כיצד להגדיר יעדים עסקיים – יעדים לטווח קצר | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


כיצד להגדיר יעדים עסקיים – יעדים לטווח קצר

פורסם בתאריך 10/18/2013 ע"י אריה גרסיאני בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 668 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: אימון, אימון למנהלים, אימון מנהלים, אימון אישי, אימון אישי למנהלים, אימון עיסקי, הרצאות התפתחות אישית, סדנאות, סדנאות למנהלים, סדנה, סדנה להתפתחות אישית, סדנת אימון למנהלים, סדנת אימון עסקים, עסקים קטנים ובינוניים, קאוצ\\\'ינג, קואצינג קורס, Business Coaching

 כעת, לאחר שהבנת מה אתה רוצה לטווח הארוך,עליך להבין איך להגיע לשם. אני ממליץ
על דרך קלה לחשוב על היעדים לטווח הקצר שלך, כדי להשיג את היעדים ארוכי הטווח שלך.

• תהיה מדויק: על היעדים קצרי הטווח להיות מוחשיים (ולא מופשטים כמו המטרות ארוכות
   הטווח שלך) ומאוד מפורטים.

• תן ערך מדיד: תן ליעד מספר או ערך, כגון סכום בשקלים או באחוזים.

• תהיה מכוון לפעולה: ציין אילו פעולות יש לבצע, על ידי מי, ומתי.

• תהיה מציאותי: הפוך את המטרות לאתגר, אבל תשקול ותאמוד את משאביך, כך שתצליח
   להשיג את מטרותיך   באופן סביר.

• תכנן זמנים: קבע לוח זמנים לכל מרכיב כדי לוודא שאתה על המסלול כמתוכנן.

חשוב שתבין את היעדים לטווח ארוך על בסיס יומי ומוחשי. למשל: כדי להגדיל את המכירות
ב- 24% בשנה, בדוק כמה לקוחות חדשים או הזמנות ליום אתה צריך.
את המטרות לטווח קצר עליך לתכנן על ציר זמן מצומצם יותר. הגדלת המכירות ב- 24% בשנה
נראית רבה, אבל הגדלת המכירות בשני אחוזים בכל חודש נראית לגמרי אפשרית.

תפרק למרכיבים משימות ספציפיות שעליך לפעול בהן. ואם זה אפשרי תיעזר באנשים מסוימים.

חשוב לקשר בין יעדים לטווח הקצר ובין יעדים לטווח הארוך. ומכיוון שכבר זיהית את יעדי הטווח
הארוך, קל יותר לראות איך התמקדות בפרטים הקטנים לכאורה, יכולה להיות צעד לקראת השגת
המטרה הסופית.

לדוגמה, אחד מהיעדים ארוכי הטווח שלך הוא לשמור על רמת הוצאות נמוכה ולהיות בשליטה.
אם תבחין, למשל, שעלויות הדפוס שלך הרקיעו שחקים, לאחר בדיקה תוכל לשנות את העלויות
שלך ולצמצם את הגורם לעלייה בהוצאות, ןלהיצמד לתכנית המקורית שלך לטווח ארוך.

החזון והמטרות שלך צריכים להיות מבוססים על השראה ואחריות מעשית, כי שניהם מרכיבים
חיוניים להפיכת החזון והמטרות המופשטות למציאות.

-        תגדיר לעצמך את יעדי העסק לטווח קצר בכך, שתשאב יעדים אלה מיעדי הטווח הארוך.
-        תפרק את המרכיבים בזמן ובכמות, כך שתוכל להשיג את היעדים מידי יום ומידי שבוע.
-        תכוון את עצמך מחדש לאורך כל התהליך, מול היעדים שהגדרת לטווח הארוך.

קבל מתנה
איך להעיף את העסק שלך ב 5 צעדים מהירים

 

 

אודות אריה גרסיאני

אריה גרסיאני

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר