מסכה לשיער יבש ופגום | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מסכה לשיער יבש ופגום

פורסם בתאריך 08/02/2013 ע"י דודי אבנרי בקטגוריה שיער והתקרחות | צפיות: 1415 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מסכה לשיער יבש ופגום, מסכה לשיער יבש, מסכה לשיער פגום, מסכה לשיער, מסכות לשיער יבש ופגום, מסכות לשיער יבש, מסכות לשיער פגום, מסכות לשיער

 מסכה לשיער יבש ופגום
שיער יבש, שרוף בקצוות, דליל או פגום גורם לעוגמת נפש רבה לזו הנושאת אותו. אך האם שיער פגום הוא גזירת גורל? מסתבר שטיפול נכון בעזרת מוצרי שיער המיועדים לשיער פגום, והזנת השיער בעזרת מסכת הזנה אחת לשבוע, יהפוך גם את השיער הכי מרדני לכזה שיסובב אחריו ראשים ומבטים.
מהן הסיבות לשיער יבש ופגום?
לשיער לא בריא, יבש ופגום, יש גורמים רבים. בדרך כלל שילוב של כמה גורמים מביא לתוצאה זו:
• פגעי מזג האוויר – אוויר יבש, חם ונטול לחות, רוחות, קור, או לחילופין שרב פוגמים בציפוי החיצוני המגן על השיער ופוגמים באיכותו ובמראהו.
• שימוש אינטנסיבי עם מוצרי שיער מזיקים. אמנם כל יצרני ומפרסמי מוצרי שיער למיניהם מהללים ומשבחים את המוצר שלהם. אולם ישנם בשוק מוצרי שיער רבים שלא רק שאינם מטפלים טוב בשיער, אלא הם מכילים חומרים רבים העלולים להזיק לו, במיוחד בשימוש לאורך זמן. רבים מתוך מוצרי השיער הללו מכילים חומרים מייבשים והם אלה המביאים למראה היבש ולקצוות מפוצלים ושרופים בקצה.
• זיהום אוויר – זיהום האוויר אף הוא משפיע לרעה על השיער ומעודד נשירה וייבוש השיער.
• אורח חיים – תזונה לא נכונה, עישון, לחץ ומתח, כל אלה יכולים להביא לתוצאה של שיער פגום, לא בריא ולא אסתטי.
מדוע יש צורך במסכת הזנה לשיער יבש ופגום, ומה היא מכילה?
שיער יבש ופגום הוא שיער שאיבד את הלחות הטבעית ואת שכבת ההגנה הטבעית שלו. מסכת הזנה היא זו שתחדיר לשיער בחזרה, באופן מעמיק, את הלחות הטבעית החיונית למראה בריא ומרשים.
מוצרי שיער ומסכות הזנה שונות מכילים חומרים שונים. להלן רשימה חלקית של חומרים שמכילות מסכות יעילות לשיער יבש ופגום:
קולגן: קולגן הוא חומר טבעי המצוי בעור. תפקידו של הקולגן הוא שמירה על גמישות העור. מסכה לשיער המכילה קולגן תדאג לשמור על גמישות ורעננות השיער. כך שהשיער ייראה בריא ומבריק ולא עייף ודהוי.
שמנים: שמנים טבעיים שונים המעשירים את השערה ומחזירים לה את הלחות שאבדה לה.
מינרלים: תורמים לבריאות השערה, לחיזוקה, לשימור וחיזוק הציפוי המגן של השערה, לחיזוק השורשים ומראה מבריק ובריא.
סיליקון: מוצרי שיער רבים מהמוצרים החדישים והמתקדמים בשוק מועשרים היום בסיליקון. הסיליקון אחראי אף הוא על חיזוק השערה, והענקת לחות וברק.
חומצות אמינו: סוג של חלבון המסייע בחיזוק שיער דק ומתפצל.
שיער יבש, שרוף בקצוות, דליל או פגום גורם לעוגמת נפש רבה לזו הנושאת אותו. אך האם שיער פגום הוא גזירת גורל? מסתבר שטיפול נכון בעזרת מוצרי שיער המיועדים לשיער פגום, והזנת השיער בעזרת מסכת הזנה אחת לשבוע, יהפוך גם את השיער הכי מרדני לכזה שיסובב אחריו ראשים ומבטים.
כיצד להשתמש עם מוצרי שיער לשיער יבש ופגום?
על מנת שמסיכת ההזנה תעשה את פעולתה יש לפעול בהתאם להוראות היצרן. רוב מסכות ההזנה מיועדות לשימוש חד שבועי, אשר מתווסף לשימוש עם מוצרי שיער אחרים לשיער יבש כגון: שמפו ומרכך המיועדים לשיער זה. את המסכה יש למרוח על השיער ובדרך כלל להשאירה על הראש כמה דקות על מנת לאפשר לחומרים המזינים להיספג בשיער לכל אורכו ולהזין גם את השורשים. לאחר מספר דקות חופפים את השיער כרגיל. מסיכה איכותית, תשקם את השיער ותמשיך לעבוד במהלך כל השבוע עד הטיפול הבא, כאשר החומרים הפעילים ספוגים היטב בשיער.
טיפוח שיער יבש בעזרת מסכת הזנה מבטיח שיפור תוך זמן קצר.

 

אודות דודי אבנרי

www.2hair.co.il

דודי אבנרי

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר