קוסמים לבר מצווה-איכות זו לא מילה גסה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קוסמים לבר מצווה-איכות זו לא מילה גסה

פורסם בתאריך 12/15/2013 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 717 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קוסמים לבר מצווה

קוסמים לבר מצווה – למה לא חשבנו על זה קודם?

הבן שלכם מתקרב לבר המצווה, אתם לא יודעים עדיין מה לעשות, מופע ענק כמו העשירים? מסיבה במועדון ריקודים לילדים וילדות שעדיין מתביישים זה מזו? ארוחה גדולה כמו שעשו בעבר לכל המשפחה והחברים? ואולי בכלל אפשר להביא קוסמים לבר מצווה, והאם זה בככל יצליח לעניין אותם בגיל הזה?

קוסמים לבר מצווה – הדברים הרגילים

כנזכר למעלה: מופעי ענק, מסיבות ריקודים, ארוחות גדולות באולם, מגוון האפשרויות שיש למסביות ואירועים הוא גדול מאוד אך חשוב להתאים את סוג המופע לסוג האירוע, לגיל הילדים, וכן גם לגודל הארנק. לא כולנו יכולים להפיק אירוע גרנדיוזי בבר המצווה של ילדינו. ולרוב, למרות שזה לא תמיד נראה כך, ילדים וילדות בגילאי 12-13 הם / הן עדיין ילדים וילדות והם דיי מתביישים זה מזו ולכן גם מסיבת ריקודים היא לא תמיד הדבר הנכון. ארוחה משפחתית? זה דבר מיושן, בעבר נהגנו להביא את כולם וכל אחד היה מברך ומדליק נר, אבל היום זה כבר דיי משעמם והאורחים בכלל וחתן המצווה בפרט דיי מתבאסים מזה. אז מה אפשר לעשות? קוסמים לבר מצווה זו עדיין אפשרות.

קוסמים לאירועים

קוסמים לאירועים זה תמיד דבר טוב ולכן אין שום סיבה שקוסמים לבר מצווה יהיו מוצלחים פחות, כיום קוסמים הם כבר לא מה שהם היו פעם, זה לא הצגה לילדים קטנים, מדובר לרוב בהופעות מרשימות ביותר הכוללות בתוכן משחקי טלפתיה ותופעות על חושיות, קוסמים לבר מצווה יודעים שהם מטפלים בילדים גדולים יותר ויודעים להתאים את המופע שלהם לקהל היעד שעומד מולם.

קוסמים לבר מצווה

נתחיל מסיכום של הדברים שנכתבו מקודם, ילדים וילדות בגילאי 12-13 הם עדיין ילדים וילדות. וקוסמים לבר מצווה יודעים להתאים את צורת ההופעה ורמתו לאלו שיושבים מולם. קוסם יכול לעשות הכל מהטריקים הפשוטים והקלים של קלפים והוצאת מטפחות מהשרוול ומהפה ועד למופע על חושי מרתק שכולל טלפתיה, ראיית הנסתר ולפעמים אף יותר מזה. קוסמים טובים יודעים להחזיק מופע בפני כל קהל ובכל גיל וכשהם טובים זה מרתק את כולם.

השווי גבוה מהמחיר

להביא קוסמים לבר מצווה זה לא דבר יקר לעומת הדברים האחרים אשר עושים. העלות אינה גבוהה כלל ונעה במחירים ההגיוניים של עד אלף שקלים חדשים לקוסם בעל שם וההופעה שווה כל שקל ואפילו יותר מזה. הקוסם יכול להיות כל האירוע והוא גם יכול להיות חלק מאירוע גדול יותר, פה למשל כן ניתן לשלב ריקודים לילדים או אירוע משפחתי גדול במסעדה או אולם. בסופו של הכל תלוי ביכולתכם הכספית ובגודל האירוע שאותו אתם מעוניינים להפיק, רק חשוב לזכור שלהביא קוסם למסיבת בר מצווה זה בהחלט עניין שיכול להצליח, ובגדול!

http://www.mesibot.co.il/default.asp?CategoryId=147

אודות יוסי ארונוביץ

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר