כתיבת תוכן מקצועית- כיצד לעשות את זה נכון? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כתיבת תוכן מקצועית- כיצד לעשות את זה נכון?

פורסם בתאריך 04/22/2020 ע"י Adi alon בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 44 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: כתיבת תוכן

גשר אחר גשר
על מנת להשתמש ב- Bridge After Bridge, לסלי (אחד הכותבים הדגולים) אמר שאתה צריך לדעת את צרכי הקהל ורצונו ולתאר זאת בשורה הראשונה. לאחר מכן אתה משתמש בדוגמאות כדי להמחיש כיצד צרכנים אחרים הגיעו למצב אידיאלי זה - וכיצד גם הקורא יכול להגיע לשם.

"גבה את התביעה שלך על ידי רישום של הטבות מוחשיות," הוסיף. "לבסוף, סיים בקריאה לפעולה עוצמתית ובלתי ניתנת להתנגדות."

מה יכול למשוך את הקוראים? השקיעו בגשר כדי להראות כיצד הפיתרון שלכם מביא אותם מנקודה A לנקודה B. אם עשית את מחקר הלקוחות שלך לפני שכתבת תוכן, החלק שלך יגרור את תשומת ליבו של הקהל לנקודת כאב רלוונטית.
תשומת לב, עניין, תשוקה, פעולה
תשומת לב, עניין, תשוקה ופעולה - היא אחת הנוסחאות הוותיקות ביותר לקופירייטינג. כמו הנוסחאות הנ"ל, משכנע למשוך את תשומת ליבו של הקורא במוצר או בשירות הקשור אליו; להביא את הקורא למקום כזה שבו הוא רוצה את המוצר או השירות; ובסופו של דבר קוראים לקורא לנקוט בפעולה.
אם אתם מחפשים דוגמא טובה לנוסחה הזו, אתם לא צריכים ללכת רחוק, ענקית הטכנולוגיה אפל, משתמשת בזה ברחבי אתר האינטרנט שלה כדי לעודד את הצרכנים להצטרף - ולהרחיב את נוכחותם במערכת האקולוגית של המוצרים שלה.
סיפורים סיפורים
בילי ברוס, יועץ הסוכנות הדיגיטלית לינצ'פין מדיה, הציע את מה שכינה "סיפורים כברירת מחדל" כחלופה פוטנציאלית לנוסחאות. הוא משתמש באימיילים "מבוססי סיפור" ברשימה שלו חמש פעמים בשבוע.
אנשים רבים משלמים מס שפתיים בכוחם של סיפורים, אך מעטים משתמשים בהם. זה יותר מחשבה שלאחר מכן, 'אה, אני פשוט אפיץ סיפור אחר כך', אמר ברוס. "חשבתי לעצמי, אם סיפורים עובדים כל כך טוב, מדוע לא להשתמש בהם כברירת מחדל?"

בלוגר קידום אתרים רוב פאוול מבלוג Rob Powell Biz דגל גם בסיפורי סיפורים - בתנאי שסיפורים אלה כוללים אופי, קונפליקט ופתרון.
"אנחנו מספרים זה לזה סיפורים במשך מאות אלפי שנים. זה חלק מהאבולוציה שלנו. וזו הסיבה שהסיפור הוא כל כך יעיל, אמר. "בעותק שבו אתה משתמש בדף נחיתה, התו יכול להיות הלקוח שלך. הסכסוך יהיה הבעיה שעומדת בפניה. והרזולוציה תהיה המוצר שלך. "
אבל פאוול הוסיף כי סיפור סיפורים יכול להיות גם על החברה או על מי שמוכר את המוצר.
" בתרחיש זה, הדמות היא אתה, הסכסוך הוא שנות המאבק והתסכול שעברת. והרזולוציה היא רגע האהה בו הכל לחץ עבורך ... זו נוסחה שרואים על מכירות רבות ועל דפים. זוהי דרך יעילה מאוד למצב את עצמך כפתרון לבעיות הלקוח שלך. "

אודות Adi alon

המאמר נכתב על ידי Adirom -tech -סוכנות לשיווק בדיגיטל וקידום עסקים בגוגל. https://adirom-tech.space

Adi alon

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר