חמישה צעדים פשוטים להתייעלות עסקית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


חמישה צעדים פשוטים להתייעלות עסקית

פורסם בתאריך 05/21/2019 ע"י Orel Goldenberg בקטגוריה אבטחת מידע ופרטיות | צפיות: 583 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שירותי מחשוב ענן לעסקים

חמישה צעדים פשוטים להתייעלות עסקית

אם אתם עדיין שוחים בים של ניירת ורוצים לעשות כמה צעדים פשוטים לכיוון ההצלחה, יש כמה פעולות שכל עסק קטן, בינוני יכול ליישם ולהגיע להישגים מרשימים תוך הצטרפות למהפכה של אקסיטו בעידן הבא בעולם העסקים. מוכנים?

איך המהפכה בכלל התחילה?

הכל התחיל כשחברת אמזון החליטה להוציא לשוק מודל של מחשוב ענן, אי שם בשנת 2006. שירותי ה- EC2 יצאו לשימוש השוק הפרטי והציבורי ואפשרו לכל אדם בעולם להתחבר למחשבים של אמזון ולעשות בהם שימוש חופשי בתשלום לפי שימוש.
תוך זמן קצר הפך המודל להצלחה מסחררת, מה שהביא עוד ועוד חברות ענק להציע שירותי מחשוב ענן ללקוחות באמצעות מודלים שונים של שימוש. ואף על פי הפופולאריות הגבוהה של המודל רק בשנים האחרונות לקוחות החלו להשתמש בשירותי מחשוב ענן לעסקים ברמה יומיומית ולמגוון רחב של שימושים. ואז החל להתגלות כוחו האמתי של מחשוב הענן בקרב לקוחות עסקיים. נכון להיום, עסקים קטנים ובינוניים מנהלים את השירותים שלהם מכל מקום ובמגוון ממשקים, החל מהמחשב הנייח בעבודה, דרך הלפטופ ועד לטאבלט, לסמארטפון ולשעון החכם. והנה כי כן, עסקים שמשתמשים בשירותי מחשוב ענן צומחים בתוך זמן קצר והופכים להיות מעצמה. איך הם עושים את זה?

1.שימוש בשירותי משרד וירטואליים

עלות המשכורת של מזכירה המועסקת בחצי משרה יכולה להגיע לכדי 5,000 שקלים ויותר ועלות העסקת מזכירה במשרה שלמה יכולה להגיע גם ל-8,500 שקלים במקרים מסוימים. אבל ההוצאה הגבוהה אינה מבטיחה יעילות תפקודית של הארגון או רווחים גבוהים יותר: גם המזכירות החרוצות ביותר הן בסופו של יום רק אדם אחד.
שירותי משרד וירטואליים לא רק שיחסכו לעסק שלך אלפי שקלים מדי חודש ועשרות אלפי שקלים מדי שנה, הם גם לא משאירים מקום לטעויות, כוללים אפשרויות של מענה אנושי עבור המשרד ומוקד השארת הודעות, מוקד אינטרנטי וטלפוני המספק מידע ללקוחות אודות בית העסק, לרבות שירותי תיאום פגישות, ניהול יומן אלקטרוני, גבייה מלקוחות וספקים ושירותים נוספים הניתנים במשך 24 שעות.
התשלום החודשי יורד מכמה אלפי שקלים לכמה מאות שקלים ולכל היותר אלף שקלים – כאשר מעסיקים מזכירה אנושית במקביל, במטרה להשלים פערים.

2.מערכת ניהול מידע CRM

מודעות הולכת וגוברת מצד הלקוחות ביחס לשירות המגיע להם, מביאה יותר ויותר צרכנים לדרוש רמה גבוהה של שירותים ולערוך סקרי שוק. מערכת ניהול מידע CRM מאפשרת לעסק לפעול בחכמה בכל הנוגע להתנהלות מול לקוחות וספקים, קולגות ויועצים, לקוחות פוטנציאליים ועוד. כדי לא לשלם הון תועפות על תוכנות CRM המתאימות לעסק, אפשר לקבל שירותים בהתאמה אישית בענן מנוהל ולבחור את מערכת ניהול המידע המתאימה לכם ביותר.
ניהול הלקוחות והקשר אתם, ניהול המידע והספקים - כל אלו הופכים פשוטים ונוחים לביצוע, יעילים ובעלי רווח משמעותי כאשר הם מנוהלים באמצעות מערכת ניהול מידע המתאימה לעסק. תוך זמן קצר תוכלו לראות לקוחות חדשים נכנסים לעסק, רווחיות גוברת ושביעות רצון גבוהה של לקוחותיכם.

3.שיווק מתקדם

עבודה עם דומיין מעודכן, שירותי קידום אתר והצפנה נכונה של מידע האתר מבטיחה שיווק פסיבי בלי יותר מדי השקעה מצד העסק עצמו. חשוב לדאוג לאופטימיזציה איכותית כדי להבטיח תנועה של קהלי יעד רצויים לעסק.
הגדרה נכונה של אתר האינטרנט, התמדה בתחזוקה נכונה של העסק, קידום העסק באינטרנט במוקדים הנכונים – כל אלו משפרים פעילות השיווק העסקי שלכם ומכניסים לקוחות חדשים לעסק.

4.גמישות

העידן הפוסט מודרני מתאפיין לא רק בהפצה של הידע כמעט לכל כיוון, אלא גם בגמישות מרבית והנגשת השירותים ללקוחות. עסקים שהולכים וגדלים צריכים פלטפורמה מתאימה המאפשרת להם לצמוח ללא כשלים ובלגנים בהעברת המידע ובניהולו. המעבר לענן הוא צעד המעניק לבית העסק את הכלים הדרושים להתפתח במהירות וללא עיכובים טכניים, כלכליים, תפקודיים או כאלה הקשורים במחשוב או בכוח אדם.
מחשוב הענן מציע הקטנת עלויות ויכולת לגשת למידע העסקי מכל מקום בעולם ובכל שעה שתרצו. לא משנה אם אתם נמצאים בארץ או בחו"ל, עם טאבלט או אפילו שעון חכם תוכלו לשלוף את הקבצים הרלוונטיים לכם בתוך שניות ספורות.
בלי להוציא סכומי עתק על אחסון המידע ובלי לשלם לבעלי מקצוע, להמתין שעות לתמיכה טלפונית או להשקיע סכומי עתק בניהול ותחזוקה של שרתים. כל השירותים בזמן שלכם, מהמקום הנוח לכם.
שירותי מחשוב ענן מעניקים לעסק הגנה מלאה על המידע, מידור של קבצים וסיוג החשאיות שלהם על פי דרג העובדים, עדכון תוכנות אנטי וירוס ואנטי כופרה מדי שבוע ולפעמים אפילו מדי יום והתאוששות מהירה מאסונות עסקיים העלולים להתרחש בכל יום, בעידן בו הידע חשוב כל כך ונדרש בכל רגע נתון.

5.העתיד אמר את דברו

העתיד הולך לכיוון די ברור. בעגה המקומית קוראים לזה "האינטרנט של הדברים" (Internet Of Things). מחשוב הענן משמש כקטליזטור מרכזי של עולם הטכנולוגיות כיום ובתוך זמן לא רב, הקודים התרבותיים של עולם העסקים ודפוסי הפעולה שלו הולכים להיות שונים מכל מה שאתם מכירים כיום.
למחשוב הענן בעסקים יש חלק משמעותי ביותר בתוך התהליך הבינלאומי של מעבר לאינטרנט של הדברים. למעשה, הוא מהווה את הזרז המרכזי הדוחף את עולם העסקים לעולם חדש בעל קודים חדשים ודפוסי עבודה שונים לחלוטין.
ככל שהשליטה מרחוק ב-Big Data תשתפר ותתפתח, הענן יהפוך להיות האופציה הטובה, היעילה, הרווחית והנוחה ביותר לניהול מידע ועסקים ברחבי העולם. כך שאם יש לכם אפשרות, שלבו אפשרויות של ענן מנוהל, הלוקח את האפשרויות של הניהול ה"רגיל" בענן לרמות חדשות של הצלחה.
למידע נוסף באתר הרשמי של החברה : https://exsitu.co.il/a>

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה