רשלנות בניתוח בשלב המעקב לאחר הפרוצדורה הכירורגית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רשלנות בניתוח בשלב המעקב לאחר הפרוצדורה הכירורגית

פורסם בתאריך 07/26/2017 ע"י שגית דיגידם בקטגוריה רשלנות רפואית | צפיות: 3210 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עורך דין רשלנות רפואית, עו"ד רשלנות רפואית, רשלנות בניתוח

בימינו כל ניתוח ופעולה כירורגית הוא דבר מורכב ומסובך שמצריך היערכות רבה אליו לפני, מקצועיות בזמן הניתוח ודגשים לטיפול לאחר מכן. לפני הניתוח ישנם בדיקות רבות הכוללים בדיקות הדמיה כדי לקבוע אבחון מדויק ומקצועי ביותר. לאחר מכן יש לבדוק באיזה שיטה יתבצע הניתוח, בין אם ניתוח פתוח ובין אם ניתוח בשיטה לפרוסקופית או שיטה אחרת. במקרים מסוימים גם לאחר אבחון של הבעיה ובחירת שיטת הניתוח המתאימה ביותר לאותו מטופל, עלולים להופיע לאחר הניתוח או במהלכו סיבוכים מסומים. בעוד ישנם סיבוכים בלתי נמנעים, לעיתים מנותחים ניזוקים עקב רשלנות בניתוח בשלב המעקב לאחר ההליך הכירורגי עצמו.

ניתוח הוא פרוצדורה מורכבת הכוללת הרדמה, חיתוך הגוף, ביצוע התערבות כירורגית בתוך הגוף עצמו ולאחר מכן תפירה והתאוששות. לכל אורך השלבים של הניתוח ישנו סיכוי להתרחשות רשלנות רפואית בניתוח, אך אנו עדים גם לרשלנות לאחר הניתוח עצמו.

אם אתם בטוחים או מרגישים שנפגעתם עקב רשלנות רפואית, מומלץ להיעזר בשירותי עו"ד רשלנות רפואית, כדי שהוא יבדוק ויוודא שאכן יש לכם עילה לתביעת רשלנות רפואית, להבין מה הסיכוי שלכם לזכות בתביעה ועד כמה התביעה עצמה רווחית לכם מבחינה כספית.

יש לציין שסיבוכים עלולים להתגלות גם לאחר שבועות ממועד ביצוע הניתוח וזאת כי בדרך כלל משוחררים המטופלים לאחר כמה ימים בודדים לביתם וישנם צלקות ודברים נוספים לאחר הניתוח אשר את סיבוכם לא ניתן לראות ימים ספורים לאחר הניתוח עצמו. עילת הגשת תביעת רשלנות בניתוח יכולה להיות גם במקרים בהם המטופל לא התבקש להגיע לפגישת מעקב בזמן ובעקבות כך לא התגלו סיבוכים בזמן.

בתי המשפט בישראל נדרשים לפסוק בתביעות המוגשות על רקע רשלנות בניתוחי חירום מצילי חיים, רשלנות בניתוח קיסרי, כמו גם ניתוחים אלקטיביים דוגמת ניתוחים פלסטיים. יש לקחת בחשבון כי רופאים ומוסדות רפואיים מגובים בסוללת עורכי דין מיומנים, אשר תפקידם לעשות את כל הנדרש בכדי להבין לדחיית התביעה והסרת האחריות מן המוסד הרפואי. מכאן, ישנה חשיבות רבה להכנת תביעת רשלנות רפואית וייצוג על ידי עו"ד רשלנות רפואית.

מומלץ לערב עורך דין רשלנות רפואית בשלב מוקדם ככל הניתן ולא לפעול באופן עצמאי מול המוסד הרפואי בכדי להימנע מטעויות שיפגעו בסיכויי התביעה בהמשך. ללא ייעוץ וליווי של עורך דין רשלנות רפואית הסיכוי להשגת פיצוי הולם קלושים ביותר והסיכוי שלכם לזכות בתביעה קלושים גם כן.
 

אודות שגית דיגידם

שגית דיגידם

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר