יתרונות ריהוט גן מאלומיניום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יתרונות ריהוט גן מאלומיניום

פורסם בתאריך 09/08/2013 ע"י אריאל פרץ בקטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות | צפיות: 1127 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ריהוט גן, ריהוט גינה, ריהוט לגינה, רהיטים לגינה

החיים של האדם המודרני הופכים להיות מלחיצים יותר ככל שהשנים עוברות ואנחנו צריכים למצוא דרכים רבות כדי להרגיע את הנשמות העייפות שלנו. מנוחה בגינה שלך וליהנות מהשעות שלאחר העבודה היא אחת הדרכים הזולות ביותר לשחרור מתח . צפייה בשקיעה יורדת באופק בזמן שאתה לוגם מן המיץ האהוב עליך, אך אתה לא יכול לקבל את כל זה בחבילה אחת מבלי להשקיע בגינה שלך.

מה התועלת בגינה אם אתה לא באמת יכול לנוח בה? ריהוט רחוב עשוי מעץ הוא אופציה המועדפת עבור אלה שיש לי כספים מיותרים . טיק , למשל, הוא טוב מאוד לאסתטיקה של הגינה , אך באופן משמעותי יקר יותר וכבד יותר מאלומיניום או פלסטיק.

ריהוט גן מאלומיניום הוא הבחירה הטובה ביותר לכיסאות ושולחנות בחוץ , כאשר התקציב הוא הבעיה. אין טעם בהצבת ריהוט בגינה שלך אם הוא לא יכול לעמוד בתנאי מזג האוויר ויהרס לאחר עונה אחת. האלומיניום הינו חומר אהוב על כל מי שרוצה ריהוט גן שיחזיק לאורך שנים מאחר והוא עומד בכל תנאי מזג האוויר. מתכת זה החומר הטוב ביותר ולא בכדי הוא משמש ליצור של מכשירים רבים בתחבורה , אריזה, מכשירי חשמל, כלי בישול , מכשירי חשמל, גופי קירור , וכו\'. בגלל השכבה של תחמוצת אלומיניום שנוצרת כאשר פני השטח חשופים לחמצן, יש לאלומיניום רמה גבוהה של עמידות בפני חלודה וקורוזיה.

כדי לספק הגנה נוספת מפני פגעי הטבע , רהיטים חיצוניים שעשויים אלומיניום מצופים בשכבה של אבקת פוליאסטר בצבע באמצעות תהליך שנעשה בזמן הכנת הרהיטים, מה שנותן את הצבע  של הרהיט ונותן לו הגנה נוספת על ידי איטום המתכת.

יצרני הרהיטים החלו לעשות שימוש באלומיניום לשימוש חיצוני בשנת ה -1960 והפכו לפופולאריים בארצות הברית כי רהיטי אלומיניום לגינה ובחוץ היו עשויים מצינור חלול שהוא מאוד עמיד והמחיר היה זול והמשקל היה נמוך, אבל לא מאוד טוב ברוחות חזקות ותנאי מזג אוויר קיצוניים.
כיום, ריהוט גן מאלומיניום עשוי מיציבות גבוה יותר והוא נהנה מיציקת אלומיניום חזקה, הפופולריות של ריהוט האלומיניום גדלה וכיום היצרנים מציעים הרבה יותר עמידות מאשר הסוג החלול שמשמש לעתים קרובות למוצרי בריכה בימים אלה. העיצובים של שולחנות אוכל, כסאות אלומיניום וספסלים בימים אלה חזקים ומתאימים לכל אקלים ובמיוחד לאקלים הישראלי שניחן בלחות רבה.

ברגע שהחלטתם להוציא את הכסף שחסכתם על רהיטי אלומיניום לגינה שלך, אפשר לטפל בו יחסית ללא בעיות. בגלל גימור אבקת הפוליאסטר הקשיחה המתכת בפנים אטומה היטב ומוגנת. הדבר היחיד שצריך לדאוג לו הוא הציפוי עצמו מכיוון שהוא יכול להישחק כאשר הוא בא במגע עם קרם שיזוף, זיעה , שמן גוף ומי ים.
הגנה על הגימור של ריהוט גן מאלומיניום היא בדיוק כמו טיפול בצבע של מכונית. סבון שטיפת כלים רגיל כל שנים או שלושה שבועות יבטיחו שהריהוט ישמור על המראה שלו. עמידות ריהוט הגן תימשך כל עוד תשמרו על הציפוי של המתכת שלו תהרס ותתחזקו אותה מידיי פעם.


לסיכום אם תשקלו רכישה של ריהוט גן כמו פינות ישיבה או ספסלים תמיד מומלץ לבחור באלומיניום כחומר המובילך, אך אם אתם שוקלים לרכוש ערסלים או נדנדות אז מומלץ כמובן שיהיו מחומרים כמו ראטן או עץ שכן זה חומר שנראה הרבה יותר יפה לעין ותוכלו למצוא אותו במגוון רחב של צבעים.
 

אודות אריאל פרץ

אריאל פרץ מייסד ובעלים של חברת כוכב הגינה החברה מספר 1 לייצור ריהוט גן מעץ מלא וכן יבוא ושיווק מוצרים נלווים לגינה כגון: ערסלים, נדנדות, פינות ישיבה, גדרות במבוק, דשא סינטטי ועוד

אריאל פרץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר