4 סיבות למה שיווק מפה לאוזן לא עובד?... | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


4 סיבות למה שיווק מפה לאוזן לא עובד?...

פורסם בתאריך 10/20/2013 ע"י עירית שריר בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 686 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עירית שריר, שיווק מגנט, מפה לאוזן, ייעוץ שיווקי עסקי, לימודי שיווק ומכירות, ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, יעוץ שיווק, עסקים קטנים ובינוניים, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, כנס שיווק, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית

 האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו....
כמו הרבה דברים בחיים, גם הצלחה בשיווק מפה לאוזן היא שיקוף מדוייק של האמונות שלנו. אותן אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה.
אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי, אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

טעויות נפוצות שאני רואה אצל בעלי עסקים, ומפריעים לשיווק מפה לאוזן שלהם לעבוד:

1 – לוודא שהלקוחות מרוצים זה מספיק!
תפיסה רווחת היא שאם תדאג שהלקוחות יהיו מרוצים, השאר כבר יקרה מעצמו.... הם כבר יספרו עליך הלאה. למרבה הצער, בעולם האמיתי דברים עובדים קצת אחרת, הלקוחות מרוצים אבל אם לא ישאלו אותם מה השירות או המוצר בו הם משתמשים הם לא יעלו על דעתם לשתף אחרים ביוזמתם.
וודאו שכל תקשורת שלכם עם הלקוח בכתב ובע"פ מסתיימת בהנעה לפעולה!

2 – צריך להשקיע בעיקר במשיכת לקוחות חדשים!
עסקים רבים בוחרים להשקיע משאבי זמן וכסף רבים במשיכת לקוחות אשר אינם מכירים אותם, זאת למרות שהעובדות השיווקיות קובעות חד-משמעית שקל יותר וזול יותר למכור לאלה שמכירים אותנו. יותר קל לשכנע מישהו שכבר קנה מאיתנו בעבר לרכוש מאיתנו שוב, מאשר למשוך מישהו ששומע עלינו לראשונה.
שימרו על קשר עם הלקוחות, טפחו אותם ותנו להם סיבה לרכוש שוב!

3 – אין שום דרך לשלוט בתדירות של שיווק מפה לאוזן!
חשוב להבין ששיווק מפה לאוזן קורה כשאנחנו נמצאים באופן שוטף במודעות של הלקוח, אם הקשר בינינו מסתכם בעת רכישת המוצר או השירות הנוכחות שלנו במודעות הלקוח בירידה מתמדת תוך זמן קצר מביצוע הרכישה וסיום הקשר.
על מנת להישאר במודעות, עלינו להמשיך ולתחזק את הקשר באמצעות דיוור בעל ערך (לא רק מכירה), מדיה חברתית ועוד. המשך הקשר יגרום ללקוח לקבל מסרים שונים מאיתנו אשר יאירו לו צדדים שונים בפעילות העסק והערך שמייצר המוצר או השירות.
אל תקחו את הקשר עם הלקוח כמובן מאליו!

4 - לחשוב ששיווק מפה לאוזן יקרה רק כאשר מישהו חווה את המוצר או השירות שלך!
הכלים האינטרנטיים היום כבר אינם מגבילים את השיווק מפה לאוזן וההמלצות עליך לכאלה שחוו את המוצר והשירות בלבד. עולם תוכן הכולל תוכן מקצועי, סרטונים ועבודה במדיה החברתית יכול ליצור חוויית משתמש, תדמית עליך כאיש מקצוע, ותדמית של המוצר או השירות עצמו.
השתמש בכלי שיווק אינטרנטי להפצת התוכן, ויצירת התדמית וחוויית המשתמש!

שימוש בכלי השיווק האינטרנטי בצורה נכונה ושיווק תוכן אפקטיבי,
משפרים משמעותית את משיכת הלקוחות באמצעות שיווק מפה לאוזן!

אודות עירית שריר

עירית שריר ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי מגנט – חשיבה שיווקית אחרת! info@magnet-market.co.il http://www.magnet-market.co.il ייעוץ ממוקד המותאם אישית לעסק שלך: http://goo.gl/zSknaM

עירית שריר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר