בחזרה לגן עדן פסטיבל פשוט ספטמבר 11-13.9.14 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בחזרה לגן עדן פסטיבל פשוט ספטמבר 11-13.9.14

פורסם בתאריך 08/18/2014 ע"י לילה בן הרוש בקטגוריה רוחניות | צפיות: 1812 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פסטיבל, פסטיבל פשוט, חוזרים לגן עדן, פסטיבל במדבר, פסטיבלים רוחניים, רוחניות, ניו אייג', סופשבוע במדבר, פסטיבל עירום במדבר,

פסטיבל פשוט מאפשר לכל אחד ואחת מכם להשיל את הבגדים בתהליך מדורג וחוויתי הפעם פסטיבל פשוט בחזרה לגן עדן.
השנה נחזור למקור,לזמן שטרם התחלנו להתבייש בעצמנו , להתבייש בגופנו, בחזרה לגן עדן ,לתמימות לשמחה הפשוטה ולחיים חסרי מגבלות וחופש.


בחברה האנושית ,קיימים טאבואים רבים סביב עירום ,רגשות כגון בושה , כאב ומבוכה מקיפים את המצב הטבעי והפשוט של עירום, בפסטיבל פשוט נחגוג את הגוף שלנו ללא בושה או רגשות אשם.


פסטיבל פשוט מאפשר לעבור את המחסומים החברתיים שהוצבו לנו ולהיות עירומים , חופשיים ולהשיל מעלינו את הקליפות היומיומיות ולחוות את עצמנו ואת הסביבה ללא שיפוט וללא רגשות של אשמה או בושה, לבושים או עירומים כמו שאתם , בדיוק לפי איך שאתם מרגישים, בפשוט העירום היינו זכות ולא חובה !


נפתח את הפסטיבל בטקס פתיחה ייחודי knocking on the haven doors בהנחיית בן ואפרת ולאחריהם סדנת פתיחה עם אביב שיטרית.
במהלך הפסטיבל יפעלו חמישה מתחמים שבהן תוכלו לחוות סדנאות יוגה טנטרה, מדיטציה תיאטרון ותרפיה במגוון גישות וטכניקות שיעזרו לכל אחד מאיתנו לקבל את עצמנו ואת גופנו בצורה שלמה ואוהבת יותר.


בערבים נרקוד ונחגוג את החיים , נשיר יחד במעגל שירה מקודשת לקראת השבת וכמובן נחווה את מדיטציית ארבעת האלמנטים המשובחת בעירום עם שרדהה.

כאשר הבגדים יורדים מתקיים תהליך מרתק שמאפשר נקודת מבט שונה ומרעננת
במרחב הפסטיבל מתאפשר לנו להיות עירומים ומודעים לכל הרגשות אשר עולים אצלנו בסיטואציה הזו, זו הזדמנות נפלאה לקבל ולאהוב את הגוף שלנו בדיוק כפי שהוא , לקבל את החששות , השיפוט העצמי ולהתגבר עליהם.


הפסטיבל מיועד לכל מי שמוכן להעז ולצמוח בתהליך מודעות חזק ומרגש, לביישנים שוכנים לגלות אומץ לאוהבי אמנות ציורי הגוף ולאנשים שפשוט רוצים להרגיש חופשיים ומשוחררים מכל התניות החברה מעירום.


פסטיבל פשוט מיועד לקהל נטוריסטים ותיקים, לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהוריד את הבגדים, לשוחרי אמנות הגוף ולכל אותם אלו החוקרים את מודעותם והתפתחותם האישית ומבינים שכל קליפה שיורדת מסייעת לנו לראות את עצמנו והאחר בפשטות , ללא שיפוטיות ובקבלה עצמית של הגוף שלי ושל האחר.


מוזמנים לחוות חוויה אחרת , משחררת ומשוחררת מכל המגבלות וההתניות היום – יומיות סביב עירום , לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכת המים ובריכת הבוץ , לשבת על הדשא , להתקשט בציורי גוף ופשוט להיות.


פסטיבל פשוט מתקיים באשראם במדבר , בית הארחה רוחני המתופעל על ידי חברי צוות קבועים , מתנדבים אהובים וחברים לדרך.ממוקם בשיטים , על כביש40 בין מצפה רמון לאילת וטובל בנופה הפראי של הערבה .

 

כרטיסים
מכירת כרטיסים מוקדמת עד -30.8.14 -289 ₪ למשתתף
מכירת אמצע 31.8.14 -10.9.14 – 319 ₪ למשתתף
מכירת כרטיסים בקופות - 329 ₪ למשתתף .

מכירה מוקדמת תושב ערבה -219 ₪ למשתתף
מכירת קופות תושב ערבה -239 ₪ למשתתף

שימו לב !

על סמך ניסיון העבר המוצלח אנו ממשיכים לדאוג למספר שווה של גברים ונשים בפסטיבל ולכן לשם הרשמה תצטרכו למצוא שותף גבר או אישה מהמין השני.מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם!


עלות כרטיס כוללת: כניסה לפסטיבל, לכל הפעילויות וללינה בקמפינג מסודר עם מקלחות ושירותים. ***ניתן לשדרג לחדרים בתוספת תשלום ***


הזמנת כרטיסים ופרטים נוספים :052-5443349| ashram4you@gmail.com
דף הפייסבוק של הפסטיבל
 

אודות לילה בן הרוש

לילה בן הרוש

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר