4 טיפים ליצירת דפי נחיתה של וורדפרס | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


4 טיפים ליצירת דפי נחיתה של וורדפרס

פורסם בתאריך 07/04/2022 ע"י kirya tech בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 238 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דף נחיתה

 אם אתה צריך עזרה ביצירת דפי נחיתה משפיעים,  בעמוד זה, נדון ביסודות השימוש בוורדפרס עבור דפי נחיתה וארבעה טיפים ליצירת דפי נחיתה מוצלחים של וורדפרס. 

מה זה דף נחיתה?

דף  נחיתה  הוא דף שמחובר למסע הפרסום שלך שמשרת מטרה מסוימת. דפים אלה עוזרים לאנשים ללמוד יותר על העסק או המוצרים שלך. אנשים בודקים את המודעות שלך ו"נוחתים" בדף שלך.

דפי נחיתה הם ספציפיים ומתמקדים בהדרכת מבקרים להשגת מטרה. כל אלמנט בדף ממלא תפקיד בסיוע לקהל שלך לבצע פעולה מסוימת. זה כולל קניית מוצר, הרשמה לרשימת דוא"ל, הורדת תוכן ופעולות אחרות.

דף נחיתה יכול להיות דף מהאתר שלך או דף נפרד. עסקים רבים בוחרים ליצור דף נחיתה נפרד מכיוון שהוא מאפשר להם לעקוב אחר הצלחת קמפיין ה-PPC שלהם מבלי שהניתוחים יהיו מבולבלים. זה שומר על טהור הנתונים מכיוון שהתנועה היחידה שמגיעה לדף הנחיתה היא מהמודעה PPC.

שימוש בכלים כמו וורדפרס מקל על יצירת דפי נחיתה. אתה יכול ליצור דף נחיתה ללא כל ידע בקידוד. זה עושה את זה מושך להשתמש בכלי חיצוני, כמו וורדפרס, כדי ליצור את דפי הנחיתה שלך.

איך אני יוצר דף נחיתה בוורדפרס?

וורדפרס היא אחת מהתוכניות הרבות בהן תוכל להשתמש כדי ליצור דפי נחיתה עבור מסע הפרסום שלך. אם אתה כבר  משתמש בוורדפרס כדי לארח את האתר שלך  או  לפרסם את הבלוג שלך , זו אפשרות מצוינת עבור דפי הנחיתה שלך. את הממשק של וורדפרס כבר תכירו יחסית, מה שמקל על בניית דפי נחיתה.

בונה דפי נחיתה זה מציע את היכולת לבחור ערכות נושא של עמוד בודד לבניית דפי הנחיתה שלך. וורדפרס מציעה ערכות נושא רבות המותאמות לדפי נחיתה. אתה תבחר את העיצוב המתאים ביותר לעסק שלך.

ישנן שתי דרכים לעזור לך לבנות דף נחיתה טוב יותר עבור העסק שלך.

1. השתמש בתוספים

אם לא אכפת לך מאופטימיזציה של קידוד, תוספים הם דרך קלה עבורך לבנות במהירות את דף הנחיתה שלך בוורדפרס. ישנם מספר תוספים חינמיים ופרמיום לדפי נחיתה שבהם אתה יכול להשתמש כדי לבנות את הדף שלך.

וורדפרס מציעה אוסף של תבניות דפי נחיתה כדי להתחיל בעבודה. אתה יכול להתקין תוספים כדי לעזור לך לנהל את ההתאמות האישיות של הדף שלך ולבנות דפים טובים יותר. כל תוסף יעזור לך לפתח את דף הנחיתה שלך כדי לשפר אותו.

חלק מתוספי וורדפרס אלו מאפשרים הרחבות של צד שלישי. זה אומר שאתה יכול להתאים אישית את דף הנחיתה שלך עוד יותר.

אז אילו תוספים יעזרו לך לבנות את דף הנחיתה שלך? להלן מספר אפשרויות:

ייתכן שתצטרך להשקיע בתכונות פרימיום עבור תוספים כדי להפיק מהם את המרב. התכונות החינמיות של תוספים אלה יכולות להיות מגבילות, לכן תצטרך לשקול לשפר את דפי הנחיתה שלך עם תכונות פלאגין מובחרות.

2. גרור ושחרר ערכות נושא

אם ברצונך לקבל שליטה מלאה על דף הנחיתה של וורדפרס שלך, תרצה להשתמש בערכת גרור ושחרור. ערכות נושא כגון Jevelin, Gillion ו- Divi נהדרות ליצירת דפי נחיתה בגרירה ושחרור.

כשאתה משתמש בערכת נושא רגילה של וורדפרס, אתה מוגבל איפה אתה יכול למקם דברים. זה מאתגר ליצור פריסה שמתאימה לעסק שלך. עם ערכות נושא של גרירה ושחרור, יש לך יותר שליטה על מסע הפרסום שלך.

אתה מחליט מה אתה רוצה לעשות עם עיצוב הדף שלך. כפי שהשם אומר, אתה יכול לגרור ולשחרר תכונות שאתה רוצה בדפי הנחיתה שלך ולמקם אותם היכן שאתה רוצה. זה מאפשר לך ליצור דפים טובים יותר עבור העסק שלך.

זה נותן לך יותר התאמה אישית לדפי הנחיתה שלך. אתה יכול להוסיף אלמנטים שחשובים לדף שלך, כמו תמונות ותיבות טקסט. אתה יכול בקלות למקם את האלמנטים האלה במקום שבו הם מתאימים הכי טוב בדף שלך.

4 טיפים ליצירת דף נחיתה בוורדפרס מרתק

דף הנחיתה שלך משפיע על ביצועי מסע הפרסום שלך. אתה צריך דף נחיתה יעיל כדי למשוך את הקהל שלך ולגרום לו לפעול. הנה כמה טיפים שיעזרו לך ליצור דפי נחיתה מוצלחים.

1. צור קריאה חזקה לפעולה (CTA)

הקריאה לפעולה (CTA)  היא אחד החלקים החשובים ביותר בדף הנחיתה שלך CTAs מנחים את הקהל שלך ואומרים לו איך לעשות את הצעד הבא. זה חיוני שתהיה לך CTA חזק כדי לגרום לקהל שלך להמיר.

כאשר אתה משתמש בקריאה לפעולה בדפי הנחיתה שלך, היה ספציפי. אל תגיד סתם "הורד כאן" או "קנה עכשיו". במקום זאת, ספר לקהל שלך בדיוק מה יקרה אם הוא ילחץ על הכפתור הזה.

"הורד את מדריך השיווק החינמי שלך" יפיק תוצאות טובות יותר מאשר "הורד עכשיו." הראשון אומר לקהל שלך בדיוק מה הם מקבלים אם הם לוחצים על כפתור ה-CTA. זה מפתה יותר מהקהל שלך ללחוץ על הכפתור.

CTA חזק יעזור לך למשוך יותר לידים ולגרום להם להמיר. זה יעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר עם דף הנחיתה שלך בוורדפרס.

2. שמור על זה פשוט

דף הנחיתה שלך הוא מקום אחד בו מומלצת פשטות. המטרה של דף נחיתה היא לגרום לקהל שלך להשלים פעולה. אם דף הנחיתה של וורדפרס שלך מורכב ועמוס מדי, זה יגרום לקהל שלך להסיח את דעתו ולהימנע מלהמיר.

פשטות היא המפתח בדפי הנחיתה שלך. כלול רק אלמנטים הנחוצים לדף שלך. אינך צריך להוסיף תכונות מסובכות, לחצנים או אלמנטים אחרים שמסיחים את הדעת.

שוב, הנקודה היא לגרום לקהל שלך להתמקד בדבר אחד. אם יש לך עשרות כפתורים המובילים לדפים אחרים, אתה תסיח את דעת הקהל שלך. שמירה על הפשטות תעזור לקהל שלך להתמקד בלמידה על המוצר שלך ולהחליט לבצע המרה.

3. צור כותרת מושכת

הכותרת היא אחד הדברים הראשונים שהקהל שלך יראה כשהוא ימצא את דף הנחיתה שלך. כותרת מרתקת תמשוך את העניין של הקהל שלך ותשמור אותו מעורב בדף שלך. הם יישארו וילמדו יותר על המוצר שלך.

כשאתה מנהל מסע פרסום, אתה צריך לשמור על עקביות בכותרות שלך. אם אתה משתמש בכותרת מסוימת במודעה שלך, הכותרת צריכה להיות זהה בדף הנחיתה שלך. אתה לא רוצה שהקהל שלך ירגיש שולל או מופתע מכך שדף הנחיתה שלך שונה.

כותרת מרתקת תעזור לקהל שלך לקבוע אם הוא רוצה להמשיך ללמוד עוד. אם תקדיש זמן לבנות כותרת מרתקת, תראה תוצאות טובות יותר עם דף הנחיתה שלך.

4. כלול אלמנטים ויזואליים

אלמנטים חזותיים הם חיוניים לדף נחיתה. אף אחד לא רוצה לראות דף נחיתה שמכיל רק טקסט. דפי נחיתה אלו לא מעניינים מכיוון שאין להם נקודת עניין ונראים גוזלים זמן בגלל כל הטקסט.

אלמנטים חזותיים עוזרים לפרק את הטקסט. הם מושכים את עיני הקהל שלך וגורמים לו להתעניין בתוכן דף הנחיתה שלך.

אתה יכול להשתמש בתמונות או  בסרטונים  כתוכן דף הנחיתה שלך. תצטרך להחליט איזה מהם מתאים יותר למסע הפרסום שלך. כך או כך, התמונה או הסרטון צריכים להיות רלוונטיים לדף הנחיתה.

אלמנט ויזואלי משפר את דף הנחיתה שלך. אם אתה מנסה למכור את הקהל שלך על מוצר, לראות את המוצר בדף הנחיתה שלך יגרום להם לחשוב יותר על המוצר שלך. הם יכולים להסתכל על זה יותר ולהחליט אם המוצר שלך מתאים לצרכים שלהם.

סרטונים לוקחים את דפי הנחיתה שלך לשלב הבא. זהו אלמנט מרתק במיוחד שמושך את תשומת הלב של הקהל שלך באופן מיידי. הם יראו את הסרטון שלך ויתקשרו מיד עם דף הנחיתה שלך.

על ידי הוספת אלמנטים חזותיים, אתה מוסיף נקודת עניין לעמוד שלך. נקודת עניין זו תעזור לך למשוך לידים בעלי ערך ולגרום להם לקרוא עוד בדף הנחיתה שלך בוורדפרס.

 

אודות kirya tech

אם אתה מוכן להתחיל לבנות דפי נחיתה שמביאים תוצאות עבור העסק שלך, צור איתנו קשר דרך אתר האינטרנט kiryatech.com

kirya tech

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר