מצלמת אקסטרים, הכירו את גו פרו / GoPro | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מצלמת אקסטרים, הכירו את גו פרו / GoPro

פורסם בתאריך 11/20/2014 ע"י יוני יש בקטגוריה ספורט | צפיות: 5756 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: גו פרו, מצלמת גו פרו

צילום תמיד היה ותמיד יהיה הדרך שלנו להנציח רגעים מיוחדים, צילום מתחלק לכמה קטגוריות שבניהם צילומי אנשים, צילומי נוף, צילומי דוממים וצילומי ספורט. גו פרו / GoPro שינתה את התפיסה של צילומי ספורט וצילום בכלל מקצה לקצה.

גו פרו / GoPro מצלמת אקסטרים, אך לא רק
למראית עין מצלמת גו פרו / GoPro נראית כמו עוד צעצוע שנקנה לילד ביום הולדתו, אך לא כך הם פני הדברים. מצלמת גו פרו / GoPro למעשה היא מצלמה מקצועית ומשוכללת ביותר, היכולות שלה אינן נופלות ממסרטת קולנוע. על ידי חיבור התקנים ואביזרים מיוחדים ניתן לחבר את מצלמת גו פרו / GoPro כמעט לכל דבר ולצלם בכל מקום ומזג אוויר. בשל בגודל הקטן שלה היא קלת משקל, הדבר מאפשר לאותו ספורטאי רוב אופניים לחברה לקסדת הראש ולרכב ללא מגבלה. יתרה מכך המארז מוגן מים של מצלמת גו פרו / GoPro מאפשרת צילום תת ימי ללא מגבלות, איכות הצילום ברמה של סרט בקולנוע גורמת לכל אחד להפוך לצלם מקצועי. אולם שהדבר לא יטעה אתכם. כל מה שצולם במצלמה הינו לעשה חומר גלם שאתו יש לערוך לפי שנוכל להציג, העריכה מתבצעת בקלות על גבי המחשב הביתי עם תוכנת עריכה שמסופקת עם המצלמה.

אביזרים ומתקנים של מצלמת גו פרו / GoPro
כאמור מצלמת גו פרו / GoPro מתחברת לכל דבר, הכוונה היא שעבור המצלמה יוצרו והומצאו אביזרים רבים שאיתם מחברים את המצלמה לכל דבר, לקסדת הראש, לשלדת האופניים, לקייט (העפיפון בקייט סרפינג), לרכב ואפילו לגלשן. מארז מוגן מים יגן על מצלמת גו פרו / GoPro מפני נוזלים ולחות, כך תוכלו לצלול ולגלוש ולצלם בעת ובעונה אחת. חשוב לציין כי הציוד והאביזרים הייעודיים למצלמת גו פרו / GoPro חייבים להיות מקוריים, הסיבה לכך היא שהתקן מקורי אכן יבטיח לבצע את אשר הוא נועד עבורו. התקנים חליפיים עלולים לגרום נזק או להינתק מהמצלמה... תארו לכם גלישה בים הפתוח כאשר המצלמה מחוברת לגלשן, ופתאום ההתקן החליפי מתנתק... זכרו משווק מורשה ייתן אחריות מלאה ואמיתית, הציוד הנלווה גם הוא יהיה מקורי. אמנם ישנם יבואנים מקבילים אך ההבדל של עלות המצלמה ינוע בין מאות בודדות של שקלים, לא כדאי להסתכן, יבואן רשמי הוא נציג רשמי של החברה, הוא תמיד יהיה ואם לא אז החברה הראשית תמיד תיתן גיבוי.

אודות יוני יש

שלומי שוורץ מומחה בתחום גו פרו / GoPro

יוני יש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר