מיקוד – מיתוס ואמת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מיקוד – מיתוס ואמת

פורסם בתאריך 06/15/2017 ע"י עומרי מעברי בקטגוריה אקטואליה | צפיות: 2069 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מיקוד, איתור מיקוד, זיפי מיקוד, מיקוד לפי כתובת, איתור כתובת לפי מיקום

 מיקוד – מיתוס ואמת

יצא לכם פעם לקנות משהו אונליין או לחכות למכתב מיוחד ונתקלתם בבקשה להזין את המיקוד שלכם? סביר להניח שחלקכם לא הזין מיקוד לא רק בגלל שהוא חשב שזה לא כזה חשוב, אלא כי צריך טיפה להתאמץ כדי למצוא את המיקוד, בהנחה שאתם לא זוכרים אותו בעל פה. החלק המעניין פה הוא שניתן להניח שברוב המוחלט של המקרים אתם תקבלו את המוצרים שלכם הביתה או לסניף הדואר הקרוב ולא יהיו שום בעיות. אז למה צריך מיקוד אתם שואלים? התשובה היא כדי לספק לעצמכם "שכבת הגנה" שניה אחרי הכתובת.

מה זה אומר?

אם במקרה טעיתם בכתובת שלכם, או שכתבתם אותה לא ברור, או שהמוכר כתב אותה לא ברור או שהצילום שהוא עשה מאד דהוי, הסיכויים שלא תקבלו את המכתב / חבילה שלכם גבוהים יותר מאשר כן תקבלו אותה. אבל, אם רשמתם מיקוד, כאן הדואר יפעיל את שכבת ההגנה השניה שלכם וישתמש במיקוד כדי לדעת בדיוק באיזה עיר, רחוב ומספר בית אתם גרים. זה תפקידו של המיקוד, כשמו כן הוא, למקד. בתיאוריה, אם תרשמו רק שם + שם משפחה ומיקוד, זה מספיק. המיקוד יספק לדוור ו/או לדואר ישראל את היכולת לדעת היכן אתם גרים.

כמובן שההמלצה היא להקפיד על כתיבת מיקוד בנוסף לכתובת המלאה שלכם ולא להתעצל. במקרים מסוג אלו השכבה השניה הזאת תספק לכם ביטחון גבוה יותר בקבלת החבילה. בדואר מציינים גם שמערכת אוטומטית יודעת לזהות את המיקוד ולמען את החבילה לאזור החלוקה המתאים לה, די במהירות. זה אומר שבמידה ותזינו את המיקוד יש סיכוי טוב שתקבלו את החבילה שלכם מוקדם יותר.

היום אתרים שמאפשרים רכישות מהארץ או מחוץ לארץ, הבינו מה שלא כל כך ידעו בעבר (ולא באשמתם) שבשביל להעלות את הסיכוי שהלקוח יקבל את המוצר שלו ויהיה מרוצה, אז הוא צריך להזין מיקוד. חלק מהאתרים מאפשרים איתור מיקוד בלי לצאת מהאתר כדי לא לטרטר את הלקוח שכבר נמצא שם. אם אתם לא באתר מסוים ולא עושים רכישה כרגע אלא פשוט רוצים לדעת מה המיקוד שלכם, חיפוש קצר בגוגל יתן לכם מספר תוצאות שתוכלו למצוא בעזרתן את המיקוד. פשוט הקלידו בשורת חיפוש בגוגל "איתור מיקוד" (אין צורך במרכאות) ומספר אפשרויות יופיעו לשימושכם. קליק קטן על אחד מהתוצאות האלו ואתם תגידו לעמוד של איתור מיקוד בו תצטרכו להזין את העיר שלכם, את שם הרחוב ומספר הבית בו אתם גרים. לחיצה על כפתור מצא מיקוד, אוטומטית ימצא לכם את המיקוד הספציפי שלכם. אתם כמובן יכולים לזכור אותו או לרשום בצד כדי לחסוך לעצמכם את הצורך להיכנס שוב לאתרים שמאפשרים איתור מיקוד ולזרז את הליך רישום הכתובת שלכם על גבי חבילות / מכתבים.

אודות עומרי מעברי

עומרי סופר

עומרי מעברי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר