סרטי תדמית להייטק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סרטי תדמית להייטק

פורסם בתאריך 06/13/2017 ע"י תבל פוגל בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 1055 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: סרטי תדמית, סרטי תדמית להייטק, סרטוני תדמית, סרטוני תדמית להייטק

כל מי שמסתכל על עולם ההייטק מבחוץ, בוודאי על עולם ההייטק הישראלי, יכול לחשוב שמדובר בעולם שכולו זוהר, עולם של אקזיטים, עולם של סטארט-אפים זוהרים אשר נהנים מתנאי עבודה איכותיים, ארוחות במסעדות, נסיעות לחו"ל, שכר גבוהה, שעות עבודה גמישות ועוד.

אך מספיק להסתכל על סרטי תדמית שחברות הייטק מפיקות לעצמן, בשביל להבין שמאחורי הזוהר, מתבצעת עבודה קשה מאוד בשביל להגיע לאותם רגעים קסומים של תנאי עבודה ברמה גבוהה או אקזיט במחיר מדהים.

המטרות של סרטי תדמית להייטק שונות, לא בהכרח למכור את החברה לקהל הרחב, כמי שעובדת קשה כל השנה, אך כן יש לסרטים מטרות שונות, למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי וממוקד, ויתרה מזו, למשוך משקיעים אפשריים שישקיעו בחברה. בוודאי אם מדובר בשלבים הראשונים שלה וקיים סיכוי שללא השקעה זו, החברה פשוט לא תתרומם ותחדל להתקיים.

מה הם סרטי תדמית להייטק


ברמת העיקרון, סרטי תדמית להייטק לא שונים הרבה מסרטי תדמית בתחומים אחרים. מטרתם להציג את החברה, את המבנה שלה, את תהליך התכנון והייצור, המוצר והשירות שהיא מייצרת ומטרתה למכור. דבר פשוט שמתבצע בכל חברה וחברה, בכל תחום.

ההבדל בין סרטי תדמית להייטק לבין סרטי תדמית, ברוב התחומים הוא, שחברות הייטק לא בהכרח פונות לקהל הרחב. אפילו אם מדובר בחברה שמייצרת אפליקציה מסוימת, הקהל שלה הוא לא בהכרח קהל לקוחות רגיל אלא יותר משקיעים ובעלי הון, או חברות בתחומים שונים, אשר אם הם יקנו את המוצר של החברה, היא תוכל להטמיע אותו אצלן וכך להגיע אל הקהל הרחב.

לכן הפנייה תהיה לקהל הרבה יותר ממוקד, ולכן גם הסרט ייכתב בשפה ובעזרת תוכן שיתאים לקהל היעד. למשל, אם זו חברת הייטק שמתעסקת במוצרי רפואה, יתכן מאוד שהיא לא תפנה לקהל הציבור הרחב אלא לבתי חולים ומרכזים רפואיים. לכן גם הסרטונים יוצגו באופן כזה שהם ידברו בשפה רפואית.

הבדל נוסף טמון במקור הקהל. יש חברות ישראליות שכלל לא פונות לשוק המקומי. הן מכירות בכך שהשוק קטן או שהשוק הישראלי לא זקוק למוצר שלהן, ולכן הן פונות לקהל בינלאומי. מפה שגם סרט התדמית שהן יפיקו, ידבר בשפה אחרת, לא עברית, תוך התחשבות בתרבות המקומית של הקהל אליו היא פונה. סביר להניח שחברות הייטק מציגות סרטי תדמית בתערוכות, ירידים ומפגשים בינלאומיים יותר מאשר באירועים בישראל.


נקודות למחשבה על סרטי תדמית להייטק

בסופו של דבר, הסרט אמור להיות רציני מחד ומצד שני הוא אמור להיות תמציתי וברור מאידך. אחרת הוא לא יפגע במטרה, הוא לא יצליח להגיע אל הקהל אליו רוצים לפנות בצורה ברורה.

חברות מסוימות ירצו להציג סרט שהוא עם קריצה, סרט קליל, בהתאם לרוח החברה, אך כשמפיקים סרטי תדמית להייטק, צריך לזכור אל מי פונים, ועל פי אופי הקהל המיועד, כך יש להפיק את הסרט המדובר.
 

אודות תבל פוגל

תבל פוגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר