המועמד | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


המועמד

פורסם בתאריך 06/16/2018 ע"י אברהם פכטר בקטגוריה אקטואליה | צפיות: 727 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פכטר, יאיר לפיד, אבי גבאי, המחנה הציוני, מירי רגב, ציבור בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הכותל המערבי, הליכוד, פגישת טראמפ ושליט צפון קוריאה, מנהיגים שפויים

לפיד (18 מנדטים) מפיץ שמועות שהוא המועמד היחיד מול נתניהו (34 מנדטים).
לפיד מפיץ שמועות שאנשי נתניהו משתילים בתקשורת "פייק ניוז" לגביו ומפלגתו, והאחראי לכך נתניהו – ואז לפתע מתברר שמי שעומד מאחורי כל הקמפיין נגד לפיד – הוא אבי גבאי המחנה הציוני המזויף והצולל כלפי מטה.
המועמד גבאי (בקושי 10 מנדטים) מצהיר בשחצנות נוגעת ללב שהוא המועמד שיחליף את נתניהו והליכוד.
לזכותו יאמר – שיש לו חוש הומור וכבר מזמן לא צחקתי כל כך הרבה בזמן קצר ביותר.
ברגע אחרון: אחרי שנה של פרסומים עוקבים שראש עיריית רמת-גן יועמד לדין על עבירות חמורות, באה תפנית דרמטית שהתיק הולך להיסגר.
מה עלינו להבין מכך? המשטרה, הפרקליטות נרדמו, כשלו, עבדו עלינו.
ושאלתי- אחרי חודשים על חודשים שבהם מספרים לנו מיטב הפרשנים שיוגש כתב אישום נגד נתניהו והוא ייחקר 7-10 פעמים בכל התיקים, מתי עלינו לצפות להודעה דרמטית בנוסח ראש עיריית רמת-גן. איזה מתח?!
יאיר לפיד המועמד
לפיד בראיון לעמית סגל בטלוויזיה. במגרש הפוליטי יש רק שני שחקנים המועמדים לראש ממשלה לפיד-18 מנדטים נתניהו - 34. לגבי האירוויזיון ומשחק עם ארגנטינה המקום המתאים ביותר בירת ישראל ירושלים. בנושא זה לפיד מישר קו עם מירי רגב ורבים מהציבור בישראל. ואם בכדור-רגל עסקינן הרי אם יש שני שחקנים על המגרש הדבר דומה לנבחרת ישראל מול נבחרת ארגנטינה והתוצאה כנראה תהיה בהתאם. או אם לפיד מתעקש המתאגרף מייווטר מול לפיד והתוצאה בהתאם. לגבי עזה ומהלכי הבטחון של הממשלה מול איראן -לפיד תומך בממשלה ועל כך אמר לו המנחה שהרי אתה כמעט ליכוד.
מר גבאי – גם מועמד
בראיון הבוקר ברדיו, הכריז גבאי בבטחון כי הוא יהיה ראש הממשלה הבא. כמו כן יש לו פתרון לבעיית עזה והיא הפרדת חמאס מהדת והפרדת חמאס מהאוכלוסיה הכללית. חברים מזמן לא צחקתי כל כך הרבה בזמן כל כך קצר לשמע דברי סרק והזיה, כמו הבוקר ואני בטוח שהדרך שלו לראשות הממשלה, סלולה בהזיות ובחלומות כמו העפיפונים מעל עוטף עזה, ומרחפים יחד איתם אל הרקיע.
ברגע האחרון והחשוב:
1. הברקה של גבאי – הכותל המערבי
ההברקה האחרונה של יו"ר מחנה העבודה אבי גבאי. הכותל המערבי לא שייך רק ליהודים. רבותי, אתם מבינים במה מדובר? יו"ר מפלגת המחנה הציוני מכריז בפומבי שהכותל לא שייך רק ליהודים ואז באים מקוריו ומסבירים שזה ביטוי לא מוצלח, פליטת פה פליטת טוב שלא ציינו שזה יצא מהקשרו ושבאנגלית זה נשמע אחרת, הביטוי לא היה מוצלח ועד הסברים מטופשים מסוג זה. אז או שגבאי סובל מדיסלקציה או הבנת הנאמר והנקרא או דכאון פוליטי שמביא אותו לפלוט שטויות ביום חמסין או ---האיש פשוט לא מתאים לעמוד בראש מפלגה ציונית וזה האיש שרוצה להיות ראש ממשלה. זה האיש שניהל קמפיין סודי נגד לפיד --ושיסה את לפיד בנתניהו והליכוד. עתה מתברר שמאחרי הקמפיין עומד גבאי, שכנראה באמת מדוכא, מתוסכל ורצוי להחליפו במהירות האפשרית. ובמקביל, האם לפיד יבקש סליחה מהליכוד על האשמת השווא, ספק כי גם הוא די בדיכאון בזמן האחרון, לאור הצהרות שהוכחו כלא מדויקות והסקרים המורים על צלילה חופשית. והמסקנה הזירה הפוליטית נשארת בינתיים חשופה לגוש הימין.

2. פגישת טראמפ – ושליט צפון קוריאה.
פגישת טראמפ ושליט צפון קוריאה. מה לא אמרו ועדיין אומרים על טראמפ: לא צפוי לא מתאים לא מבין חריג, בקיצור קצת משוגע. ותראו מה עשה בזמן האחרון - יצא מהסכם הגרעין, יצא נגד כל אירופה, יצא מהסכם גי-7, העביר את השגרירות לירושלים, איים על איראן ואיים על צפון קוריאה בהשמדה וחיסול איש הטילים הקטן. ומה יצא מכל זה - פסגה עם השליט הקטן האכזר שכנראה נשבר מול הענק המשוגע. לחצו ידיים, אכלו שתו וטיילו-וכנראה גם יחתמו. וזה מזכיר לי את הבדיחה הבאה: חולה בורח מבית חולים פסיכיאטרי ועולה על עץ גבוה במרכז העיר ומאיים לקפוץ. מזעיקים מומחים, משפחה ומנסים לשכנעו לרדת מהעץ, אך האיש מסרב וטוען שהוא יכול לעוף כמו ציפור. ואז מביאים חולה מבית החולים שמכיר את האיש על העץ והוא צועק לו רד מהעץ מיד או שאני חותך אותו עם סכין גילוח שהבאתי. והאיש אומר בסדר, בסדר תפסיק לאיים. מוסר השכל.
3. תגידו מה שתגידו.
תגידו מה שתגידו לחיוב ולשלילה. שני מנהיגים אקסצנטריים. יש שיגידו משוגעים איש איש בדרכו עשו את מה שעשרות מנהיגים שפויים לא הצליחו משך עשרות בשנים. אם זה יצליח לא בטוח ,אם יצליח חלקית או בשלבים מדובר בהישג היסטורי. רק שני מנהיגים כה שונים וכה דומים בכמה פרמטרים יכלו להגיע לפגישה, להסדר ותוצאותיו. מעניין, איפה כל המומחים והפרשנים שהספידו את טראמפ, דמותו, דרכו והישגיו. זה כולל גם את שחקן האדיר דה נירו שמתעב את הנשיא שלו כמו עוד אחרים ועלולים לקבל אותו לעוד קדנציה של 4 שנים בבית הלבן. וזה מאמת את הפתגם הקלאסי כי פוליטיקה זה האומנות של הבלתי אפשרי.

אודות אברהם פכטר

אברהם פכטר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר