שיווק ומכירות דרך האינטרנט זו הבמה המרכזית בתקופה העכשווית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שיווק ומכירות דרך האינטרנט זו הבמה המרכזית בתקופה העכשווית

פורסם בתאריך 07/16/2013 ע"י דורון עמית עמית בקטגוריה תוכניות שותפים ופרסום | צפיות: 742 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ייעוץ עסקי, יועץ עסקי, אימון עסקי, יועץ שיווק

מי שמבין שיווק, מי שהפנים כי שיווק בפרט היום ובטח בעתיד הקרוב הולך ביחד עם האינטרנט ומוצריו אזי מובטח לו התקדמות בתחום השיווק האישי והשיווק העסקי, לא בכדי בוחרים יותר ויותר פוליטיקאים את במת האינטרנט שלהם בכדי להעביר את המסרים שלהם לציבור. הם יודעים שבדרך זאת הם עוקפים את המסננים של העיתונות אשר לדבריהם ולמסר שהם מעבירים אין סינון.


כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בקושי רב בקרב בעלי עסקים מנהלי חברות אשר לא מספיק נותנים את הדעת לגבי המדיה האינטרנטית והכוח הטמון בה. כאשר לעסק אין אתר ואני דורש ממנו כי אתר הוא חובה אני נתקל בתשובה "כן בסדר אני אתן לבן שלי שהוא מומחה בבניית אתרים לעשות לי אתר" או כן, "יש לי בן דוד שהוא חולה אינטרנט והוא יודע לבנות אתרים" אני מיד מעביר את ההבנה שאתר אינטרנט לא מספיק שהוא יהיה יפה הוא גם צריך להיות פונקציונאלי עבור מנועי החיפוש בפרט ולחיות בעולם הווירטואלי ככלל. לצערי עדיין תתפלאו כמה עסקים עושים טעויות קריטיות בבניית האתר שלהם ע"י מקורבים, כמה טעויות הם עושים כאשר הם בונים אצל בונה אתרים, אתרים "יפים" פלשים, וזיקוקים, ופירוטכניקה, דבר אשר לא תורם כלום לקידום האתר או להתייחסות הרשת אליו מעבר למצגת היפה שבעל העסק או החברה יכול להתגאות בו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי איך אוכל להעיר לבעל עסק או מנכ"ל חברה שהאתר שלו לא תואם את התקופה מבלי להעליב אותו, שהרי מבחינתו האתר יפיפה. ובאמת הוא יפה.

ואם כבר הצלחתי לשכנע את בעל העסק והחברה (ואני מצליח) אזי ההבנה של כלל האוכלוסייה בישראל להתעלם בכוונה השיווקית או בבניית הקונספט של האתר היא מאוכלוסייה ענקית הלוא היא הגיל השלישי. בעלי עסקים וחברות בכלל לא מתייחסים לגיל הזה, הדעה הרווחת אצלם היא "כי אנשים אלה לא מחוברים למחשב, לאינטרנט, ולמובייל" דעה המשוללת כול יסוד, ההפך הוא הנכון, הגיל השלישי הינו שוק ענק בתחום הצריכה האינטרנטית וההשתתפות של הגילאים 45 ומעלה בעולם הווירטואלי, כפי שעסקים וחברות ישראליות לא מתייחסות לסקטור הערבי ולסקטור החרדי כך הם לא לוקחים בחשבון התייחסות לגילאים הבוגרים! ההמלצה החמה שלי לעסקים היא דווקא לתת אזכור של הגילאים האלה באתרי האינטרנט שלהם. רק בכדי להדגיש עד כמה גדול קהל המשתמשים בקרב הגיל השלישי בעולם הווירטואלי מדובר על למעלה מ32% .

כ- יועץ עסקי אשר מעורב חזק מאד בתחום העסקי בישראל, ואשר מבין והפנים את כוחה של המדיה החדשה הלוא היא העולם הווירטואלי אני מוצא כי מי שלא קיים בעולם הזה או מי שקיים לא נכון בעולם הזה דינו כי עסקו לא יניב לו את הפירות שרצה.

אתר אינטרנט הלוא הוא כשופר פרסום, החיבור בין אלמנט השיווק באתר לעולם הפרסום הוא חופף, כאשר אתה משווק באמצעות אתר האינטרנט של העסק או החברה ומוביל אותו דרך מערכות הפרסום הקשורות בעולם הווירטואלי הסיכוי של העסק שלך למכור ולהאדיר את שמו ואת מוצריו גבוהה בהרבה מאשר אתה לא משקיע באתר אינטרנט נכון, ובכוונה אני אומר נכון.

חשוב לי לציין כי איך שאתרי האינטרנט התחילו להיות נפוצים קמו אלפי חברות אשר היו מורכבות גם מילדים בני 16-17 שהתחזו לחברות גדולות ובנו אתרים בכלים ש"אז" התאימו לתקופה אבל היום הם "עולם הולך ונעלם" ומנועי החיפוש שם אנו רוצים להיות ולהראות לא מתייחסים כבר לטכנולוגיה של אז, אבל מפחד השקעה בעלות נוספת של בניית אתר, עסקים וחברות מעדיפים להישאר אם מה שיש להם.

החלפת אתר לא דורשת החלפת דומיין, והחלפת אתר יכולה "לשפוך" את כול החומרים שהיו באתר הקודם אל תוך האתר החדש" מבלי שהלקוח יראה אותו, כול זאת על מנת לשמר את המיקום או ההתייחסות של מנועי החיפוש למוצרים או השירותים נשוא האתר.

אודות דורון עמית עמית

דורון עמית עמית

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר