ילדים מאושרים צריכים אימא מאושרת | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ילדים מאושרים צריכים אימא מאושרת

פורסם בתאריך 01/04/2016 ע"י הודיה בכור בקטגוריה חינוך | צפיות: 1481 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ילד מאושר, אימא מאושרת, לא-מודע, תת-מודע

אני בטוחה שאת עושה המון דברים למען ילדך. מכבסת, מבשלת, מחנכת, דואגת למסגרת מתאימה עבור כל אחד. אך האם את מאושרת עם כל מכלול הדברים שאת חייבת לדאוג להם.

אני מניחה שאת נותנת לילדיך המון, השאלה היא אם ואיך את ממלאה את המצבר שלך בשביל להמשיך לתת לאורך זמן. כל אדם, אם הוא רק נותן זה פוגע בו. גם אם בטווח הקצר הכל נראה ומרגיש מצוין, המצב עלול לפגוע בטווח הרחוק.

אז אני מזמינה אותך לעצור לכמה שניות ולענות לעצמך – האם את בסה"כ מאושרת או לא? אם כן – אני מברכת אותך שכך יהיה כל הזמן.

אם תשובתך היא 'לא' אני מזמינה אותך להמשיך לקרוא את המאמר. יש המון תחומים בחיים כמו חברים, בריאות , ילדים, זוגיות, קריירה. האם את חושבת שכל התסכול בגידול ילדים נובעים מחוסר התפתחות בתחום מסוים. זאת אומרת – שאולי את חולה (תחום בריאות) ולכן זה פוגע לך בגידול ילדים או אולי את מגדלת ילדים בבית כאשר את חולמת על הקריירה שעזבת. האם את יכולה להצביע על תחום מסוים שאם תשפרי אותו אז כל חייך ישתפרו ויהיה לך הרבה יותר קל בגידול הילדים?

אם יש לך תחום אחד או שניים כאלה – מצוין. עכשיו צריך לענות על השאלה – מה צריך להשתנות בשביל שתהיי יותר מאושרת? אילו פעולות את יכולה לעשות בשביל להרגיש יותר מאושרת? איך את גורמת לשיפור בתחום הזה?

אם את חושבת שאת צריכה לשפר את כל התחומים – זה יכול לקרות בגלל 2 סיבות עיקריות: דרישות יתר או דרישות לא מציאותיות מעצמך – ואז את צריכה לחשוב אם יש דרישות שאת יכולה להוריד מעצמך אפשרות נוספת, הדבר נובע ממצב רוח ירוד לאורך תקופה – ואז זה דורש פנייה לרופא.

אם קשה לך לענות, אני מציעה לך לפנות עם השאלות ללא-מודע שלך. כשכבר נכנסת למיטה, רגע לפני השינה את יכולה לפנות אליו עם השאלות – 'איך אני מוצאת איפה הבעיה', 'איך אני משפרת תחום מסוים', 'מה אני עושה כדי להרגיש מאושרת'. אפשר לשאול שאלות שמתחילות במילים 'איך' ו'מה' אך אסור לשאול שאלות שמתחילות במילה 'למה'. כל מה שאת צריכה לעשות אחר כך זה להקשיב לתשובות. לא-מודע שלך מלא בפתרונות וצריך לסמוך עליו שהוא ימצא דרך להגיד לך מה תשובתו לשאלתך (זה יכול להיות כתבה שקראת, שיחה ששמעת, תכנית טלוויזיה שראית או פשוט מחשבה שעברה בראש).

רק אם את תהיי מאושרת – תוכלי להשפיע לטובה על ילדך לטווח ארוך לאורך זמן. ברשימת מטלות שלך של מה את חייבת לעשות עבורם – את צריכה להכניס סעיף שעוזר לך למלא מצבר מחדש. זה למענך... למענם.

אודות הודיה בכור

הודיה בכור

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר