האפקטיביות של מודעות פרסום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


האפקטיביות של מודעות פרסום

פורסם בתאריך 08/24/2009 ע"י גוד רייטינג בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1440 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מודעות, מודעה, מודעות פרסום, מודעת פרסום

במידה ויש לכם מוצר כלשהו, אותו אתם מבקשים למכור או נכס מסוים, אותו אתם מבקשים לקנות – הדרך הנוחה ביותר לביצוע הפעולה המיוחלת היא על ידי מודעות פרסום. ניתן למצוא מודעות פרסום בתחומי המדיה השונים הכוללים, בין היתר, את העיתונות, הטלוויזיה והאינטרנט. מודעות הפרסום השונות מתחלקות לשני סוגים, אשר אנו נכנה אותם "פרסום מקצועי" ו-"פרסום רגיל".

פרסום מקצועי מתייחס לפרסום באמצעות מודעות שעוצבו בדרך כלל על ידי משרד פרסום מקצועי או משרד עיצוב המתמחה בתחום. בעיתונות, מודעות כאלו מופיעות בדרך כלל בגוף הכתבות, ביניהן או בחלקי העיתון המיועדים לכך. בנוסף לכך, מודעות פרסום מופיעות גם באמצעות רשת האינטרנט במגוון רחב היקף. לדוגמא, הן יכולות להופיע לצד תוכנו של אתר אינטרנט מסוים או באמצעות מודעות באנר, אשר תפקידן למשוך את מי שגולש באתר מסוים לאתר המפרסם אותן. מודעות פרסום מקצועי באינטרנט ישתמשו בדרך כלל באלמנט פיתויי כלשהו, שיתפוס את עיניכם ויגרום לכם להקליק על גוף המודעה ולגלות יותר פרטים על המוצר המפורסם.

פרסום רגיל מתייחס למודעות פרסום המתפרסמות בלוחות השונים בעיתונות ובאינטרנט. העיתונים השונים, בדרך כלל מוספי סוף השבוע, ייכללו חלקים בתחומים שונים כגון כלי רכב, נדל"ן, יד שנייה ועוד. בחלקים אלו יתפרסמו מודעות של כל המעונין לרכוש או למכור נכס מסוים. מודעות אלו ייכללו בדרך כלל מספר מילים המתארות את הנכס ואמצעי התקשרות. בנוסף לכך, ניתן למצוא מודעות כאלו גם ברשת האינטרנט, באתרים הכוללים מגוון נרחב של תחומי רכישה וקניית נכסים או באתרים המתמחים בתחום אחד. מודעות באתרים אלו ייכללו, מעבר לתיאור הנכס ודרכי התקשרות, גם תמונת סטילס או צילומי וידאו, אשר ייתנו מושג ברור יותר על הנכסים.

היתרון במודעות פרסום מהסוג ה"רגיל" הוא שהן מאפשרות לכל אחד, בין אם הוא אדם פרטי ובין אם הוא מייצג חברה, להציע את מרכולתו. בכך גדל מגוון אפשרויות הבחירה העומד לפני מי שמעוניין לרכוש או למכור את הנכס המתפרסם במודעה. כמו כן, מודעות המתפרסמות בלוחות באינטרנט מאפשרות נגישות רבה יותר לאדם פרטי לפרסם, מאחר ולרוב הן בחינם. עם זאת, מודעות כאלו דורשות השקעת זמן רבה יותר מצדו של מי שמבקש לבצע את הרכישה ואינן לוכדות את תשומת לבו באותה קלות כמו מודעות פרסום מהסוג ה"מקצועי".

אודות גוד רייטינג

לוח גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן http://www.aaaa.co.il לוח גוד רייטינג

גוד רייטינג

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר