בחרתם לבנות פרגולות מאלומיניום, הרווחתם פעמיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בחרתם לבנות פרגולות מאלומיניום, הרווחתם פעמיים

פורסם בתאריך 02/04/2015 ע"י יוני יש בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות | צפיות: 1638 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פרגולה, פרגולות

 

אתם בדיוק מתלבטים איזה סוג פרגולה לבנות, עץ או פרגולות מאלומיניום. אכן בחירה די קשה ללא ספק וסביר להניח כי אותם נציגים של החברות השונות אומרים לכם הכול רק כדי שתבחרו בהם לצורך הקמת הפרגולות מאלומיניום. אולם האם באמת זו הסיבה האמיתית לבחירה שלכם, אותו איש מכירות סיפר לכם על שיטת צביעה ייחודית ומוכר אחד התלהב ביכולות הקידוח יהלום שבחברתו וסביר להניח שהוא מעולם לא התוודע אליו ובטח שגם אתם לא. אז מה בעצם מטה את הכף לטובת פרגולות מאלומיניום, מחיר? ממש לא, יחד עם זאת בחירה בפרגולות מאלומיניום מהווה את ההחלטה הנכונה בכל מקרה שלא יהיה. ננסה לענות על כך כאן במאמר הקצר הבא ובתקווה שתבחרו נכון ובהתאמה מלאה עבורכם.

למה פרגולות מאלומיניום, מה באמת היתרונות שיש להן?

פרגולות מאלומיניום אינן זולות יותר, החן שלהן די מוגבל הרי בכל זאת זה לא עץ... אך עדיין פרגולות מאלומיניום הופכות להיות יותר ויותר הבחירה המשתלמת והיעילה ביותר. הסיבה הראשונה היא זמן ההקמה, להבדיל מעץ הקמת הפרגולה היא מהירה מאוד, לרוב באותו יום מסתיימות העבודות. התהליך די פשוט, מגיע נציג, מודד , מייצר ומגיע פעם נוספת להתקנה. יתרון אדיר נוסף הוא המשקל פרגולות מאלומיניום שוקלות מעט מאוד ולכן ניתן להתקינן בכל גודל ואפילו תלויות ללא חשש וללא פחד שמה יפלו בגלל המשקל. היתרון הנוסף הוא השימור, פרגולות מאלומיניום אינן צריכות שימור או טיפול תקופתי. העמידות היא גבוהה מאוד ולאורך שנים רבות, לצורך ההוכחה ניתן לקבל עד 10 שנות אחריות לפרגולות מאלומיניום ללא בעיה. להבדיל מעץ שצריך לשמר את הצבע, לחזק קורות ועוד. אלומיניום צבוע בשיטה מיוחדת שיוצרת איחוי בין האלומיניום לבין הצבע מעין חמצון לצורך צביעה, בצורה זו אין קילופי צבע ובטח שלא יהיו חלודות.

בחירת מתקין לפרגולות מאלומיניום

לרוב כולם יספרו את אותו סיפור של איכות, אמינות ושירות אולם רק בעל מקצוע מיומן שבדקתם וקיבלתם עליו חוות דעת מיד ראשונה ולא שמועות יהיה הממליץ האמיתי והאמין ביותר עבורכם.

כותב המאמר: שלומי שוורץ מומחה בתחום פרגולות מעץ, פרגולות מאלומיניום - כתיבה מקצועית ושיווקית לאתרי אינטרנט

 

אודות יוני יש

תודה לשלומי שוורץ על כתיבת המאמר

יוני יש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר