למה גברים וגם נשים אוהבים עור חלק? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


למה גברים וגם נשים אוהבים עור חלק?

פורסם בתאריך 06/08/2016 ע"י אורן טל בקטגוריה שיער והתקרחות | צפיות: 1662 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מכשיר להסרת שיער, מכשיר להסרת שיער ביתי, מכשיר לייזר ביתי, מכשיר להסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער בלייזר, מכשיר ביתי להסרת שיער

את המראה החדש של הגבר המטופח, אפשר בהחלט לזקוף לטובת הטרנדים האופנתיים שהביאו אל הגברים את תרבות הפירסינג, הקעקועים, קישוט ותכשיטים גבריים קלאסיים אבל יחד איתם זרמו גם הטרנדים המלווים של טיפוח הגוף, תכשיטים אחרים ועוד.

 


המטרוסקסואל שייך לאצולה של ראשית המאה

אם אתם רואים לפעמים סרטים תקופתיים בוודאי פגשתם את האציל יפה התואר, כשהוא לבוש בקפידה, אבל על החזה שלו גורמט כבד, טבעת זהב חתומה שעברה בירושה במשפחה והיא עדות לאצולה ולמעמד, וגם שרשרות צמיד הולכות מצוין עם הזהב הנוצץ של העשירון העליון.
מדובר על מראה הגברים באצולה של ראשית המאה, ואם תקחו את הגברים המטרוסקסואלים של היום, אין כמעט שום הבדל ברצון של שניהם להיות מטופחים ומקושטים.
ואם כבר מדברים על תכשיטים, אז איך זה בדיוק הולך חזה שעיר יחד עם גורמטים- שילוב קצת גברי מדי שלא ממש עושה חסד לא עם התכשיט ולא עם החזה.
אז היום גם גברים וגם נשים מסירים שיער ובגאווה גדולה.

מכשיר ה-15IPRO מתאים גם לגברים
במכשיר לייזר ביתי 15IPRO, ישנו אביזר מיוחד עם קצה רחב המתאים להסרת שיער לגברים מאזורים כמו זרועות, רגליים, חזה וגב. יש הרבה מאוד גברים שסובלים מאוד משיעור יתר, והסרת השיער אצל גברים מהגוף, יש לציין היא לא רק עניין אסתטי חיצוני, היא גם מעניקה לגבר הרגשה יותר רעננה, חופשייה, הוא פחות צובר זיעה ומרגיש יותר נקי.
טרנד הסרת שיער בלייזר היום מעניק לגברים את כל הקרדיט להסיר שיער מכל מקום בגוף, והם לא נחשבים לנשיים בגלל זה, אלא לכאלה ששמים לב לאיך שהם נראים וחשוב להם להיראות מטופחים.
יש לציין כי שיער על הגוף לצערנו, עלול הרבה פעמים ליצור מראה מוזנח ולא נעים, ונשים לא נמשכות לגברים מאוד שעירים. להיפך, יש נשים שאפילו נרתעות מזה.
הרבה גברים היום מורידים שיער מהחזה ומהגב, וחלק מהם גם מהרגליים למרות שהרוב מתמקדים בחזה השעיר והבלתי אסתטי.

נוחיות – זה שם המשחק!
בכול הנוגע לעניין הסרת שיער, גם אצל נשים וגברים, עניין הנוחיות חשוב מאוד ובעזרת המכשיר להסרת שיער 15IPRO, ניתן בקלות ובנוחיות להסיר שיער מכול אזור בגוף ללא כאבים ובראש שקט.
 

אודות אורן טל

הסרת שיער בלייזר ipro15

אורן טל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר