שלושה דברים נפלאו ממני – וארבעה לא ידעתים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שלושה דברים נפלאו ממני – וארבעה לא ידעתים

פורסם בתאריך 09/09/2017 ע"י אברהם פכטר בקטגוריה אקטואליה | צפיות: 1624 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פכטר, תקשורת ישראלית, עד מדינה, מיקי גנור, שלטון החוק

דרך הטיפול הכושל בילדים חולי סרטן בהדסה.
דרך הטיפול הכושל בנכים ובקצבאות שלהם.
דרך הטיפול הכושל בשביתה בפתח-תקוה.
וארבעה – החקירות המתמשכות, שעולות וצוללות מדי יום והפריסקופ עדיין שקוע בים ורק ראשו – גנור מבצבץ למעלה.
מיקי גנור – עד המדינה העיקרי בפרשת הצוללות, הוא העבריין העיקרי והכבד, הוא שיחד את כל היתר, פנה אליהם, פיזר ירוקים לכל עבר ועכשיו הוא דורך על גופותיהם ומטפס למעלה כדי להציל את עצמו.
העיקרון שעד מדינה, איננו העבריין העיקרי, הופר כאן בגסות כאילו משחדים את הכריש או הלווייתן, כדי לתפוס את כל הדגים מסביבו.
הבית בוער -מי יצליח לצאת בלי להישרף
להסרט, להתלכלך, בלי פיח על בגדיו וריח עשן באפו. כל אנשי שטייניץ בחקירה לשכת נתניהו בחקירה, הים סוער וטוב שיש צוללות חדישות. אבל כללית זה לא נשמע טוב לא נראה טוב ולא מריח טוב למרות שלפי הפרסומים הרבה מן הדמויות הנחקרות מרחו אותם טוב טוב בצבע ירוק בוהק למרות שהם בקשו צבע קרם סולידי. אז אתם שואלים מה יהיה: הצוללות ימשיכו לצלול אסדות הגז יאובטחו סביב החקירות ימשיכו להופיע בכל הכותרות, הכסף לא ימצא וכמה פראיירים ישלמו ביוקר על התרגיל הימי שהתנהל כולו מתחת לרדאר הימי. ומה שמעניין בכל הפרשה שעד המדינה גנור שהוא העבריין העיקרי הכניס "צינור" לכל חבריו ומיטיביו הם ירדו למצולות ואילו המשחד הלאומי יצוף למעלה על גופותיהם השקועות של חבריו. העקרון הקלאסי שעבריין עיקרי לא נהפך לעד מדינה הופר כאן בגסות בנוסח: משחררים לוויתן כדי לצוד את כל הדגים ששטו לידו ואכלו מידו והשאריות שלו מהעוגה. משהו כמו עוגה עוגה עוגה במעגל נחוגה ומי שיפול יאכל אותה. וכולם שואלים ושואלים איפה ביבי בכל הפרשה, הוא היה בסיירת מטכ"ל הוא היה במבצע עם צוללות וכמעט טבע כל אנשי הנשיא בחקירה והוא נתניהו שותה שמפניה ומעשן סיגר עם שרה בקיסריה--משהו לא תקין פה למרות שמשהו מסריח בממלכת דנמרק או אולי זה הריח של הסיגרים. אולי בסוף הקיץ נדע את התשובה.
שלושה דברים נפלאו ממני וארבע לא ידעתים. הטיפול הכושל והמתמשך בילדים חולי הסרטן הטיפול הכושל בנכים הטיפול המתמשך בחקירות שרובן היו צריכות להסתיים מזמן וחלקן לא שייכות לתחום הפלילי. וארבעה הטיפול המבולבל בשביתת פתח תקווה כשבראשה עד מדינה שזה ההיפך הגמור מלוחם בשחיתות ומתמיכה בלתי ברורה וממימון ממקורות לא מזוהים-כולל תקשורת תומכת במטרה ללחוץ על היועץ. ושאלתי אך לא נעניתי מה היה קורה ואיך הציבור והתקשורת האובייקטיבית היתה מגיבה אילו באותו מקום בפתח תקווה ,ובאותה תדירות היו מפגינים אנשי ימין וצועקים עם רמקולים לא להעמיד לדין את נתניהו. אני משער שהיתה קמה מהומה בנוסח ערעור שלטון החוק-הרס הדמוקרטיה שלטון הרחוב -בריונות פשיזם והרשימה לא סגורה. אז אם אתם מחפשים צביעות פוליטית אז בבקשה.

אודות אברהם פכטר

אברהם פכטר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר