מזכרות לאירועים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מזכרות לאירועים

פורסם בתאריך 07/17/2013 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה כללי | צפיות: 1589 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תא צילום לאירועים, מגנטים לאירועים, מגנטים לבר מצווה, GoText


מזכרות לאירועים

 

אנו חווים במהלך חיינו אירועים רבים מסוגים שונים. האירועים הנפוצים והמיוחדים ביותר הם האירועים המשפחתיים אשר מלווים אותנו במהלך החיים – ברית, בר מצווה, חתונה וכדומה. כל אירוע הוא מיוחד ומרגש מאד למי שעבורו אורגן האירוע, וכמובן גם למארגנים. כל אירוע כזה מסמל משהו מיוחד אשר מתרחש בחיים של בעלי השמחה, אם זו לידה של ילד, הגעה לבגרות, נישואין או כל דבר אחר שאנו מציינים. לכן, אנשים רבים מרגישים שיום האירוע הוא יום מיוחד מאד עבורם ועבור הקרובים אליהם, ומעוניינים לזכור את האירוע במשך כל החיים. לשם כך, ישנה תעשייה גדולה מאד של מזכרות לאירועים, אשר מיועדות להזכיר הן לבעלי האירוע והן לאורחים שהגיעו אליו, עד כמה יפה, מיוחד ומרגש היה האירוע, ואת החשיבות והייחודיות של יום האירוע. ישנן מזכרות רבות מסוגים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור לעצמו סוג מזכרת אשר מתאים לאופי האירוע, לאופי האורחים ועוד.

מגנטים לאירועים

אחת מן המזכרות הנפוצות ביותר כיום היא מגנטים לאירועים. מגנטים לאירועים מגיעים בשתי צורות עיקריות. הצורה הראשונה היא מגנט עם תמונה קבועה, אשר מחולק לכל האורחים באירוע. המגנט יכול להיות עם תמונה של בני הזוג הנישאים, לדוגמא, עם חתן בר המצווה וכדומה. מגנטים לאירועים מכילים לרוב גם פרטים על האירוע, כמו שם האירוע (חתונה של... הברית של... וכדומה), התאריך שבו התקיים ולעיתים גם המקום. ישנם אנשים אשר מוסיפים כיתובים שונים או תמונות ייחודיות אחרות. הסוג השני של מגנטים לאירועים הוא מגנטים אישיים, כלומר מגנטים אשר מוכנים במהלך האירוע עצמו, כך שכל אורח מקבל מגנט אישי משלו, לרוב עם תמונה אישית שלו, לעיתים עם בעל השמחה ולעיתים בלעדיו. ישנן מספר דרכים לייצר את המגנטים הללו, ועל כך נפרט בהמשך.

מגנטים לבר מצווה

מזכרת בצורת מגנט מתאימה מאד גם לבר מצווה. מגנטים לבר מצווה יכילו לרוב תמונה של חתן בר המצווה, ואפשר, כמובן, להכין את המגנטים במקום ולצרף את תמונות האורחים. מגנטים לבר מצווה כדאי לעצב בסגנון צעיר, אשר יתאים לחבריו של חתן בר המצווה וייצור עבורם מזכרת מהנה ליום מהנה. אפשר גם להוסיף למגנטים כיתוב שמתאים ליום בר המצווה, או משהו שקשור לחתן השמחה עצמו.

הכנה של מגנטים אישיים

האפשרות הראשונה, אשר הייתה הנפוצה ביותר עד היום, להכנה של מגנטים אישיים במהלך האירוע, היא על ידי צלם מקצועי אשר נשכר למטרה זו באופן מיוחד. הצלם מסתובב באולם ומצלם את האורחים, בפוזות טבעיות או בהעמדה מיוחדת. מידי כחצי שעה הוא ניגש להדפיס את התמונות במדפסת איכותית, ולהכין מהן מגנטים אישיים. כיום ישנן מדפסות ייחודיות ואיכותיות אשר מדפיסות את התמונות ישירות על מגנט עמיד ואיכותי. כמובן, בטרם ההדפסה הצלם מבצע עריכה מהירה של התמונות ומציב אותן במסגרות קבועות. ברוב המקרים, ישנו לוח מיוחד באולם בו תולה הצלם את המגנטים המוכנים, כך שכל אורח יוכל לקחת את המגנט האישי שלו בקלות.

תא צילום

האפשרות השנייה להכנה של מגנטים אישיים נעשית נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. זוהי האפשרות של תא צילום. עד היום, תא צילום לאירועים היה מוכר בעיקר מקניונים ומרכזים מסחריים, בהם מוצבים לעיתים תאי צילום אשר מאפשרים יצירה של תמונות פספורט או של תמונות אישיות בגדלים ובצורות שונות, עם מסגרות מעניינות. תא צילום לאירועים פועל באותו האופן, אלא שהוא נייד, כך שניתן להביא אותו לכל אירוע. ניתן גם להגדיר בתא הצילום מסגרות קבועות עם פרטי האירוע. באמצעות תא צילום, כל אורח בחתונה יכול להיכנס ולהצטלם בעצמו, ובתוך זמן קצר ליצור לעצמו מזכרת ייחודית מן האירוע. כמובן, יכולים להצטלם כמה מוזמנים יחד, עם בעלי השמחה או בלעדיהם. כיום ישנה גם אפשרות של תא צילום שקוף, כלומר תא צילום שדרכו ניתן לראות את המתרחש באירוע, מה שמאפשר צילום תמונות אותנטיות, על רקע האירוע עצמו – מה שמוסיף לייחודיות של התמונות. תא צילום הוא פריט נוח ומתאים מאד לאירועים מכל הסוגים. העלות שלו נמוכה יותר מעלות של החזקת צלם אשר מכין מזכרות, והוא מאפשר לכל אורח לבחור האם ליצור לעצמו מזכרת או לוותר על כך.
 

אודות GoText כתיבת תוכן

GoText כתיבת תוכן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר