הקשר בין מהזרן שלכם ואינסומניה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הקשר בין מהזרן שלכם ואינסומניה

פורסם בתאריך 04/09/2017 ע"י אולג רונים בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 622 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חנות מזרונים, מזרונים זולים, מזרונים

אינסומניה או הפרעות שינה מהווים את אחת הסיבות הנפוצות ביותר לירידה בתפקוד ולעייפות במשך היום. שינה איכותית בלילה חיונית לתפקוד ברמה גבוהה במהלך היום. עייפות וחוסר שינה יכולים להצטבר לאורך זמן ולבוא בסופו של דבר לידי ביטוי בבעיה גופנית או רגשית. מזרון משחק תפקיד חשוב ומרכזי בשיפור איכות השינה ובהפחתת גורמים הקשורים להפרעות שינה. לא כל אינסומניה אמנם קשורה למזרון, אך בחירת פתרונות שינה מתאימים ונכונים יכולה לסייע להקל בתופעות רבות הקשורות לשינה ולתפקוד במהלך היום.

הקשר בין מזרון ואינסומניה

אינסומניה היא מצב מורכב המושפע מגורמים נפשיים ופיזיים ודורשת פעמים רבות פנייה לגורמים מקצועיים על מנת למצוא פתרון מתאים לתופעה. עם זאת, למזרון יש יכולת לשפר את האיכות של השינה ולהפחית גורמים שונים המשפיעים עליה - כגון תנוחה, כאבי גוף, תמיכה ועוד. אנשים רבים מעידים כי מתקשים להירדם מפני שלא מוצאים את התנוחה שבאמת נוחה להם או כי לא מרגישים שהמזרון מספק תמיכה מספיק טובה לאזורים שונים בגוף שלהם. אחרי הכל מדובר בעניין אינדיבידואלי - מזרון שיהיה נוח לאדם אחד לא בהכרח יהיה נוח לאחר. אחרים מתלוננים על תזוזות בלתי פוסקות של בני זוג המורגשות במהלך הלילה ומפריעות להם להירדם. וזה עוד לא הכל, גם לריח ומידת ההזעה השפעה על איכות וטיב השינה. בחירת מזרן מתאים יכולה לסייע להפחית הפרעות אלה ולהתאים את פתרון השינה לאדם הספציפי. איכות המזרון לא נמדדת בהכרח בכסף, לא משנה אם אתם ישנים על מזרונים זולים או כאלה שעלו הרבה כסף, מה שמשנה הוא כמה נוח לכם עם הסדר שינה ספציפי זה.

כיצד איכות שהינה משפיעה על התפקוד שלכם במהלך היום?

אינסומניה או הפרעות שינה אינם מהווים רק חוסר נוחות בשעות הלילה, אלא הביטוי העיקרי שלהם הוא בתפקוד בשעות היום. חוסר שינה מצטרבת יכולה להתבטא ב: עצבנות, חוסר ריכוז, מצב רוח ירוד, עייפות, כאבי גב, כאבי פרקים, קושי בקבלת החלטות, ירידה בביצועים במישור המקצועי, ירידה בחשק המיני, חוסר מוטיבציה ופגיעה בזכרון. מחסור בשינה איכותית פוגע גם במיטבוליזם התקין של הגוף ומתבטא בבעיות שונות אחרות מבחינה גופנית ובריאותית, כגון עלייה במשקל, ירידה בכושר הגופני, חוסר סדירות ביציאות ובעיות אחרות.

כיצד בוחרים את המזרון המתאים ביותר?

מאחר ואנשים שונים סובלים מבעיות שונות, אין מזרן מושלם אחד שיתן מענה מתאים לכולם. קיימים מזרונים שונים בעלי דרגות קושי, חומרים, רמת תמיכה והתאמות לאקלים מגוונים. הדרך הטובה ביותר לבחירת המזרן הנכון ביותר עבורכם היא לגשת למרכז או חנות מזרונים ולבדוק באופן אישי את האפשרויות המוצעות. לא מספיק רק לשבת לכמה דקות או לגעת בדגמים המוצעים. חשוב לקבל תחושה אמיתית של המזרון שאתם רוכשים. ההמלצה האופטימלית היא לשכב על המזרון במשך כ - 20 דקות כדי לוודא שהוא מתאים ונוח לכם.

אודות אולג רונים

אולג רונים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר