קרוספיט – שיטת אימון פוקציונאלי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קרוספיט – שיטת אימון פוקציונאלי

פורסם בתאריך 12/25/2013 ע"י קרוספיט חיפה בקטגוריה ספורט | צפיות: 1656 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קרוספיט, קרוספיט חיפה, אימון פונקציונאלי

אנחנו בקרוספיט חיפה מאמינים שכדי להגיע לתוצאות יש צורך להשקיע בדברים החשובים באמת.
כל מתאמן, לא משנה מה המצב ההתחלתי שלו (החל מאנשים שלא עשו כושר מעולם, עד אנשים המחלימים מפציעות ואנשים בכושר מעולה) יכול להתחיל ובאופן מיידי לשפר את הכושר על כל מרכיביו – כוח, גמישות, סיבולת, שיווי משקל, כוח מתפרץ ועוד.

 

כיום קיימים מעל 5000 מועדוני קרוספיט רשמיים בעולם וכ-10 מועדונים רשמיים בישראל, כאשר קרוספיט חיפה הוא מועדון הקרוספיט הרשמי היחיד בחיפה ובצפון.
האימונים בקרוספיט חיפה מבוססים על עקרונות האימון הפונקציונאלי, כלומר מותאמים לאתגרי המציאות בה אנו חיים ומכינים אותנו לבלתי מתוכנן. מאימון לאימון נעלה את העצימות, כדי להיות במיטבנו אנו צריכים לתת את המיטב שבנו, בדיוק כמו בכל תחום בחיים.
מטרת העל של הקרוספיט היא לשפר לאורך זמן את כלל מרכיבי הכושר הגופני: סבולת לב ריאה, עמידות, כוח, גמישות, כוח מתפרץ, מהירות, קואורדינציה, זריזות, שיווי משקל ודיוק. קרוספיט מכונה הספורט של עולם הכושר בגלל שהוא החזיר את ההישג האתלטי האישי, הגמישות והביצועים הספורטיבים לתחום האימון. לאחר סדרת אימונים על ידי צוות קרוספיט חיפה תוכלו להיות חזקים יותר, מהירים יותר ובעלי גוף חטוב ובריא יותר.לצורך כך מורכב האימון הפונקציונאלי משלושת הענפים האולימפיים המובילים בעולם.

ענפי אימון פונקציונאלי (קרוספיט):
אימון הקרוספיט הוא אימון קצר יחסית אך מאוד אינטנסיבי. באימוני הקרוספיט רצים, חותרים,
קופצים בחבל, מטפסים על חבל וסוחבים דברים כבדים.

ישנם שלושה עקרונות בהם עוסק אימון הקרוספיט:
1. הרמת משקולות, הנפות וזריקות-אימונים בהם אנו לומדים לשלוט בחפצים חיצוניים ולייצר כוח. אנו עושים זאת בעזרת שילוב של כוח גופני וטכניקה. אימון משקולות, הכולל הרמה, הנפות וזריקות, הוא שיטה שמטרתה להגדיל את מסת השריר בגוף וזאת בכדי להעלות את כמות הקלוריות שהגוף שורף במנוחה וחיזוק הגוף. אימונים אלו יכולים להביא לשיפור במצב הבריאותי באמצעות:
-כושר עמידה המסייע לגוף לעבד ולהשתמש טוב יותר ברזרבות האנרגיה
-סיבולת לב ריאה הגורמת למתאמן להתמיד במסגרת הפעילות גופנית למשך זמן רב.
-חוזק המביא את היכולת של השריר לייצר כוח.
2. ג’ימנסטיקה-אימונים בהם אנו לומדים לשלוט ולהכיר את הגוף שלנו ומשפרים את טווחי התנועה שלנו. אימונים אלו יכולים לשפר את המצב הבריאותי בכך שהאימון מסייע ב:
-גמישות- משפרת את טווח התנועה
-יציבות ושיווי משקל-היכולת לשמור על שיווי משקל ויציבה נכונה של המפרקים במצב סטטי, בתנועה תוך שליטה במרכז הכובד של הגוף ביחס לבסיסו.
-קורדיאנציה-משפר את היכולת לצרף מספר דפוסי תנועה שונים לתנועה אחת.
-דיוק-משפר את היכולת לשלוט בצורה מוחלטת בתנועה.
3. אתלטיקה קלה-ריצות לטווח קצר וארוך, חתירה, קפיצות וכדומה, המשפרים את הכושר הגופני במגוון התחומים בהשגת שיאים אישיים. האתלטיקה קלה משפרת את:
-המהירות- משפר את היכולת בצמצום הזמן הדרוש על מנת לעבור מרחק מסוים.
-ההספק- משפר את היכולת של יחידת שריר או מערכת שרירים לייצר מקסימום כוח במינימום זמן.


אימוני הקרוספיט מועברים באווירה תחרותית ומעודדת, תומכת ומעוררת השראה על מנת שניתן מעצמינו את המקסימום,כולל תזונה נכונה, הדוגלת בתזונה עתירת חלבונים, מזון לא מעובד, צריכה מעטה של פחמימות, הרבה ירקות, בשר ואגוזים.


אז מה היתרונות שנשיג באמצעות אימוני קרוספיט:
כתוצאה משילוב כלל האלמנטים מתחומי הספורט השונים, קרוספיט מאפשר לנו ליהנות מכל ההשפעות הבריאותיות של ביצוע פעולות ספורטיביות והגברת הכושר הגופני האישי. בנוסף חל שיפור ניכר בגמישות, יציבה, סיבולת לב ריאה, מראה חיצוני ובטחון עצמי. קהילת המתאמנים בקרוספיט חיפה, אומנם מאוד הטרוגנית בגיל וברמות הכושר, אך כולם דומים ברצינות ובהתמדה באימונים. שיטת קרוספיט מתאימה לכולם החל מילדים, נשים וגברים בכל הגילאים, נשים בהיריון, יחידות צבאיות ומשטרתיות ולכל אדם החפץ בכך.
הצטרפו היום ותנו לנו לעזור לכם לכבוש את המטרות שלכם! 

אודות קרוספיט חיפה

קרוספיט חיפה CROSSFIT HAIFA

קרוספיט חיפה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר