השכרת אוהלים לאירועים - מהם אוהלים לאירועים ? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


השכרת אוהלים לאירועים - מהם אוהלים לאירועים ?

פורסם בתאריך 06/25/2017 ע"י דרור השכרת ציוד בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 858 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: השכרת ציוד לאירועים, השכרת כסאות לאירועים, השכרת שולחנות לאירועים, השכרת אוהלים לאירועים, אוהל אבלים, השכרת אוהל אבלים, במות לאירועים, השכרת במות לאירועים

 

עם השנים, אנחנו יכולים לראות אנשים פרטיים וכן חברות עסקיות אשר בוחרים לערוך אירועים לא בהכרח באולמות וגני אירועים, אלא בבית שלהם, במקום בו ממוקם העסק או באזור הציבורי. לשם כך הם נדרשים להשתמש בשירותיהן של חברות להשכרת ציוד לאירועים ובפרט באפשרות של השכרת אוהלים לאירועים.


הרעיון של השכרת אוהלים לאירוע הוא מאוד פשוט, על מנת לתחם את המקום בו נערך האירוע ועל מנת להעניק לו "קורת גג", כך שהאורחים לא יצטרכו לשהות שעות רבות מתחת לכיפת השמיים, בין אם זה בימים החמים של הקיץ או בימים הגשומים של החורף, הרי שהאופציה של אוהל בו נערך האירוע, היא האופציה הטובה ביותר.


אנחנו יכולים למצוא אוהלים בסדרי גודל שונים, בהתאם לשטח בו מעוניינים להציב אותו וכמובן ביחס לכמות האורחים שאמורים להגיע אל האירוע. כמו כן אנחנו יכולים למצוא דגמים שונים של אוהלים מבחינת העיצוב שלהם. אומנם רוב האוהלים מגיעים בצבע לבן, מרובעים או מלבניים ויש להם מלבד דלתות כניסה גם חלונות, אך אנחנו יכולים למצוא אוהלים מעט שונים בעיצוב, החל מאוהלים עגולים, אוהלים עם גג בצורת פירמידה ועוד.


כל האוהלים לאירועים הם בעלי בד קשיח אשר עמיד בתנאי מזג אוויר שונים ובפרט בגשם. מעצם הרעיון שהם אמורים להיות מוצבים בשטח, הרי שאנחנו אמורים להיות מסוגלים להשתמש בהם בכל מצב. כמו כן, מדובר על אוהלים שיכולים להיות מוצבים על תנאי קרקע שונים, בין אם מדובר בדשא, אדמה, בטון ועוד.


לאילו אירועים אנחנו נשכור אוהלים?
כפי שציינו בתחילת המאמר, אנחנו יכולים למצוא השכרת אוהלים לאירועים אשר מותאמים לאירועים אישיים, החל ממסיבות יום הולדת, בריתות, חתונות ועוד וכלה באירועים עצובים, כמו שבעה. במקרה של שבעה, מן הסתם חשוב שתהיה לנו אפשרות לשכור באופן מיידי אוהל, זאת להבדיל מאירועים אחרים שאנחנו יכולים לשכור ימים או שבועות קודם לכן.
כמו כן, אנחנו יכולים למצוא אוהלים שמתאימים לאירועים עסקיים וחברתיים, למשל, מסיבות חברה, אירועי השקה, כנסים, אקספו של אירועי ספורט, תערוכות ועוד
לא פעם אנחנו נמצא לצד אוהלים לצד מבנים בהם נערכים אירועים שונים, כאשר האוהל משמש כמקום היערכות או מקום מפגש.


לאילו דברים עלינו לשים לב כשאנחנו בוחרים אוהלים?
ראשית, עלינו להקפיד שהאוהל מותאם לכמות האורחים שאמורים להיות נוכחים באירוע. אם אנחנו בוחרים לערוך אירוע למאות אנשים, מן הסתם נצטרך אוהל גדול, לעומת זאת באירוע ביתי מצומצם נוכל לבחור אוהל קטן יותר. גודל האוהל יקבע גם על פי גודל השטח בו אנחנו יכולים להציב אותו.
שנית, חשוב שהאוהל יהיה מסוגל להכיל לא רק את האורחים, אלא גם ייתן מענה של השכרת ציוד לאירועים (שולחנות, כסאות וכדומה) ושתהיה אפשרות להכניס פנימה גם מערכות מיזוג אוויר בצורה נוחה, כך יהיה הרבה יותר נעים לשהות בתוך האוהל.

 

 

אודות דרור השכרת ציוד

דרור השכרת ציוד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר