המערכת שתהפוך את העסק שלכם לעסק חכם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


המערכת שתהפוך את העסק שלכם לעסק חכם

פורסם בתאריך 07/19/2015 ע"י משה אלישע בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1411 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קופות רושמות, קופה רושמת, פתרונות תשלום

עשרות אלפי עסקים נפתחים במהלך כל שנה בישראל, עד כאן נשמע כנתון מזהיר ומבטיח. אולם, אחוז ניכר מהם גם נסגר במהלך אותה השנה, או בשנה שאחריה, ולא מצלח לשרוד את ההתחלה הקשה והמורכבת, וזה כבר נתון הרבה פחות מעודד ומעורר מוטיבציה. לכן, כל בעל עסק בינוני או קטן, בין אם מדובר בעסק ותיק או חדש, וממש לא משנה באיזה תחום הוא פועל, צריך לפעול באופן תמידי לייעול ושיפור העסק שלו, כמאמר הפתגם : "עסק שלא מתקדם קדימה, הוא בעצם עסק שהולך אחורה".
אז מה בעצם נדרש לעשות ? לא לכולנו יש את הקישורים הנדרשים לניהול ברמה הגבוהה ביותר, וגם אם יש לנו את הכישורים הנדרשים, לרוב אין הרבה זמן להשקיע בניהול נכון בכל הפרמטרים, כיוון שאנו עסוקים בכל כך הרבה תחומים במקביל, כגון שירות הלקוחות, ניהול העובדים, עבודה מול הספקים, ניהול הרכש והמלאי והרשימה עוד ארוכה. ובכן, הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לנו לקבל כלי אחד, שיעזור לנו בכל התחומים, בנוחות, בפשטות וביעילות מיטבית, אלו הן קופות רושמות מתקדמות וחכמות.


כל ניהול העסק והמכירות במכשיר אחד


הקופה הרושמת החדשנית מתאפיינת במסך מגע (בגדלים של עד 10 אינץ'), וכוללת מדפסת מובנת בתוך מערכת הקופה, המאפשרת הדפסת קבלה וחשבונית במהירות מרבית. הקופות החדשות מבוססות מערכת הפעלה אנדרואיד, על כל המשתמש מכך, והן כוללות אפשרות הנפקת דוחות מכירה בסינון מתקדם, ודוחות עמלות של סוכני מכירות ועובדים לפי התאמה אישית (אחוזים וכמויות). מערכת הקופה הרושמת כוללת בנוסף אפליקציה לניהול עובדים, המאפשרת מעקב מלא אחר שעות הנוכחות שלהם בעבודה. מעבר לניהול העובדים, המערכת החכמה מאפשרת לבעל העסק לנהל את כל המלאי שלו בצורה פשוטה ונוחה, כולל חלוקה למחלקות ופריטים וכולל הנפקת דוח מלאי בכל רגע נתון, בזמן אמת.


שליטה וגיבוי מרחוק


בזכות מערכת הקופות החדשה, בעל העסק לא צריך להיות נוכח בעסק בכדי לדעת מה קורה בו או איך התקדם יום המכירות הנוכחי, המערכת מאפשרת שליטה מלאה מרחוק אודות הנתונים, ניהול מבצעים והנחות, הנפקת דוחות בזמן אמת גם מרחוק, וביצוע גיבוי מלא לכלל הנתונים המוצגים במערכת, באופן כזה שיבטיח לבעל העסק שליטה מלאה על העסק שלו, בכלל התחומים, וברמה הגבוהה ביותר.


אבטחה ללא פשרות


המערכות המתקדמות של אמצעי התשלום תוכננו בקפידה, תוך ביצוע יישום על בסיס רמה אבטחתית בלתי מתפשרת (תקני הרמה האבטחתית הגבוהה ביותר בתחום נקראים EMV ו – PCI), כדי להבטיח שהנתונים הרגישים ביותר של העסק מוגנים בפני ניסיונות פגיעה או דליפה של הנתונים.


מחיר שווה לכל כיס


אולי הדבר החשוב ביותר בכל השדרוג שנעשה בתחום פתרונות התשלום, הוא שכעת לא צריך להיות בעל עסק גדול וגל כלכלי רחב כדי ליהנות ממערכת תשלום חכמה, חברות מובילות בתחום מציעות מערכת חכמות ומתקדמות במחירים שכל בעל עסק קטן ובינוני יכול לעמוד בהם, וכך הוא יוביל את העסק שלו לגידול משמעותי במחזור המכירות, תוך שיפור חווית הקנייה של לקוחותיו, קיצור זמני המתנה, וניהול יעיל בכלל התחומים, הכול סביב מערכת חכמה אחת.
 

אודות משה אלישע

משה אלישע

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר