ניקיון משרדים - 5 נקודות מפתח לניקיון למען הלקוחות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ניקיון משרדים - 5 נקודות מפתח לניקיון למען הלקוחות

פורסם בתאריך 11/22/2019 ע"י afik rec בקטגוריה ניקוי וטיפוח | צפיות: 140 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ניקיון משרדים, ניקיון משרדים במרכז, אופיס קלינינג

שירותי ניקיון משרדים הם קריטיים לסיכויי ההצלחה של העסק. משרד צריך להיות כרטיס הביקור של עסק, ולבטח כזה שמזמין לקוחות ורוצה להרשים אותם כדי לקדם ביצוע עסקאות. תחזוקה יום יומית היא קריטית ויש חשיבות גדולה יותר לאזורים המשותפים כמו הכניסה, הלובי וחדרי הישיבות, אך משרד נקי הוא כזה שיש בו תשומת לב לכל המקומות אליהם עשויים הלקוחות להגיע, כולל השירותים והמטבח. בנוסף, אחת לתקופה יש לבצע ניקיון מקיף, אפילו בשעות הערב, כדי להימנע מהפרעה של העובדים לתהליך.


מרבית האנשים שעובדים במשרדים בקושי מרגישים את העבודה שעושה צוות הניקיון העובד לאורך כל שעות הבוקר, במטרה לספק להם סביבת עבודה ראויה. העבודה של אותם נעשית למען העובדים, הלקוחות וכל מי שעובר ועובד בתוך המשרד. יש המון חברות ניקיון בשוק ועל כל בעל עסק לבחור את סוג הניקיון שהוא רוצה בהתאם לצרכים של המשרד ולתקציב של המשרד. עובדי הניקיון צריכים להיות חרוצים מאוד ולעשות את העבודה לא רק עבור העובדים, אלא עבור כל מי שמגיע למשרד, ובעיקר הלקוחות. 


בתור בעל עסק, צריך לדעת שמשרד נקי יכול להיות ההבדל בין עסק מרוויח למפסיד, במיוחד כאשר המשרד מהווה סוג של כרטיס ביקור שצריך להרשים את הלקוחות שמגיעים אליו. כאשר רוצים להזמין לקוחות פוטנציאליים למשרד, רצוי להציג משרד נקי ומצוחצח כדי להרשים אותו. החשיבות היא יותר גדולה ממה שמרבית האנשים מבינים ויש חמש נקודות מפתח במשרד אשר חייבות להיות נקיות בכל עת למען בוא הלקוחות:



  1. כניסה – הכניסה היא המקום הראשון בו נתקל אדם שנכנס למשרד. לרוב הוא יפגוש שם גם את המזכירה, במה שלמעשה מהווה את כרטיס הביקור של העסק. כל החלונות חייבים להיות מצוחצחים בכל עת, הרצפה חייבת להיות מבריקה ואפילו דלת הכניסה צריכה לקבל את תשומת הלב שלה. בכל משרד יש חדרים בהם אפשר לנקות קצת פחות, אך על הכניסה אסור לוותר.

  2. האזור המרכזי – בכל משרד יש את האזור המרכזי, בו נמצאים כל העובד. מדובר לרוב בלובי גדול דרכו נכנסים לחדרים, למטבח, לשירותים ולחדרי השרתים. בגלל שמדובר בלב הפועם של המשרד, בו יש את התנועה הגדולה ביותר, יש להקפיד על ניקיון לא רק למען העובדים, אלא גם למען הלקוחות שמגיעים כדי להתרשם מהפעילות.

  3. שירותים – לכל אחד יש את הצרכים שלו, ומרבית הלקוחות גם נכנסים לשירותים לפני או אחרי ישיבות. שירותים יכולים להתלכלך בקלות ולייצר אפקט של דחייה. מעבר להיגיינה בסיסית, יש לדאוג לתקינות התאים, לנייר טואלט ונייר ניגוב, כדי לתת הרגשה נעימה גם בחדר השירותים.

  4. מטבח – המטבח הוא אינו מקום שלקוחות נמצאים בו יותר מדי, אך בגלל פוטנציאל הלכלוך שבו, יש סכנה שהלקוח ימצא את דרכו לשם ויקבל מראה של זוהמה ולכלוך. מטבח חייב לקבל תחזוקה יום יומית על מנת שיהיה נעים וייתן את השירותים הרצויים גם לעובדים, אך גם ללקוחות.

  5. חדר הישיבות – בסופו של דבר, לקוחות עסקיים באים כדי לדון בעסקים, והם עושים זאת בחדרי ישיבות. חדרי הישיבות כוללים לרוב שולחן גדול, הרבה כיסאות וכן מסך גדול. כל פרט בחדר חייב להיות נקי ומצוחצח כדי להעניק ללקוחות תחושה של יוקרה ורצינות מכיוונו של העסק.


למשוך מקורות הכנסה


כל עסק רוצה לפתח את עצמו ולהרוויח ולכן הוא צריך לעשות את המירב כדי למשוך את מקורות ההכנסה שלו. הרבה יותר קל, בתור לקוח, לקנות או להשקיע במשהו כאשר מתרשמים מהמעטפת שלו. כדי לקבל משרד נקי ומרשים, צריך לעבוד באופן צמוד עם חברת ניקיון משרדים אשר תדאג לתחזוקה היום יומית וגם לניקיון התקופתי במשרד. המשרד יכול וצריך להיות כוח כלכלי עבור עסק כאשר משתמשים בו כדי להרשים לקוחות, לתת להם הרגשה נוחה ובאופן כללי, לשדר עסק רציני וכזה שכדאי לעשות איתו עסקים. 


תחזוקה יום יומית של המשרד היא אינה מספיקה, ולעיתים צריך לבקש שירותים מתקדמים יותר כמו ניקיון של שטיחים מקיר לקיר, ניקוי חלונות ואפילו ניקיון מקיף של עמדות העבודה, כולל מקלדות ושידות. לכן, חלק מהחברות מעניקות שירות של ניקיון משרדים בשעות הערב, כאשר העובדים לא נמצאים ולא יכולים להפריע לתהליך הניקיון. ניקיון כללי שכזה צריך להגיע אחת לתקופה, ולרוב נוטים לבצע אותו לקראת החגים. כמובן, ככל שמבצעים ניקיון מקיף יותר, מקבלים משרד שמושך לקוחות באופן אפקטיבי יותר.

אודות afik rec

afik rec

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר