כיצד מכינים מים מוגזים באמצעות באבל בר? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד מכינים מים מוגזים באמצעות באבל בר?

פורסם בתאריך 01/19/2014 ע"י דוד כהן בקטגוריה כללי | צפיות: 1397 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: באבל בר, מבינים גם מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה

להבדיל מכל צורות הכנת הסודה המוכרות לנו כיום, הכנת מים מוגזים באמצעות מכשיר באבל בר אינה דורשת מאיתנו הכנה כלשהי מראש, פרט לכך שמדי תקופה יהיה עלינו לוודא שמיכל הגז מלא וכי מסנני המים נקיים וכשירים לעבודה. פרט לכך, כל עבודת ההגזה מתבצעת בתוך המכשיר עצמו ובאופן אוטומטי לחלוטין. אין צורך למלא בקבוקים במים, ואין צורך לקרר אותם במשך שעות במקרר, פשוט לוחצים על כפתור ומקבלים מים מוגזים טריים ובזמן אמת.




הכנת סודה באמצעות סודה לשתיה





הכנת סודה אפשרית על ידי הזרקת גז פחמן דו חמצני לתוך מים המקוררים לטמפרטורה נמוכה מאוד. הכנת סודה אפשרית גם על ידי שימוש בחומר הקרוי סודה לשתיה. הסודה לשתיה למעשה לא נועד מראש לעניין זה, אך מאחר והמאפיינים הכימיים שלו גורמים לו לשחרר כמות גדולה של גז פחמן דו חמצני במגע עם מים, נעשה בו שימוש נרחב בעבר להכנת סודה. יחד עם זאת, טעמה של סודה שהוכנה עם סודה לשתיה אינו דומה כלל ועיקר לטעמם של מים מוגזים שהוגזו באמצעות גז פחמן דו חמצני טהור ובזמן אמת.



מים מוגזים טריים ורעננים





זאת למעשה האפשרות החדשה שפותח בפנינו מכשיר באבל בר, ומאפשר לנו לשנות את כל תרבות השתיה שלנו. מכשיר זה מאפשר לנו לשתות מים נקיים ומטוהרים, הוא מאפשר לנו להכין משקאות חמים בעזרת מים חמים הזמינים בו בכל רגע נתון, וכעת הוא מאפשר לנו להגיז את אותם מים קרים ולהפוך אותם למים מוגזים בזמן אמת. היופי הוא שהכל מגיע אלינו בלחיצת כפתור, זמין עבורנו בכל רגע, ותמיד תמיד נקי וטרי. את זה אף מכשיר סודה לא יכל לספק לנו עד היום.



שינוי משמעותי בתפיסת עולם המשקאות הקלים





כשיש לכם מכשיר כזה בבית, אתם יכולים בהחלט לשקול להפסיק לרכוש משקאות מוגזים המיוצרים במפעלי משקאות, ואם אתם מסוג האנשים שפשוט לא יכולים לשתות מים תפלים, ייתכן מאוד שמכשיר באבל בר יוכל לסייע לכם לשתות את הדבר הקרוב ביותר למים. שתיית מים מוגזים זהה מבחינה בריאותית לשתיית מים רגילים, כך שתוכלו ליהנות גם מבריאותם של המים, וגם מטעמם העדין של מים מוגזים.



כשמבינים את האפשרויות החדשות האלו שמציע לנו מכשיר באבל בר, ושלא היו זמינות עבורנו עד כה, מבינים גם מה ההבדל בין מים מוגזים לסודה, ולסודה לשתיה. זה הרבה יותר טעים, הרבה יותר טרי והרבה יותר קל לשתות מים מוגזים בזמן אמת, מאשר סודה שהוכנה מראש, או שהוכנה באמצעות חומרים כימיים שכלל לא יועדו לכך. אפשרויות חדשות נפתחות בפנינו עם באבל בר, כבר אמרנו?

אודות דוד כהן

דוד כהן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר