אין אונות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


אין אונות

פורסם בתאריך 02/08/2015 ע"י ניקול פרפר בקטגוריה רפואת מין | צפיות: 2775 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אין אונות, בעיות זקפה, אימפוטנציה, ויאגרה, ויאגרה מחיר

תפקוד לקוי של זיקפה- אין אונות, היא חוסר היכולת של גבר להגיע לזיקפה נוקשה מספיק שתאפשר קיום יחסי מין עם חדירה.
לעיתים רחוקות אין אונות זמנית יכולה לקרות לכל אחד בכל שלב בחייו ואין זה יוצא דופן, אין זה מדאיג ואין שום צורך לטפל בתופעה, היא תחלוף מעצמה- הדבר עלול להתרחש בעקבות לחץ ומתח נפשיים, ירידה בחשק המיני בעקבות שיניים שונים בחיים, בעיות ביחסים או כל סיבה אחרת. אבל אין אונות תכופה יכולה להיות סימן לבעיה רפואית גדולה שזקוקה לתשומת לב ולטיפול מיידי, כי בעיות הזקפה יכולות להיות רק סימפטום לבעיה חמורה הרבה יותר. בעיות זקפה עלולות גם לגרום לפגיעה בערך העצמי ובבטיחון עצמי ועלולות להכניס את הסובל מהם למעגל מצוקה נפשית שיתקשה לצאת ממנו- קושי להשיג זקפה יגרור מצוקה נפשית שתקשה על השגת זקפה בפעם הבאה וחוזר חלילה.
ההערכה היא כי 15-30 מילון גברים בארה"ב סובלים מתפקוד לקוי של זקפה- אין אונות, על פי המכון הלאומי לסוכרת ומחלות העיכול וכליות (NIDDK). זה חשוב לזכור כי תפקוד לקוי של זקפה לא קשור באופן ישיר לגיל. אמנם נפוץ יותר שיהיה קושי להשיג זקפה בגיל מבוגר יותר אך אין אונות אינה חלק בילתי נמנע של הזדקנות. לא מוכרח שתתרחש.

כיצד מתרחשת זקפה?

הזקפה היא התוצאה של זרימת דם מוגברת לפין בזמן גירוי מיני. כאשר אדם מגורה מינית, השרירים בפין נרגעים ומתרפים, כך מתאפשרת זרימת דם מוגברת דרך מספר עורקים. דם זה ממלא את הסינוסים (חללים) בפין, מפעיל לחץ על כמה ורידים בתוכו. משמעות הדבר היא שיותר דם זורם פנימה מאשר זורם החוצה, והפין מתמלא גדל ומתקשה.

מדוע מתפתחת בעיית אין אונות?

בעיות זקפה נגרמות כאשר מתרחשת הפרעה בתהליך זה, שהינו תהליך מורכב המערב מספר מערכות בו זמנית, מספיק שאחת המערכות לא מתפקדת כמו שצריך כדי ליצור בעיית זקפה ואין אונות.
האשמים האפשריים הם רבים, אבל לרוב מצבי חולי, בעיות בריאות או מצבים בריאותיים שונים, פציעות פיזיות, סמים ו / או שימוש באלכוהול, מתח, חרדה, או בעיות נפשיות אחרות הם החשודים העיקריים האפשריים או גורמים התורמים לבעייה. הגורם יכול להיות אחד או שילוב של כמה גורמים יחד. לעיתים בעיה זמנית שהתרחשה בעקבות סיבה שולית וזניחה עלולה להתפתח לכדי בעיה ממשית בעקבות הלחץ והמתח הנפשי שהביאה איתה- מה שמכונה "חרדת ביצוע"

מהם הטיפולים המקובלים לבעיות זקפה ואין אונות?
אמנם ישנם סיבות רבות לבעיות בזקפה, אך גם מספר הטיפולים הזמינים הוא לא קטן, החל מבליעת גלולה כדוגמת ויאגרה או סיאליס או טיפול באמצעות פתרונות מורכבים יותר כמו שינו הרגלים ואורח חיים או לחילופין ניתוח או זריקות לזקפה מכאנית.
מי שמחפש טיפול לבעיות זיקפה צריך לנקוט זהירות שכן ישנן הונאות רבות בתחום זה . בנוסף, ישנם טיפולים פוטנציאליים שעדיין חסרי הוכחות מדעיות חזקות ליעילותם, ואף עלולים להיות מסוכנים למשתמשים מסוימים, לכן מומלץ להתרחק מכל מי שמציע "ויאגרה טבעית" "ויאגרה ללא מרשם" או כל דבר שנראה לא אמין ולא חוקי.
אם אתה סובל מבעייות זקפה ואין אונות מומלץ שתיגש אל הרופא ותדבר בכנות על הבעיה שלך, שאל את כל השאלות העולות בדעתך וקבל כמה שיותר מידע. הרופא יעזור לך לקבוע את הגורם לבעיות הזקפה שלך ואת דרך הטיפול הטובה והנכונה ביותר עבורך.

 

 

אודות ניקול פרפר

http://www.s-poten.com/

ניקול פרפר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר