אודות מועדון Smart club | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אודות מועדון Smart club

פורסם בתאריך 09/07/2008 ע"י סמארט קלאב בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1683 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טוטו, לוטו, לוטוקארד, טוטוקארד, סמארט קלאב,


Smart club הינו מועדון לקוחות אשר הוקם על ידי קבוצת שריג בשנת 1991, המועדון מהווה חלק מקבוצת "שריג אחזקות", ובבעלותה חברות מובילות בתחומן כגון טוטוקארד 5, לוטוקארד ועוד. קבוצת Smart Club מעניקה שירות ללקוחותיה למול מפעל הפיס והמועצה להסדר הימורים בספורט, ועוסקת בשירותי מילוי טפסי הגרלות שונות, כמו לוטו, ווינר וטוטו, שירותי שליחה, בדיקה ומעקב אחר זכיות. כמו כן, חברת טוטוקארד 5 פיתחה, בעזרת צוות מומחי מחשב וסטטיסטיקאים, שיטת מילוי המעלה, משמעותית ובאופן מוכח, את סיכויי הזכייה.
עם השנים, צבר מועדון הלקוחות Smart Club מוניטין כמועדון הוותיק והגדול ביותר, אשר לקוחותיו זכו 48 פעמים בפרסים בטוטו ובזכיות לוטו רבות.
על פי דיווחים רשמיים , חילקה קבוצת Smart club, עד היום, יותר מ- 100 מיליון שקלים זכיות ללקוחותיה.

מועדון לקוחות Smart Club - הטבות והגרלות פנימיות ברשת!
טפסי ההגרלות השונות נשלחים, באופן קבוע בכל הגרלה והגרלה, כל שבוע, בכל השנה. שיטתיות ועקביות זו מעלות משמעותית את סיכויי הזכייה בהגרלות הנערכות על ידי טוטוקארד 5, וכן מועדון לוטוקארד. לקוחות מועדון Smart club יכולים לצפות, בכל עת ומכל מקום, במידע עדכני באתר האינטרנט של החברה. האתר מאפשר צפייה במספרים המשתתפים בהגרלות השונות, הנערכות על ידי מפעל הפיס והמשחקים הנערכים על ידי המועצה להסדר ההימורים בספורט, זאת בשיתוף של טוטוקארד 5, וכן מועדון לוטוקארד. כמו כן, מאפשר המועדון צפייה בטפסי הלוטו והטוטו שנשלחו, בזכיות, בתוצאות המשחקים בחדשות הספורט ועוד עשרות אפשרויות מתקדמות.
השימוש באתר האינטרנט מתאפשר באמצעות שם משתמש וסיסמא אישיים הניתנים בעת ההצטרפות למועדון, הסיסמא חסויה וניתנת לשינוי, בכל עת, על ידי המשתמש בלבד.
לקוחות מועדון Smart Club נהנים ממגוון רחב של הטבות, הנחות, מוצרים וחופשות במחירים מיוחדים, באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי ונוח לשימוש המאפשר ביצוע הזמנות באופן ישיר דרך האתר וכן מהגרלות פנימיות בהן מוגרלות מכוניות, חופשות בארץ ובחו"ל, ושלל מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממיטב המותגים ועוד אלפי פרסים נוספים.

מועדון Smart Club - שירות מעל לכל...
מועדון Smart Club מפעיל מרכז שירות מתקדם וזמין הפועל באופן מקצועי ונועד
לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות וטכניות. במסגרת זו, שירות הלקוחות של מועדון Smart Club זמין לפניות הלקוחות במגוון ערוצים - טלפונית, פקס, מייל ואינטרנט.
צוות שירות לקוחות Smart Club שואף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד, תוך התמקדות בצרכי הלקוח ובציפיותיו.
יש לציין כי צוות שירות הלקוחות נסקר כל העת, בסקר שביעות רצון לקוחות והמשוב משמש את הצוות להערכת ביצועים ולשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוח.
מועדון Smart Club מתחייב לשיפור עצמי מתמיד ולטיפוח תרבות ארגונית אשר תוביל למצוינות. מועדון Smart Club משקיע משאבים כספיים ואנושיים על מנת לייעל את כל מערכות השיווק והתמיכה כל העת, זאת מתוך הבנה כי מצוינות לאורך כל הדרך היא הדרך היחידה להצלחה!

מועדון Smart club ישמח להעניק לכם שרות ע"י העובדים המקצועיים והמוכשרים שלו, וכמובן שהכול עם חיוך...
בנוסף לכל אלו, מקבלת הקבוצה על עצמה מחויבות חברתית ופועלת למען קהילה .
מידי חודש תורמת הקבוצה לגופים, מוסדות ועמותות המגלות אחריות חברתית ופועלות למען עתיד טוב יותר לאזרחי מדינת ישראל.

 www.smartclub.co.il

אודות סמארט קלאב

www.smartclub.co.il

סמארט קלאב

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר