בנייה וקידום אתרים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בנייה וקידום אתרים

פורסם בתאריך 04/20/2021 ע"י לינוי כאהנר בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 138 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בנייה וקידום אתרים | קידום ממומן | בונה אתרים |

בנייה וקידום אתרים


בעולם הווירטואלי בו אנו חיים אין מנוס מאשר נוכחות וירטואלית מסיבית , המתאפשרת אך ורק באמצעות בנייה וקידום אתר בעולם האינטרנטי. נוכחות שכזאת מהווה בסיס עסקי רחב מאוד כיוון ויש הרבה אנשים שגולשים באינטרנט במהלך היום. למעשה מחקרים קבעו שישראל הגיעה למקום השני בעולם בזמן הגלישה באינטרנט! לאחר שציינו את האירוע החגיגי נספר שישראלי ממוצע שגולש ברשת מגיע ל 36 שעות בחודש בהן הוא יושב על המחשב וגולש וזה אחוז חשיפה גבוהה מאוד. אם תעשו חישוב תגלו שכולנו ויתרנו על חלק מהטלוויזיה מזמן אנשים משקיעים פחות זמן בצפייה ויותר זמן בפעילות וקידום הנוכחות שלהם באינטרנט (למשל באמצעות המדיה החברתית פייסבוק).

לבנות ולקדם את האתר אחרי שכולנו הבנו את הפוטנציאל שקיים סביב עולם האינטרנט השלב הבא הוא לציין אירוע ולומר בפה מלא את המשפט "אני רוצה לפתוח אתר אינטרנט", האתר הזה ישמש אתכם במטרת קידום . לא משנה איזה בעל מקצוע אתה, מנגר ועד זמר , כדי שידעו שאתה קיים עליך לפתוח אתר. בשלב הראשון עלינו לרכוש שם דומיין. השם הזה יהיה הכתובת של האתר . לאחר שרכשנו דומיין בניית האתר וכל תהליך הקידום שלו בגוגל צריך להתחיל כבר בשלב הבנייה הבסיסי של האתר . ברגע שאתר נבנה בצורה מקצועית לפי מהותו הפרסום שלו הופך להיות יותר קל ולכן בעל העסק חוסך באלפי שקלים אותם היה מוציא בכל שנה. נניח שמפיק אירועים מעוניין לבנות אתר ולקדם את עצמו בתחום בניית אירועים. אם כל תהליך בניית האתר תתבסס על קידום המילים הללו : בניית אירועים סביר להניח שתהליך הקידום של האתר יהיה יותר מוצלח והשימוש במילים בניית אירועים ישמש בסיס להצלחת האתר בעתיד. מצאנו את הסיבה מדוע עסק שרוצה לבנות אתר ולאחר מכן לקדם אותו חייב לחשוב לטווח הרחוק, גם אם הדבר נראה כהוצאה לא חיונית כרגע יכול להיות שמבחינת קידום הבסיס להצלחה בעתיד.

תהליך הקידום: לכל אתר אינטרנט יש אופי שונה ולכן הוא פונה לפלחי גיל שונים. תהליך של זיהוי פלחי הגילאים הוא תהליך בסיסי עליו מורכב כל קמפיין פרסום. לאחר שבחרנו את פלח השוק עלינו לעשות אירוע השקה גדול שילווה בבניה של באנרים (פרסומים קטנים המלווים בסרטון פלאש) מתוחכמים ומחייכים שיזמינו את כל מי שצופה להיכנס וללחוץ עליהם. לחיצה על הבאנר תוביל לאתר שלנו וככה נוכל לדעת כמה אנשים הגיעו לאתר שלנו באמצעות באנרים שונים. דרך נוספת לראות ולאמוד את כמות הגולשים באתרי האינטרנט השונים היא ספירת כמות החשיפות של כל באנר. הכלי הקטן הזה ששמו באנר נתן למדידה כפי שראינו בדרך זו נוכל לדעת כמה אנשים ראו את הפרסומת שלנו, כמה לחצו עליה והועברו לאתר שלנו וכמה גולשים צפו . ע"י מעקב שכזה יכול מקדם האתר לשנות את הבאנר ולקבל כל פעם תוצאות שונות, הצלחת הבאנר מעידה על קידום מוצלח של האתר. דרך נוספת בה משתמשים מקדמי ובוני אתרים על מנת לקדם את אתריהם היא פרסום באתרי הרשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, מקושרים וטוויטר. ע"י שיתוף פעולה עם אתרים חברתיים ניתן להגיע לפלח השוק המדויק ביותר אליו אנחנו רוצים לפנות ובדרך זו להגביר את מודעת האוכלוסייה למוצר או לאתר אותו אנחנו מקדמים. גם את השיטה הזו ניתן למדוד מבחינת מיקומים ומבחינת תוצאות בפועל של חשיפה והקלקות. שתי השיטות המצוינות למעלה מהוות גם מדיה שמתחרה אחת בשנייה. מקדם אתרים שמשתמש בפרסום בכל המדיות השונות יכול להגיע לתוצאות יפות אך יחד עם זאת להשקעה כספית יותר גדולה.

כדאי לבנות אתר


השיטה הישנה והמוכרת לכל אדם באשר הוא לפרסום היא "מפה לאוזן". חבר נתקע , הוא טורח ומחפש בעל מקצוע טוב ומשקיע זמן במציאת בעל מקצוע זול וטוב. אני רוצה לקדם את האתר שלי שבבניה כרגע ואני נזקק לבעל מקצוע איכותי מקדם מדופלם ולכן אני נעזר בחברים הקרובים אליי ומקבל המלצה חמה על הבעל מקצוע איתו הם התנסו. בכל אופן השיטה הזו היא אמינה וידועה אך אינה פונה לקהל מסיבי . הדרך היחידה לצבור קהל מסיבי ולייצר תנועה באתר האינטרנט שלנו היא לפנות לכמה שיותר אנשים שעונים על הגדרת הפלח שוק שלנו בבת אחת. בדרך זו בניית האתר תעשה בצורה הדרגתית ותתעדכן עם העלייה בכמות הגולשים . במשך הזמן יהיה ניתן להבין מהו פרופיל אלה שגולשים באתר שלנו וליצור דפוסי התנהגות קבועים של המשתמשים ואז לספק להם מענה באמצעות בניה מחדש של האתר, צורה שתהיה נוחה יותר למקדם ולגולשים.


למידה פעילה בנייה אמתית


בניית אתרים לצורכי קידום
הצעד הכי חשוב בכניסה לעולם קידום האתרים והפרסום הוא לקחת חלק פעיל בתהליך הקידום. ברגע שתתעסקו בזה כל הזמן תלמדו דברים חדשים ותפתחו כלים חדשים לפרסום העסק שלכם ולקידומו בפני גופים שונים. ידע של התמודדות מול לקוחות זה ידע של עסק בשלב א שלב הבנייה שלו. ברגע שאנחנו רוצים להיות מקצוענים ולהבין את ההיגיון בכל התהליכים השונים אנחנו עוברים תהליך של החלפת כובעים, פעם אנחנו הצרכן ופעם אנחנו העסק.

פרימטיק קידום אתרים

אודות לינוי כאהנר

פרימטיק הינו אתר המתמחה ב קידום אתרים אנו מקדמים ובונים אתרים מ 2006. בתחום מצלמות אבטחה תוכלו למצוא באתר בעלי עסקים ושירותים בכל הארץ תומר טייבי

לינוי כאהנר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר