מנצחים את יוקר המחייה בישראל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מנצחים את יוקר המחייה בישראל

פורסם בתאריך 05/07/2017 ע"י לייק גרופ בקטגוריה אומנות | צפיות: 1859 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: איביי, איביי בעברית, אלי אקספרס, עלי אקספרס, אלי אקספרס בעברית, עלי אקספרס בעברית, אייבי, קניות בגדים באינטרנט


האם גם אתם מרגישים שיוקר המחייה בארץ רק עולה, ומהווה נטל כבד ומשמעותי על הוצאותיכם השוטפות? אם גם אתם מוצאים את עצמכם שואפים לאיכות החיים ולתנאי הצרכנות הנוחים, ובעיקר למחירים הזולים יותר שמוצעים ללקוחות במדינות אחרות ברחבי העולם, הגיע הזמן שתכירו את זולי.


זולי – פלטפורמה בעברית להזמנה מאתרי הקניות הגדולים בעולם


לאור יוקר המחייה ומחירי המוצרים הגבוהים בארץ, המציבים את ישראל במקום מפוקפק כאחת המדינות היקרות בעולם, לא פלא שרבים מעדיפים לבצע רכישות באמצעות אתרי האינטרנט, מספקים ומיצרנים בינלאומיים. אחרי הכל, האיכות של המוצרים מחו"ל אינה פחותה מזו של אלו שתרכשו בארץ, ולעתים אף עולה עליה, ואילו המחירים – זולים משמעותית. עם זאת, לא תמיד קל לצרכן הישראלי לבצע הזמנות מספקים ומיצרנים בינלאומיים, בשפה זרה ובלי כתובת ברורה לפנות אליה כשמתעוררות שאלות או בעיות. חסרונות אלו גורמים לישראלים רבים להירתע מרכישות ברשת האינטרנט באתרים בינלאומיים, ואינם מותירים להם ברירה אלא להישאר עם העלויות הגבוהות הנהוגות בישראל. בדיוק לשם כך הוקם האתר של זולי (zoly.co.il). מדובר בפלטפורמה בשפה העברית, המאפשרת ביצוע הזמנות מחו"ל באופן קל מהאתרים איביי בעברית ואלי אקספרס בעברית , יעיל ונוח הרבה יותר מכל מה שהכרתם עד כה.


יתרונות ההזמנה דרך זולי
בראש ובראשונה, האפשרות להזמין ולעבור את כל תהליך הרכישה בשפה העברית מהווה יתרון עצום עבור מי מאתנו שאינם דוברים אנגלית ברמת שפת אם, ואינם רוצים למצוא את עצמם במצבים של אי הבנה שיפגעו בהנאתם מהמוצרים ומהרכישות. כשכל תיאורי המוצרים ומפרטיהם מופיעים בשפה העברית, אתם יודעים בדיוק מה הזמנתם. בנוסף, לזולי מערך שירות לקוחות קל ונוח, המאויש על ידי נציגי שירות דוברי עברית בארץ. בנוסף, זולי לקוחים אחריות מלאה על ההזמנות מחו"ל ומלווים אתכם לכל אורך התהליך, כך שיש לכם כתובת ברורה לפנות אליה בכל שאלה שעשויה להתעורר. זאת ועוד: ההזמנה דרך אתר זולי איננה כרוכה בפתיחת חשבון או בתשלום באמצעות פייפאל. כל שנותר הוא להזמין ולרכוש את המוצרים הרצויים לכם בקלות ובנוחות, וליהנות מהחיסכון העצום במחיר. אנחנו כבר נטפל בכל השאר.
 

אודות לייק גרופ

לייק גרופ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר