מפעיל לימי הולדת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מפעיל לימי הולדת

פורסם בתאריך 07/30/2016 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה כללי | צפיות: 1820 | התחבר לדירוג המאמר

מפעיל לימי הולדת


אם החלטתם כי הפעם אתם מארגנים את יום ההולדת של הבן או הבת, עליכם לדעת כי מוטלת בפניכם משימה לא פשוטה. החדשות הטובות, כי אין ממה לחשוש לאור הפעילויות הרבות שניתן למצוא בכל הקשור אל מפעיל לימי הולדת. לשם כך יש ליצור חלל גדול ולהזיז הרבה ריהוט וחפצים מיותרים, בכדי שיהיה מספיק מרווח לילדים. יש לבצע תכנון מדויק ולדאוג לכול, למפעיל שיצור פעילויות שונות, כך שלרגע לא יהיה משעמם, לתפאורה ולאווירה הנכונה, לדוכני מזון שיכללו ממתקים, חטיפים, אוכל, שתייה והכל כיד המלך כמו שילדים אוהבים, כי מדובר ביום הולדת מושקעת של חברם או חברתם לכיתה או לגן.


מי שמעוניין במסיבת יום הולדת מחוץ לבית, זה עשוי להיות רעיון לא רע באביב או בקיץ. ישנם ילדים שלא תמיד מסוגלים להתרכז או להשתתף בהרבה פעילויות או בכולן והם יוכלו להסתובב או להעסיק את עצמם מדי פעם, אם המקום הינו פתוח, אז יש להשגיח על הילדים שבעתיים ולא לשכוח לרגע, כי הילדים שמוזמנים ליום ההולדת הם באחריותכם המלאה.


מפעיל יום הולדת

מומלץ לקבל את ההמלצות של הורים שכבר שכרו מפעיל והיו מרוצים. גם הילדים עצמם, אשר משתתפים בהרבה ימי הולדת, יכולים לספר לכם, כמה כיף היה להם, כאשר היה מפעיל שדאג לכל רגע של כיף. גם חידונים ניתן לערוך, כאשר מחלקים את המשתתפים לשתי קבוצות. ניתן להכין שאלות לחידונים, שקשורות לסדרות טלוויזיה שהילדים מכירים ואוהבים וליצור חידון כזה שכל הילדים ישתתפו ויהיו מסוגלים לענות עליו.


ישנם מפעילים המתמחים בתכנים שמאוד אהובים על הילדים ואת אלה כדאי כי תשכרו לימי ההולדת של הילדים. ניתן לחלק את מסיבת יום ההולדת לפעילויות שתהיינה מלאות באנרגיה ופעילויות שקטות יותר, כך שיהיה איזון מושלם עבור הילדים. כדאי כי ההורים, ירכשו מגוון רב של פרסים עבור הילדים, כך שיהיו גם פרסים למנצחים ופרסי ניחומים לאלה שהפסידו בחלק מהתחרויות או המשחקים. חשוב מאוד שאף ילד לא ירגיש מקופח ושכולם יהיו שמחים ומרוצים מההתנהלות והתכנים שיהיו ביום ההולדת.


אל תשאירו מקום לאלתורים- הזמנו מפעיל ליום הולדת


לא כדאי שתזמינו איזו חברה או שכנה שעבדה עם ילדים וחושבת שהיא תוכל להפעיל אותם. רצוי תמיד להזמין מפעיל מקצועי, אשר ידאג לילדים בכל מיני פעילויות מקצועיות שהוא מעודכן בהם. חשוב לבדוק את שנות הוותק ושהוא יודע היטב כיצד בנוי עולמם של הילדים.יודע מה הם אוהבים, באילו סיפורים ילדים יעדיפו להתמקד, אילו חידונים כדאי להביא בפניהם, תחרויות שונות, מה הולך היום מבחינת המוזיקה לילדים וכל מה שקשור אליהם. היות ומפעיל חי הרבה שעות בחיפוש אחר תכנים מרתקים עבור הילדים ומעורה בהם מאוד, מה שאדם מן השורה שאינו עוסק בכך, לעולם אינו יכול להגיע לרמה שלו.

 

 

אודות יוסי ארונוביץ

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר