שבוע של אש עשן – משואות ותקיפה כימית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שבוע של אש עשן – משואות ותקיפה כימית

פורסם בתאריך 04/12/2018 ע"י אברהם פכטר בקטגוריה אקטואליה | צפיות: 1188 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פכטר, איחוד האירופי, כרמי גילון, בית הדין הבינלאומי בהאג, מתקפת צמיגים מעזה, גבול עזה, ניסוי כימי בסוריה, דן תיכון, ממשלת ישראל, טכס 70 שנה למדינת ישראל, אנשי שב"כ 7070

אז מה היה לנו – ניסיון פלישה מעזה בחסות חמאס, שהחליט לצאת מהמנהרות הישר אל הגדרות עם פירוטכניקה של אש ועשן שחור צמיג.
אז מה היה לנו – האיחוד האירופי, הואיל בטובו לחקור את השימוש בכח המופרז בגבול עזה.
ומה עוד: כרמי גילון קורא להחשיך את המסך אם נתניהו ינאם או יופיע בטכס המשואות.
וכדי להוסיף מרור לכל השבוע – החליט אסד לנסות פעם נוספת שימוש בנשק כימי כנגד אוכלוסיה אזרחית עקשנית, שלא מוכנה לזוז מהשכונות של הבירה, ולראות מה עושות חביות חומר כימי על נשים וילדים, בשלב ראשון 150-200 נפגעים קשים.
התגובה ההולמת – התובעת של בית הדין הבינלאומי בהאג, פתחה בבדיקה על ההתנהגות של ישראל בגבול עזה - הבנתם את זה?
מתקפת צמיגים מעזה
מתקפת הצמיגים ועשן שחור בגבול עזה. אם החמאס הגיע להחלטה אסטרטגית להכניע את ישראל בצמיגים ועשן אז מצבנו לא רע בכלל והתשובה, צריכה להיות בהתאם, לאמור...הפעלת טייסת כיבוי אש כמו בשריפה בכרמל. הטלת כמה טונות של מים בתוספת חומר אנטי בערה יעשה את העבודה. בהזדמנות זאת אפשר גם לעבור את קו הגבול אם צריך לפעולות אחרות לצרכי מגננה .,,בהזדמנות חגיגית זאת ניתן להציב את ראשי בצל"מ בעזה הקוראים לסירוב פקודה מחיילי צה"ל כדי שיעשו אותו דבר בצד השני בשירות הנאורות והסובלנות של חמאס. ובהזדמנות פז זאת להוסיף לשכינינו, שואפי השלום והעשן יום חג חדש יום הצמיג, וכמו כן לחשוב על יצירת רוח שתפנה את העשן לעזה
שיהיה תאום ליום הנכבה.
האיחוד האירופי בודק את ישראל
האיחוד האירופי בודק את השימוש בכוח בגבול עזה ואת ההרוגים, כתוצאה מכך וגם האו"מ בודק את האירועים האלימים. ואני חושב שהם בהחלט צודקים וצריך להצטרף לדרישת מרץ להקים וועדת חקירה. נמאס שממשלת ישראל משתמשת בכוח כדי להגן על גבולה, נמאס שהם עזבו את גוש קטיף, ועכשיו רוצים לקטוף את פירות הנסיגה בירי. אנשי חמאס חמושים או אזרחים תמימים שרוצים לחבל בגדר ולא נותנים להם לחזור לאדמות שהובטחו להם בתכנית החלוקה ב-48 שהם אמנם סרבו, אבל עכשיו התחרטו ובא להם לחזור. והאיחוד האירופי והאו"ם צודקים בהחלט ומביאים לדוגמא את סוריה. כמעט 500.000 אזרחים הרוגים, פצועים ועוד אלפי פליטים, כך מטפלים במורדים על פי אסד - איראן - ופוטין. ובאה ממשלת ישראל הרופפת, ונבהלו מקצת עשן שחור שמבעירים ילדים תמימים כהכנה לל"ג בעומר. ויתירה מכך, רואים איך עזה סובלת ואיך כל המיליונים שהוזרמו לאיזור, הלכו למנהרות במקום לשיקום כדי שיהיו מקומות מסתור, כשהממשלה הציונית תחליט לתקוף את עזה. ואם כל זה לא מספיק, בא ראש הממשלה החוצפן וכדי להתחמק מהחקירות רוצה לנאום בטכס של 70 למדינה, טכס שכידוע הוא אחוזתו הפרטית של יולי אדלשטיין ששכח את טכס היובל, כמו קודמו דן תיכון, ועוד כמה עיתונאיים פרשנים ואנשי שב"כ, שמציעים להחרים או לכבות את הטלוויזיה או לצאת בשליחות לאוגנדה. איפה הערכים, איפה המנהיגות של פעם, היוזמה, היושרה שהיתה בתקופתם כשהם שרתו את המדינה שהיתה פורחת ללא אינטריגות וללא שחיתות כי אז הכול היה כידוע דבש, עשוי מפרחים ולא תעשייתי כמו היום. איך, איך אני לא מתגעגע לימים ההם וממש בא לי לבכות על חלב שנשפך, ובמקום זה עולה חיוך קל על שפתי כשאני רואה שיש לנו ארץ נהדרת ואנחנו במפה.
כרמי גילון – והטלויזיה
כרמי גילון ראש השב"כ לשעבר, קורא להחשיך את המסך בזמן הנאום של ראש הממשלה. להזכירכם כרמי גילון היה ראש השב"כ שבמשמרת שלו נרצח ראש ממשלה יצחק רבין ז"ל שהשב"כ היה אחראי על בטחונו. יתירה מכך, לשב"כ היו התראות ופנסים אדומים מהבהבים, ובכל זאת התרשלו בתפקיד. אל חגיגת ההצהרות הצטרף גם העיתונאי רון בן ישי וחבל. ולשניהם ברצוני לומר: דבריכם הן בבחינת... סרק... סרק... סרק... ובא שר לטענה של מסורת, מסורת היא עניין חשוב שצריך לכבד אבל מסורת חייבת לשקף גם מציאות והתפתחות ותפישה חברתית. יש לשמר את מסגרת ועקרונות אך זה לא פסול להכניס שינויים שמתבקשים. שמירת מסורת ללא שינויים מובילים לחברה בנוסח, נטורי קרתא או חרדים קיצוניים ששומרים על לבוש מנהגים ואמונות ישנות בנוסח ימי הביניים. מסורת חייבת בשינויים מתבקשים כדי שנוכל להמשיך ולהתקיים בלי לקפוא ובלי להשאר מאחור. זה מקובל אצלנו ובכל העולם.
ניסוי כימי – בסוריה שהצליח
150-200 הרוגים בהתקפה כימית בסוריה. העולם שותק, האיחוד האירופי לא מתרגש, האו"ם לא מתכנס, הוועדה לזכויות האזרח לא משתוללת, ובצדק רב. אם תחשבו טוב טוב לעומקם של דברים תבינו שעשרה-שבע עשר הרוגים בעזה שרובם אנשי חמאס וחלקם חמושים, הרי ככל שהסכום קטן יותר הערך שלהם עולה, לכן הפרשיות בעזה חמורות יותר מסוריה. זה הגיון הפוך אבל ככה פועל האו"ם כבר שנים ומסורת כידוע קשה לשנות. מה עוד שבסוריה זה עניין פנימי שמטופל על ידי איראן - רוסיה וקצת אסד. ואילו בישראל מדובר באגרסיביות, באש ללא עשן, ובעיקר הכיבוש אשם ומרץ צודקת שצריך וועדת חקירה, איך הגיעו למספר 17 שהוא בגימטרייה י-ז.

אודות אברהם פכטר

אברהם פכטר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר