עו"ד ישראלי בחו"ל – מעמדו ותפקידו | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עו"ד ישראלי בחו"ל – מעמדו ותפקידו

פורסם בתאריך 07/24/2019 ע"י אברהם פכטר בקטגוריה אקטואליה | צפיות: 718 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פכטר, אזרח ישראלי בחו"ל, עבירות בחו"ל, לשכת עו"ד, חקירת המשטרה, הנאשמים באונס, עולם הדמוקרטי, תקשורת

פרקליט ישראלי יכול לעזור למקומי, בהבנת החוק הישראלי, המנטליות המקומית, אך בעיקר בתרגום הגרסה של הישראלי, בקשר עם השגרירות ונציג השגרירות שמוזעק לעזרה, ובפיקוח על עבודת הפרקליט המקומי בניהול החקירה או המשפט כדי שלא ינצל את המצב של התייר ולהראות לו שיש מי ששומר על הנחקר/נאשם.
ולא לשכוח - גבולות היחסים בין המינים, למרות המיניות החופשית יותר, ליברלית, עדיין יש גבולות של מוסר, מותר ואסור.
הסקס בטלויזיה, בסרטים, במחשבים, פורנו, דורש הדרכה, חינוך ופיקוח ההורים, כולל בתי-הספר.
עו"ד ישראלי בחו"ל
מעמדו ותפקידו של עוד ישראלי בחו"ל - מסתבר שקפריסין זה לא רק חופשות, אלא גם בילויים, אלכוהול וסקס בהסכמה ובלא הסכמה עד כדי אונס. הסתבכות של צעירים מישראל, במיוחד לפני גיוס באיה נפה היא לא תופעה חד פעמית לצערינו. ובכן מה יכול לעזור פרקליט מישראל. למרות מה ששמעתי מפנל מומחים, שמדובר בתמיכה רגשית בלבד, המצב שונה לחלוטין. הפרקליט עומד בקשר הדוק עם השגרירות, או הקונסוליה וכן בקשר הדוק עם עו"ד מקומי, שנשכר לייצג את הנאשמים. הוא עוזר לו בהבנת הגרסה של הישראליים, לפעמים גם עם הראיות, עם התרגום ובדרך מחזק את הנאשמים רגשית ופיזית כשהם רואים שיש מי שדואג להם משפטית, לצד ההורים והחברים. דבר נוסף מאוד חשוב, הפרקליט מישראל דואג שהפרקליט המקומי ינהל את המשפט בצורה טובה ויעילה ולא יחלטר על חשבון הזרים. ללמדך החוק בחו"ל אמנם שונה אבל עקרונות המשפט הפלילי זהים בכל העולם הדמוקרטי ולכן יש משותף ובסיס לקשר בין הפרקליטים שנותן בטחון לנאשמים ומשפחותיהם.... ובאשר לאירוע בקפריסין הסיפור על פי הפרסומים בתקשורת המתלוננת האנגלייה מסתבר אינה ילדה תמימה היא קיימה יחסים בהסכמה עם בחור ישראלי, במהלך שבוע והלכה, לחדרו בהסכמה. עד כאן אין עבירה, ומכאן הסיפור מסתבך. אם אכן הצעיר הישראלי הזמין את חבריו לחגיגה, הוא יישאר הרבה זמן בקפריסין. מאידך, שהיא נאנסה באכזריות על ידי כל הנערים, לא נשמע כל כך אמין. הצילומים של האירוע באייפונים הן ראיות חשובות וכלפי חלק מהנערים אפילו מכריעות לזיכוי או הרשעה... לסיכום ניתן לומר משהו לקוי בתפישת העולם, החופשית ליברלית בתחום המין, המוסר, המותר ואסור והחינוך של כבד את הזולת ואת הקשר עם המין השני. המקרים הרבים שקשורים במין ונוער, מעוררים מחשבה על ליקויים מוסריים בחינוך הבסיסי והבנת המטריה כולל השלכותיה על העתיד והכתם שיכול ללוותם בהמשך החיים. כדאי לחשוב על כך בתכנית הלימודים בגמר התיכון.
עושה רושם מהתקשורת – שהחקירה של המשטרה המקומית היא רשלנית, איטית, ולא קצבית כמו הבילויים בלילה. המשטרה והעירייה מעודדים באי התערבות ועשייה את הבילויים החופשיים – כדי להרוויח כסף על חשבון בטיחות.

אודות אברהם פכטר

אברהם פכטר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר