תם עידן החשפן: רעיונות למסיבת רווקות ב-2014 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תם עידן החשפן: רעיונות למסיבת רווקות ב-2014

פורסם בתאריך 09/03/2013 ע"י נטלי ולדמן בקטגוריה זוגיות | צפיות: 1263 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רעיונות למסיבת רווקות, מסיבת רווקות, סטנד אפ

מסיבת רווקות זה שילוב של כיף וזמן איכות עם הכלה, רגע לפני שהיא הופכת להיות אישה נשואה. אם פעם היה נהוג להזמין חשפן או סקסולוגית, הרי שהיום לא חסרות אופציות פחות מביכות ויותר מאחדות ומהנות. סטנד אפ לדוגמה מהווה את אחד הדרכים היותר מהנות לשבור את הקרח, להכיר את הנוכחים ולהעביר את הזמן בהנאה ובחיוכים. תמיד כדאי לחשוב שחלק מהמוזמנות למסיבת רווקות שאת מארגנת כבר היו במסיבות אחרות בעבר ולכן חשוב גם למצוא רעיונות למסיבת רווקות שהבנות עוד לא חוו. כך שאם עומדת בפתח מסיבת רווקות של חברה טובה, ניתן יותר להשקיע מאשר לבחור באופציה נדושה כגון חשפן או ספא.

התייעצות עם הכלה

לפני שמקבלים החלטה יש לבדוק כיצד ניתן להתחבר אל האופי של הכלה. האם היא תשמח למשחקי חברה, ללכת למסיבה, וכדומה. לא פעם מומלץ לערב את הכלה ולשאול אותה באיזה כיוון היא רואה את הערב ומשם להמשיך. כמו כן לרוב מומלץ ששתי חברות יחברו לטובת בניית התוכן של הערב ויעלו הצעות ביחד, כך שכל אחת מנדבת עוד פרטים על הכלה, כך שכן ניתן להשאיר גם מקום להפתעה.

היזהרו מקלישאות

לרוב כאשר אומרים מסיבת רווקות, ישר נהוג לקשר את זה באופן אסוציאטיבי למופע חשפנות. האמת היא שרוב האנשים כלל לא רוצים בחשפן, ולא רק זאת, אלא שהסיטואציה מביכה ומרתיעה אותם וכך גם לגבי סקסולוגית. אם משווים ערב מגבש ומצחיק לערב של כמה תובנות על סקס, ניתן מהר מאוד להבין שהם אינם משחקים באותה קטגוריה. צחוק וחיוכים אמיתיים תמיד עדיפים על חיוכים נבוכים. כך שתישאלו את עצמכם מה מתאים לכם ולכלה ומשם כבר תבנו ערב מהנה, חוויתי וחד פעמי.

לכו על מקוריות

מסיבת רווקות מהווה הזדמנות לעשות דברים מהנים, מוטרפים, דברים שלא עושים בכול יציאה אלא רק באירועים מיוחדים. אך יחד עם זאת אין הכוונה לעשות דברים טיפשים, אלא דברים מצחיקים שמעבירים את הזמן בנעימים. כשאת מחפשת רעיונות למסיבת רווקות תגלי שאחת האופציות המהנות היא להזמין מופע סטנד אפ שנבנה במיוחד עבור הכלה. על מנת להעצים את האירוע מומלץ לשתף את הקומיקאי בפרטים אישיים מחיי הכלה, כך שניתן לסכם את חיי הרווקות ולתבל אותם ברגעים מצחיקים.

אודות נטלי ולדמן

נטלי ולדמן הינה יועצת בתחום הפקת אירועים ואופנה

נטלי ולדמן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר