גם לגברים יש טיפול פנים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


גם לגברים יש טיפול פנים

פורסם בתאריך 07/23/2013 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה ניתוחים פלסטיים | צפיות: 1142 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טיפול פנים

טיפול פנים לגבר המודרני

טיפול פנים לגבר היה עד לפני מספר שנים בגדר מונח שאין מאחוריו כלום. מבחינתם של רוב הגברים, טיפוח עור הפנים כלל הזלפת אפטר שייב לאחר הגילוח היומי או השבועי. אבל במהלך השנים האחרונות נפל האסימון בקרב הגברים וכיום רובם המכריע כבר לכל הפחות מודע לעובדה כי ישנה חשיבות לטיפוח הפנים מעבר לעניין הרגעת העור לאחר הגילוח. טיפוח על בסיס יומי ברמה הביתית ועל בסיס חודשי ברמה של ביקור אצל הקוסמטיקאית האישית נחשבים היום ובצדק בתור סטנדרט.

אז מה בעצם כולל טיפול פנים לגבר? התשובה מתחילה מעצם ההפנמה כי טיפוח עור הפנים זה לא רק עניין של חזות אלא גם ובעיקר עניין של בריאות. במהלך היומיום העור ונשחק, בין אם בגלל קרני השמש הקופחות, לכלוכים שונים שקיימים באוויר ו"מתיישבים" על גביו ובין אם בגלל הגיל. ההקפדה על העשרת העור בתכשירים קוסמטיים על בסיס יומי זאת התחלה טובה. כמובן שעדיף לקבל אבחון מקצועי מידי קוסמטיקאית רפואית על מנת לדעת בדיוק מה מצב העור, מה חסר לו וכיצד הכי יעיל לטפל בו. מעת לעת, גם ניתן להתפנק ולגשת לקליניקה של הקוסמטיקאית האישית על מנת לקבל טיפול שיאפס עבורך את "מדד" בריאות עור הפנים. ממש כמו שברכב שלך אתה בודק שמן ומים באופן עצמאי אבל טיפולים מורכבים יותר עושים במוסך.

טיפול פנים לגבר המתבגר

בהמשך לדברי מעלה, אתה יכול בהחלט לראות בי את המוסכניקית של הפנים שלך. טיפוח עור הפנים זה תפיסה כוללת שמבינה שככל שנקפיד יותר על טיפוח הפנים כך נמנע ממצבים של "מנוע תקוע". במונח טיפול פנים לגבר אני למעשה מתייחסת לשלושה טווחי גילאים. יש את בני הנוער והצעירים בשנות ה-20 שנזקקים בעיקר לעזרה במיגור פצעי בגרות או אקנה, יש את אלו שנמצאים באמצע החיים וזקוקים לטיפולי תחזוקה שוטפים ויש את אלו בני גיל העמידה והזהב שעבורם כבר יש סדרה שלמה של טיפולי אנטי אייג'ינג.

אז אם גם לך מתחשק להבטיח את המראה הקורן והזוהר לאורך שנים, אם גם אתה שייך לאחד משלושת טווחי הגילאים, אני מזמינה אותך לפגישת היכרות ראשונית, על מנת לאבחן ולבנות לך תכנית טיפוח אישית.

צור קשר כאן

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה ושאלה,

שלכן ובשבילכן,

שושי קורן,

קוסמטיקאית רפואית חולון.

טל: 052-3354558

אימיל: yofikoren@walla.com

אודות יוסי ארונוביץ

אמיר לוי.

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר