מערכות אבטחה ומיגון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מערכות אבטחה ומיגון

פורסם בתאריך 04/20/2021 ע"י לינוי כאהנר בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 175 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מערכות אבטחה ומיגון | מצלמות אבטחה | בית חכם |

מערכות אבטחה ומיגון


אנו בחברת מייל מערכות מתמחים בכל הקשור למערכות מיגון מתקדמות. כיום, כל בית עסק ואף מרבית מהבתים הפרטיים מתהדרים במערכת מיגון כזו או אחרת היוצרת הרתעה מפני פריצות ואף מונעת אותם במקרים רבים.

מערכות מיגון מורכבות מכמה מערכות שונות והן:


מצלמות אבטחה


מצלמות אבטחה הן הכלי היעיל ביותר למיגור פריצות. כאשר בבית העסק או הבית מותקנות מצלמות אבטחה יודע כל פורץ שפשעיו מתועדים למצלמה באופן ישיר דבר אשר יוביל לבסוף ללכידתו, עובדה זו מרתיעה, ומובילה במקרים רבים את הפורץ לוותר על הכניסה והפריצה. חלק ממצלמות האבטחה הן גלויות וחלקן מוסתרות, כך שגם מקומות שלכאורה רחוקים מעין המצלמה מתועדים תדיר.

מעבר להגנה מפני פורצים , חשיבות מצלמות האבטחה הן גם מפני גניבות ומפשעים שונים היכולים להתבצע בבית העסק ע"י גומרים פנימיים, עובדים בחברה עצמה. כבר ראינו עדויות על עובדים בחברה שמעלו בכספי חברה והעלימו כספים ורכוש רב, ומעשים אלו נקלטו ותועדו היטב במצלמות האבטחה. כמו גם פשעים מסג הטרדות מיניות מוכרים מאוד בסיפורים שונים המפורסמים מעת לעת, וגם הם נמצאו מתועדים במצלמות אבטחה בבתי עסק ומבנים ציבוריים כאחד.

מעבר לבתי עסק, ישנם בתים פרטיים רבים המתקינים מצלמות אבטחה זאת כדי להגן עליו הן מפני פריצות והן ממניעים שונים, לדוגמא, במקרים בהם ישנו ילד קטן בבית ומטפלת שנשכרה על מנת לשמור עליו, בימים בהם אנו שומעים חדשות לבקרים על מטפלת כזו או אחרת שהתעללה בילד, חשוב להורים לתעד את מעשיה של המטפלת וכך להיות בטוחים כי ילדיהם נמצא בידיים אוהבות ומסורות. גם במקרים של קשישים סיעודיים הנתמכים באמצעות מטפלים מצלמות האבטחה הן כלי חשוב ביותר, שכן גם בפלח האוכלוסייה הזה אנו שומעים על התעללויות בלתי נתפסות שנעשו ע"י המטפלים.

מצלמות אבטחה הן כלי יעיל למיגור פשעים מסוגים שונים, יוצרים הרתעה, ובמקרה הצורך מספקים תיעוד של הפשע שבוצע, כך שנשמרת הוכחה לביצוע הפשע, הוכחה שתגרור מיצוי הדין אם אותו אדם שסרח.

אנו בחברת מייל מערכות נשמח להתאים לכם את המצלמות הדרושות לכם, מתוך מגוון רחב של מצלמות הן גלויות והן נסתרות שיש לנו, כך שתוכלו לפקח על הנעשה מביתכם או בית העסק בכל זמן שתחפצו.


אזעקות


מערכות אזעקה לבית העסק או לביתכם הן כלי יעיל וחכם להברחת פורצים, כאשר המערכת מזהה פריצה לביתכם או לבית העסק היא מתריעה על כך באמצעות צפירה וכן ישנם מערכות חכמות המחייגות באופן אוטומטי לחברת השמירה המופקדת על בית העסק או הבית, וכן מחייגת אליכם, הבעלים.


מערכת האזעקה מתחלקת לשני סוגים עיקריים:


מערכת אזעקה קווית – מערכת זו בנויה מתשתיות מובנות הנחצבות בקירות המבנה, לרוב מותקנות המערכות או במבנים חדשים כחלק מתכנון מוקדם או במידת האפשר תוך חציבה מחדש בקירות, גם במבנים קיימים.

מערכת אלחוטית – במקרים בהם לא ניתן לפרוס מערכת קווית, מכל סיבה שהיא, ניתן להתקין מערכת הבנויה על תשתית אלחוטית.

מערכת האזעקה בנויה לרוב מגלאים שונים המזהים פריצה ובתוך זמן תגובה מוגדר מראש מתריעים על פריצה.
ישנם גלאים שונים באיכויות שונות, חלקם מותקנים בתוך המבנה וחלקם מותקנים מחוצה לו, ישנם גלאים חכמים שיודעים "להתעלם" מבעלי חיים וכד' כך שלא על כל תזוזה או שינוי תופעל מערכת האזעקה.
כמובן שאת המערכת ניתן לנטרל ע"י לוח מיוחד ובו קוד (או מפתח) כך שתוכלו להיכנס ללא חשש שמא תפעילו בעצמכם את האזעקה.

אינטרקום


כחלק ממיגון בית העסק או הבית, רבים מתקינים מערכת אינטרקום, שתפקידה הוא פתיחת ונעילת מתחם ע"י מערכת חכמה הבנויה לרוב כמכשיר טלפון, כאשר מגיע אורח אל המתחם הוא מצלצל באינטרקום המותקן מחוץ למתחם, המערכת "מתקשרת" אל טלפון הנמצא בתוך המתחם וכך מקשרת בין האורח לבין הבעלים ונותן לנו את האפשרות לפתוח את הכניסה או במידה ומדובר באורח לא רצוי לא לאפשר את כניסתו למתחם.
גם כאן ישנו לוח ובו קודן בכניסה למתחם המאפשר את הכניסה שלנו, ע"י הקשת הקוד שבחרנו.

לסיכום..


אנו בחברת מייל מערכות בעלי ניסיון, וידע נרחב בכל בקשור למיגון ואבטחה נשמח לתת לכם ייעוץ למיגון ואבטחת בית העסק או ביתכם, נמצא ונתקין לכם את המערכת המתאימה לכם, נשלב עבורכם כמה ממערכות המיגון כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בית העסק או ביתכם ממוגנים, סגורים מפני אורחים בלתי קרואים, ומצוידים במצלמות אשר מתעדות את המתרחש בכל רגע נתון.

אודות לינוי כאהנר

פרימטיק הינו אתר המתמחה ב קידום אתרים אנו מקדמים ובונים אתרים מ 2006. בתחום מצלמות אבטחה תוכלו למצוא באתר בעלי עסקים ושירותים בכל הארץ תומר טייבי

לינוי כאהנר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר