איביי בעברית מגיע לציבור הרחב ! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איביי בעברית מגיע לציבור הרחב !

פורסם בתאריך 09/04/2014 ע"י עומרי מעברי בקטגוריה קניות ומכירות ברשת | צפיות: 1955 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: איביי, איביי ישראל, איביי בישראל, אי ביי, קניה פשוטה בחו"ל

 איביי בעברית מגיע לציבור הרחב !
איביי, אתר האינטרנט הענק מארצות הברית המאפשר מסחר מקוון בין מוכרים וקונים בכל רחבי העולם עובר גיור. שלושה חברים (שני מהנדסי תוכנה מאוניברסיטת בן גוריון וכלכלן מהאוניברסיטה העברית) החליטו כפרוייקט סיום לתואר להביא לנו את איביי, אמזון, וולמרט ועוד חנויות ולהגיש לנו אותם בשפה העברית. הפרוייקט כאמור החל כמטלה של השנה האחרונה לתואר שלהם, אך במהרה הפך לפרויקט שממשיך גם מעבר לכך. לאחר שביצעו את המחקרים הנדרשים להקמת הפרוייקט, גילו השלושה את הצורך העז שיש ללא מעט אנשים לרצות ולהתנסות באיביי כמו באתרים אחרים, ופשוט חששו מדי להתחיל כי לא ידעו מאיפה ואיך.
בנוסף נתגלו בעיות נוספות בקניה באיביי העולמית מכיון שלא לכל האנשים בישראל ישנו כרטיס אשראי איתו ניתן לבצע פעולות בחו"ל במטבע זר, ולפעמים גם מלאכת חיפוש המוצר לוקחת זמן ובנוסף הקניה כרוכה במספר שלבים עד לשלב הרכישה הסופית. איביי עושה שימוש באתר פייפל שמאפשר רכישה של מוצרים על ידי מייל בלבד בלי לחשוף בפני הספק את פרטי כרטיס האשראי של הלקוח. מכיון שכך משתמשים מתחילים באיביי שירצו לרכוש יצטרכו גם להירשם לאתר פייפל, להזין את פרטי האשראי שלהם, להיות מחוייבים בסכום מסוים ולאחר מכן להזדכות עליו על ידי פייפל וכל זה רק כדי לוודא שאכן הכרטיס שלהם ושהוא תקין ועוד כל מיני פרוצדורות מסובכות, וכל זה עוד לפני שרכשנו מוצר אחד באיביי!
לכן השלושה הקימו אתר שמשמש כפלטפורמה לרכישת מוצרים מאיביי , אמזון וולמרט ועוד, על ידי הצגת ממשק משתמש בעברית פשוטה וברורה ותהליך קניה קל להפליא. מעבר לקטגוריות המסומנות מהם ניתן לבחור בקלות במוצרים שרוצים, יש מנוע חיפוש איכותי מאד בעברית שמקל את מלאכת חיפוש המוצר. מנוע החיפוש למוצרים באתר אינו משתמש בתרגום אוטומטי כגוגל טרנסלייט אלא על ידי אדם ממש כך שאפשר להיות בטוחים שכשמחפשים מוצר בשפה העברית, נקבל בדיוק את מה שחיפשנו בדמות המוצרים הרצויים לנו באיביי. לאחר שהתבצע החיפוש למוצרים שאנחנו רוצים נקבל את העמוד ובו מגוון מוצרים שזהים / דומים לאלו שחיפשנו ומשם הלקוח בוחר לו את המוצר. ליד כל מוצר מסומן לטובת הלקוח האם המוכר אמין או לא (מסומן במדליה) כך שיוכל לוודא שהוא רוכש ממוכר שמכר כבר מספר רב של פריטים וקיבל פידבק חיובי מהלקוחות. לאחר שילחץ על המוצר הרלוונטי יופיע בפניו עמוד המוצר, כולל פירוט מדויק של הנתונים לגביו כדי שיוכל לבדוק שזה אכן בדיוק מה שחיפש, ובנוסף מחיר משלוח ומחיר המוצר. הרכישה מתבצעת בקלות על ידי לחיצה על "קנה מיד" ולאחריו על ידי הזנת פרטים של כתובת, שם ומספר אמצעי תשלום ומשם המשלוח כבר יעשה את דרכו אליכם. הכל בפשטות וקלות .

אודות עומרי מעברי

צרכנות נבונה היא המפתח שלכם, עומרי

עומרי מעברי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר