כרטיסי ביקור וכרטיסי ביקור מגנטיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כרטיסי ביקור וכרטיסי ביקור מגנטיים

פורסם בתאריך 11/19/2013 ע"י מרטין בוקסדורף בקטגוריה כללי | צפיות: 1691 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: כרטיסי ביקור

 

כרטיסי ביקור הם כרטיסים קטנים ומודפסים המכילים מידע המפרט את שם החברה, את דרכי יצירת הקשר עם החברה ופעמים רבות כאשר מדובר בחברות גדולות עם בעלי תפקידים שונים גם את שם האדם ותפקידו בחברה ופרטי יצירת הקשר הישיר עמו. כרטיסי ביקור מדפיסים לרוב על גבי נייר כרומו 300 גרם, וכרטיסים איכותיים מצופים בלמינציה בגימור מט או מבריק, אשר שומר על הנייר ועל ההדפסה לאורך זמן.

מגנטים מודפסים, או כרטיסי ביקור מגנטיים, הם כמעט אותם ניירות מודפסים רק שהם מוצמדים ליריעת מגנט דקה שמאפשרת הצמדה של הכרטיס על גבי מקררים ומשטחים מתכתיים אחרים. אין להתבלבל ולחשוב כי מספיק בהדפסה של אחד מהם או כי האחד מהווה תחליף לשני. למרות ששני מוצרי הדפוס משמשים לצורך העברת פרטי הקשר עם בית העסק, מדובר בשני מוצרים נפרדים בעלי שימושים שונים.

כרטיסי ביקור מגיעים לרוב אל לקוח שנפגש עמכם ואשר מעוניין לקבל את פרטי יצירת הקשר ובהמשך הדרך עמכם. מגנטים הם יותר מוצר שיווקי שמחלקים ללא הבחנה, ממש כמו פליירים ועלונים, אשר אמורים להביא אליכם לקוחות חדשים. על כן, אין לוותר על כרטיסי ביקור רגילים כאשר מדפיסים מגנטים פרסומיים, ואין להדפיס את אותה הגרפיקה על שניהם שכן המטרות של שני המוצרים שונות בתכלית, ויש לשים דגש על כך בשלב העיצוב הגרפי.

מגנטים יעוצבו לרוב באופן שיווקי יותר, שימוש בצבעוניות, תמונות ואלנטים גרפיים אשר יוצרים עניין והופכים את המגנט שלכם לבולט יותר לעין. התוכן שעל גבי המגנט יהיה אף הוא שיווקי, למשל משפט שמוכר או מסביר את שהנכם מציעים, ופרטי יצירת קשר מינימאליים בלבד (למשל רק מספר טלפון ואתר אינטרנט). אין צורך להכביד במידע רב על גבי המגנט.

כרטיסי ביקור, לעומת המגנטים, יש לעצב באופן נקי ומקצועי. אין צורך בשילוב תוכן שיווקי אלא במידע הנדרש בלבד - שם החברה, שם בעל התפקיד ותפקידו בחברה, ופירוט של כל דרכי יצירת הקשר - טלפונים, פקס, כתובת העסק, כתובת למשלוח מכתבים בדואר, כתובת דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט, דף הפייסבוק, חשבון הסקייפ וכל דרך נוספת שניתן ליצור בה קשר עמכם - מומלץ לשלבה על גבי כרטיסי הביקור. אין צורך בתמונות ובהעמסה של גרפיקה, שמרו על עיצוב נקי אשר יעניק מראה מקצועי של כרטיסי ביקור.
 

אודות מרטין בוקסדורף

מרטין בוקסדורף

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר