כיצד תוכל להיות ספק משרד הביטחון? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד תוכל להיות ספק משרד הביטחון?

פורסם בתאריך 06/07/2018 ע"י סינק פרויקטים בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 274 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רישום ספק משרד הביטחון, ספק מורשה משרד הביטחון, ספק מוכר משרד הביטחון, מספר ספק, ספקים משרד הביטחון

משרד הביטחון הוא משרד ממשלתי עצום וחשוב בעל התקציב הכי גדול בישראל.

על מנת לעבוד מול משרד הביטחון עלייך לעבור הליך רישום ספק משרד הביטחון.

בלי מספר ספק מוסמך של משרד הביטחון אי אפשר לעבוד מול המשרד ולהשתתף במכרזיו!


למי מתאים להיות 'ספק משרד הביטחון' ?

התחומים הכלליים בהם מוגדרים ספקים למשרד הביטחון כוללים למשל את תחום האלקטרוניקה והמחשוב, ספקים של אגף הבינוי, ספקים מעולם התעשיות הקלות וספקי תהליך, ספקים מתחום המכונות, מתכת וכלי תובלה וספקים שונים מתעשיות ייחודיות.

לכן למעשה הגדרה של ספק משרד הביטחון רלבנטית לחברות ועסקים רבים מאוד במשק הישראלי – כמעט כל חברה יצרנית או ספקית של ציוד, סחורות ושירותים. כך ספקי משרד הביטחון כוללים חברות מחשוב וטכנולוגיה, מפעלי ייצור, חברות בנייה ותשתיות, ספקי ציוד, חברות המספקות שירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיה ותשתיות ועוד.


מה היתרונות בלהיות 'ספק משרד הביטחון'?

1. מאפשר לך לעבוד מול משרד הביטחון, להשתתף במכרזים של המשרד ולייצר הכנסות עסקיות דרך תקציב העתק שלו.

2. משרד הביטחון עוסק בפרויקטים ותחומים רבים והיקפי הפעילות האדירים שלו הופכים את העבודה איתו לבעלת פוטנציאל לפעילות עסקית משמעותית ולהכנסות גדולות.

3. אמצעי לשיפור המוניטין של החברה מול לקוחותיה ומול גורמים רלוונטיים אחרים. מדובר על תעודה רשמית המעידה על אמינותה, חוסנה ואיכותה של החברה, כמו גם של בעליה ומנהליה.

4. ספק מוסמך של משרד הביטחון מאפשר לספקים בתחומי הפעילות השונים לקבל מידע עדכני ורלוונטי אודות מכרזים חדשים שהמשרד מפרסם, דרישות להצעות מחיר, בקשות מקצועיות וכו'.

5. ספקים מוכרים של משרד הביטחון מקבלים דיווחים שוטפים ורלבנטיים לגבי היבטי אבטחת איכות בתחומי פעילותם ותקני בטיחות שיש בהם צורך. זה מאפשר להיות עם האצבע על הדופק ותמיד להיות מוכנים באופן אופטימאלי להתקשרויות עתידיות עם משרד הביטחון.


תהליך רישום ספק משרד הבטחון:

על ספק המעוניין להירשם כספק במשרד הביטחון לפעול בהתאם לנהלי משרד הביטחון בהתאם למרכז המטפל בתחום עיסוק הספק, כאשר קיימים תנאי סף לפי תחומי עיסוק – התנאים הבסיסיים עבור חלק מהתחומים הם ניסיון של שנה קלנדרית מלאה לפחות, הסמכה לתקן ISO 9001, ורישיון עסק (לאו דווקא לכל תחומי העיסוק, אבל בחלק מהמקרים כן נדרשים אלו). מעבר לזה, ישנם תנאי סף נוספים המתייחסים לתחומי עיסוק מסוימים (כמו יצרן מזון נדרש לתקן HACCP, קבלן בניה נדרש להיות רשום כקבלן מוכר וכד').

בעת הגשת בקשה למשרד הביטחון, יש למסור את הטפסים והמסמכים הנדרשים לתחום המקצועי באופן מלא ומסודר, אחרת תוחזר הבקשה לפתיחת ספק ויהיה להגיש הכל מחדש באופן מתאים. לאחר הגשה מסודרת, נבדקים אלו באופן מעמיק אצל מספר גורמים במשרד הביטחון – בדיקה ביטחונית, כלכלית ועוד בדיקות נוספות. יש לקחת בחשבון שתהליך זה נמשך מספר שבועות.

לאחר שלב הבדיקות מקבל הספק אישור עקרוני, אשר אחריו מגיע השלב הסופי – וועדה המורכבת מנציגים של משרד הביטחון וגורמי חוץ – וועדה זו דנה בבקשת הספק וקובעת את מעמדו והיקף העבודה המותר לו במסגרת כל התקשרות בודדת.

בהנחה והוועדה אישרה את הספק, יקבל הודעה בדואר על סיום התהליך ואישור הוועדה (כולל פירוט היקף העבודה המאושר לו). משלב זה יכול הספק להתחיל ולעבוד עם משרד הביטחון.



קבלת ההסמכה הרשמית בתור ספק משרד הביטחון היא כלי המאפשר לחברות ועסקים להשתתף בפרויקטים עסקיים רלוונטיים ורווחיים מול המשרד בעל התקציב הגדול ביותר בישראל.




אודות סינק פרויקטים

סינק פרויקטים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר