלומיניום אינם יקרים במיוחד . בכל מקרה עליכם לוודא כי החלונות מגיעים עם תו תקן ישראלי המאשר כי עמדו בבדיקות המחמירות ביותר.


מאמר זה נלקח מקטגוריית חלונות עץ מפורטל פורטל הדלתות, החלונות והמפתחים המוביל בישראל - דלתות חלונות ומפתחים
עוד בנושא שערים בפורטל מפתחים

אודות פורטל מפתחים

פורטל ריצוף ואמבט, קרמיקה, שיש, שיפוצים, ספא, ועוד.

פורטל מפתחים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר