קידום מכירות על מתקנים מתנפחים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קידום מכירות על מתקנים מתנפחים

פורסם בתאריך 08/16/2009 ע"י בועז תלם בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 2411 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הפקות אירועים, אטרקציות לאירועים, מתנפחים, אטרקציות אלקטרוניות, ג'מבורי, אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה, השכרת מתנפחים

כל בעל עסק או חברה יודעים שלא די בכך שהמוצר או השירות הניתן הוא טוב. יכול להיות לכם המוצר הטוב ביותר או השירות הטוב ביותר בתחום שלכם, אך ללא שיווק וקידום מכירות, אף אחד לא ישמע עליכם.
אנחנו חיים בעולם שבו השיווק והפרסום הפך להיות חלק משגרת יומנו והוא נמצא בכל פינה. ניתן לראות זאת בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, בשלטי חוצות, במיתוג מוצרים ובעצם בכל מקום אפשרי.
חברות, עסקים וארגונים משקיעים מאמצים רבים ומחשבה אינסופית כיצד למשוך לקוחות ולגרום להם לשים לב באמצעות פרסומים שונים למוצרים שלהם. לכולם ידוע שתחום הילדים הוא אחד מהתחומים הטובים ביותר לשיווק ולפרסום, כי הרי תראו לנו את ההורה שיכול לעמוד מול בקשה של ילדו לרכוש את המוצר שהוא רוצה. על כן, עסקים רבים משקיעים גם מחשבה ויצירתיות בקידום המכירות שלהם בתחום הילדים.
והנה לפניכם רעיון מקורי. מדוע שלא תשלבו את הפרסומים שלכם על גבי מתקנים מתנפחים? נשמע מוזר? מופרך? ממש לא! תחשבו על זה לרגע. הילדים וההורים מגיעים לאירוע ובו מתקנים מתנפחים ומשחקי בריכה ומשחקים אלקטרוניים – הם משחקים ונהנים במתקנים ועל כל מתקן מתנוסס בגאון הלוגו של העסק שלכם, או הסלוגן של החברה שלכם. יש צורך בחשיבה מודולארית ובאוריינטציה שיווקית לכל אטרקציה ומתקן מתנפח, אך המגוון של האפשרויות הוא אינסופי – זהו שימוש מקורי לקידום מכירות. ומה גם, פתרון זול! כי השכרת מתנפחים לא יקרה כלל ומרשימה ביותר לעומת האלטרנטיבות המשעממות של קידום המוצר.
בנוסף, תוכלו למשל, לנצל את האירוע לקידום מכירות של העסק שלכם באמצעות דיילי שירות שיתלבשו בהתאם ויפיצו מידע על העסק שלכם או יחלקו הנחות או מוצרים במבצע. תוכלו להפיץ בלונים עם הלוגו שלכם, להטביע את הלוגו על מוצרי זכייה באירוע, להעמיד דוכנים משלכם ועוד שלל רעיונות מקוריים... תחשבו על כך: אין כיף גדול יותר מאשר לראות את באי האירוע מצביעים ומשחקים ומחייכים בשמחה, במתקן מתנפח ובו הלוגו שלכם.
הכי חשוב, "תחשבו מחוץ לקופסא" ונסו לקדם את העסק שלכם בצורה מקורית ושונה מאחרים, זה יבדיל אתכם מאחרים וגם ייתן לכם ערך מוסף כעסק צעיר ויצירתי ובעיקר מקורי וחדשני.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009
 

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר