יום הולדת 60 - מה דעתכם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יום הולדת 60 - מה דעתכם

פורסם בתאריך 05/28/2015 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה כללי | צפיות: 1716 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

 

יום הולדת 60


גיל 60, הינו גיל מאוד משמעותי עבור רבים מאיתנו. מסיבת יום הולדת 60 חייבת להיות ממש מיוחדת. אם זו אימא או אבא או אפילו חבר יקר שאתם מעוניינים לשמח כי באמת מגיע לו. בניגוד לימי הולדת לילדים שמאופיין עם בלונים, חטיפים ועוגה, יום הולדת 60 הוא שונה ההכנה של יום הולדת זו, היא הרב יותר מורכבת וחייבת להיות השקעה של מחשבה ותכנון נכון מראש על מנת להצליח בה. יש לחשוב על רעיונו מעניינים כמו למשל סדנת אלכוהול או יין, יש הרבה אנשים בגיל זה שמפתחים תחביב ליין ומכינים יין בעצמם, כך שסדנא זו תוכל לעניין והם מאוד יעריכו את המחווה.

מופע סטנד אפ מקצועי על חייו או חיה של חתן או כלת יום הולדת 60 .יש הרבה אנשים בגיל זה שאוהבים מוסיקה, רעיון נהדר יהיה לשלב קריוקי, ערב שירה ולהשתעשע עם אלה שמזייפים בשירה.. מה שיגרום לאירוע להיות היתולי ומקשר יותר. אם יש לכם את התקציב הדרוש לעריכת אירוע כמו יום הולדת לגיל 60, אז השמים הם הגבול, אך אם לכם את התקציב הדרוש, רוב הסיכויים שהמסיבה לא תהיה מוצלחת.


השקיעו בתפריט מיוחד וגימיקים מפתיעים ליום ההולדת 60


כאשר תשקיעו בתפריט מיוחד במסיבת יום הולדת 60, תוכלו לגרום נחת לאורחים לא רק שהאוכל יהיה מושקע, אלא תוכלו למשל לקרוא למנות האוכל בשמות כמו אירועים משמעותיים בחייו של חתן או כלת יום ההולדת. גם מיקום המסיבה חייב להיות מיוחד, אם תערכו מסיבת יום הולדת 60, בטבע ששם תדאגו לכל הפרטים, מתפאורה, גימיקים, הגברה, גנרטור וכן חברת קייטרינג שתפתיע במנות טעימות, המסיבה תהיה ממש מיוחדת ומושלמת. ברגע שתדעו להשקיע בפרטים החשובים, מסיבת יום הולדת 60 תהיה הרבה יותר ממוצלחת.

גם השקעה לאירוע מיוחד זה כמו גיל 60, שיכול להיות באולם אינטימי מיוחד עם ארוחת ערב מפוארת בו יהיו נוכחים אלה שקרובים ביותר לחתן או כלת יום ההולדת, יכול להיות גם מוצלח. אם יהיו גם הנכדים, תוכלו לגרום להם לפעילות באמצעות מי שמוסמך לארגן פעילות ילדים, הילדים ישחקו והמבוגרים ידברו, ישירו, יצחקו ללא הפרעתם של הילדים שקרוב לוודאי היו משתעממים אם לא ארגנו להם פעילות מעניינת שמתאימה לגילם.


לחשוב על הפרטים השונים ולחגוג מסיבת יום הולדת 60 בלתי נשכחת


אז אלה הן דוגמאות, כיצד יש לתכנן את כל המרכיבים החשובים והפרטים השונים שיש לבצע בעת תכנון מסיבת יום ההולדת לאבא , אימא, סבא או סבתא שהגיעו לגיל מיוחד זה. תוכלו לשבת עם האחים והאחיות ולהעלות רעיונות, על פי ההיכרות העמוקה עם האבא או האימא, לבטח גיבוש כזה ועשייה מבורכת זו, תוביל לאירוע מוצלח שיגרום לבטח, רק נחת להוריכם שהגיעו לגיל כה מיוחד שזו סיבה נהדרת לחגוג אותו כפי הראוי.


אודות יוסי ארונוביץ

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר