ייבוא מוצרים לגן מסין | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ייבוא מוצרים לגן מסין

פורסם בתאריך 01/26/2014 ע"י כתיבת מומחים בקטגוריה גינון | צפיות: 1321 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

לאחרונה אנו עדים לכל מיני שינויים הפוקדים את מדינת ישראל. לאחר שהסתיימו להן הפגנות הענק, תוצאות הבחירות הפתיעו אותנו והלך הרוח ברחובות נראה קצת אחר, אין שום עוררין שיותר ויותר אנשים מחפשים כיום אחר מגוון הדרכים האפשריות באמצעותן הם יוכלו להוזיל משמעותית את יוקר המחייה בישראל. אנשי עסקים, אנו פונים אליכם ומציינים שזוהי יכולה להיות תקופה נהדרת עבור ייבוא מוצרים מסין לרבות מוצרים לגן. מדובר באלטרנטיבה נהדרת לכל אותם מוצרי גן שנמכרים בישראל במחירים אסטרונומיים וללא צדק.



אנשי עסקים בתחום של ייבוא מוצרים מגן מסין תורמים לא רק לעצמם אלא גם לכלל הציבור בכך שמאפשרים לו לרכוש מוצרים הרבה יותר זולים מכל המינים ומכל הסוגים. מה שחשוב כעת הוא לעלות על הגל ולא לפספס את ההזדמנות. על אף שסין ממזמן כבר לא נחשבת לארץ המייצרת מוצרים באיכות ירודה מאד, בכל זאת ניתן להבחין שהמוניטין שלה עדיין מוכר ככזה. מרבית האנשים מרגישים שקנו מוצרים ירודים מבחינת איכותם כאשר מדובר ברכישה של מוצרים תוצרת סין ולא למשל תוצרת גרמניה או מדינות צפון אירופה.



להשוואה בין מוצרי גן מסין וכאלו המיובאים ממדינות שונות לחצו כאן.



אנשי עסקים המתמחים בייבוא מסין וודאי יודעים שנתונים אלו והשם שיצא לתוצרת הסינית, הינם שגויים מעיקרם. לעתים קרובות יבוא של סחורה איכותית מסין עולה הרבה פחות מאשר יבוא של סחורה כמעט זהה מארצות הברית או מדינות אירופה, וזאת ללא פגיעה באיכות של המוצר. בין אם אתה כאיש עסקים מתמחה ביבוא של מוצרים לגן מסין ובין אם התמחותך היא יבוא אישי בלבד מסין, הדבר החשוב ביותר עליו תצטרך לעבוד הוא בניית שם ומוניטין למוצרים שלך.



לייבא לבד או עם חברה?





ייבוא אישי מסין הפך בשנים האחרונות לטרנד חם בקנה מידה עולמי. כיום המון אנשים שוקלים בכובד ראש לבצע רכישות של מוצרים שונים בסין ולהביאם לארץ לאחר מכן על ידי מה שנקרא ייבוא אישי. טיסה לסין לצורכי ייבוא אישי יכולה להתאים בעיקר לאנשים שמתכננים בקרוב בנייה של בית חדש, עבודות שיפוץ נרחבות של נכס כלשהו, כנסיה לדירה חדשה המחייבת עיצוב וריהוט מחדש ועוד. ככל שתרבו לקנות יותר מוצרים בסין, כך גם הרווחיות והכדאיות של הנסיעה תעלה, וזאת מכיוון שהמוצרים אותם תרכשו בסין יעלו לכם הרבה פחות ביחס למוצרים שתקנו בארץ, ובאמצעות כך ניתן יהיה לבסוף לחסוך אלפי שקלים.



מומלץ לא לבצע את הליך הייבוא לבד, וזאת מכיוון שראשית מדובר בהליך בירוקראטי סבוך עד מאד ויש להחזיק בידע רב כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. חברה המתמחה במסחר עם סין בקיאה בכל ההליכים הנדרשים במסגרת ייבוא ויצוא מסין ומחזיקה בקשרים נכונים ובידע רלבנטי. מעבר לכך יש לדעת לאלו שווקים הכי כדאי להגיע, מאלו סוחרים וחנויות חשוב להיזהר ומהם המוצרים שנחשבים לאיכותיים יותר ומהם המוצרים שמהם יש להיזהר.



זה משתלם?





כדי לענות על שאלה זו חשוב ראשית לשאול מספר שאלות ולדאוג שלפחות חלק יקבלו מענה חיובי. האם המוצר שברצונכם לייבא לא קיים בארץ ובמילים אחרות אף אחד אחר לא מייבא אותו מסין או מכל מדינה אחרת, האם למוצר יהיה ביקוש בארץ, האם תוכלו לבצע יבוא מסין שיימכר במלואו בזמן סביר, האם יש לכם יכולת שיווקית ובזמן שיגיע היבוא של אותם מוצרי גן מסין תוכלו לדאוג להפצתו במהירות דרך פיזורו במספר גבוה של חנויות?

אודות כתיבת מומחים

כתיבת מומחים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר