קעקועים של סלבס | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קעקועים של סלבס

פורסם בתאריך 07/08/2013 ע"י שיר לידר בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 1394 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: tattoo, קעקוע, קעקועים

tattoos או בעברית קעקועים, הם שם מיוחד ביותר, והם הרבה יותר מציור, הם שם לאומנות, לסמל ולמסר. רבים בוחרים לעשות קעקועים משום שקעקוע נשאר על גופינו לכל החיים, ולכן רבים בוחרים לעשות קעקועים בעלי מסר, בעלי סמל, או בעלי אירוע משמח מהעבר שהם רוצים לזכור בכל פעם שיסתכלו על הקעקוע. סלבס רבים גם הם נוטים לקעקע את גופם בהרבה מסרים וסמלים. עצם העובדה שקעקוע נשאר כל החיים על הגוף, זו הדרך של אנשים לזכור או להתגאות בסמלים שהם מקעקעים על גופם. אנשים מקעקעים קעקועים במגוון גדלים, החל מקעקוע של אות בגודל בול של מעטפה ועד לקעקועים המתפרסים על הידיים והגב בגדלים ענקיים.

סוגי Tattoos
דוגמאות ל - tattoos שונים הם סלבס שמקעקעים את שמות ילדיהם כמו דייויד בקהאם הכדורגלן לדוגמה, שמות בני הזוג שלהם כמו קייטי פרי לדוגמה, פסוקים חשובים מהתנ"ך, מזלות וכו'. אחרים בוחרים בקעקועים של משפטים מיוחדים בעלי מסר גדול. ישנם גם קעקועים המובעים באמצעות ציור, שהוא מסמל אירוע משמח מהעבר, מסמל מזל (כמו לדוגמה ציור של מאזניים על הגב, סמל למזל מאזניים) או מסמל משהו חשוב עבור האדם המקועקע. דוגמה לקעקוע של סמל הוא יהודים המקעקעים את מגן דוד, לאות התגאותם כיהודים. ישנם כאלו אשר בוחרים בציורים שהם פשוט אוהבים ונהנים מהם ובוחרים לקעקע אותם על גופם.

ראיתם קעקוע שאהבתם על סלב? אתם יכולים לקעקע אותם גם על עצמכם
עבודה כמקעקע היא לא קלה בכלל. מדובר באומנות לשמה, והם בעצם מציירים בצורה קפדנית ביותר. ישנם מקעקעים רבים מקצועיים מאוד אשר באפשרותכם להביא להם ציור או תמונה של tattoo שמוצא חן בעיניכם, או אפילו לבקש ממכר שיודע לצייר טוב או מהם בעצם לעצב לכם קעקוע על פי רצונכם. ולאחר שתקבלו את ציור הקעקוע המושלם, תוכלו לבקש מהם לקעקע אותו על גופכם. בכך רבים לוקחים רעיונות מקעקועים של סלבס ומציירים את אותו קעקוע או קעקוע דומה, במטרה לקעקע אותו על גופם.


הרבה יותר מציור
אין ספק שקעקועים הם משמעות. הם הרבה יותר מציור, והם מהווים סמל ומסר. קעקועים נשארים איתנו על גופינו תמיד, ומזכירים לנו בכל יום ויום מדוע קעקענו אותם ומדוע הסמל או המסר חשוב עבורנו. עבור רבים משפטי הקעקועים שלהם הם המוטו שלהם לחיים, והדרך שלהם לחיות את החיים שלהם הכי טוב. אם אתם מעוניינים בקעקוע אתם לא חייבים לקבל רעיונות רק מחנות הקעקועים עצמה, אתם יכולים לחפש אחר קעקועים של סלבס או אפילו סתם קעקועים ולקבל השראה לקעקוע אותו תרצו לקעקע. תוכלו לבקש ממכר שמתמחה בציור לעצב עבורכם את הקעקוע או אפילו מהמקעקע עצמו שיעצב לכם tattoo בדיוק כמו בדמיון שלכם. כל שנשאר אחר כך הוא לבחור במקום ולקעקע אותו על גופכם.
 

אודות שיר לידר

שיר לידר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר