מהם עשרת המזונות המומלצים ביותר לילדים? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מהם עשרת המזונות המומלצים ביותר לילדים?

פורסם בתאריך 08/26/2008 ע"י שושי הרשקו בקטגוריה רפואת ילדים | צפיות: 2280 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תזונה, ילדים, בריאות, תרגום, מתרגם, עברית, אנגלית

 1. דייסת שיבולת שועל: זוהי ארוחת בוקר מעולה, אשר מלאה בויטמין בי, ברזל, אבץ וסידן. מאכל זה מספק אנרגיה לילדים, היות והיא עשירה בפחמימות מורכבות (שהן טובות לגוף) וסיבים.
2. ביצים: זהו מקור מצויין של חלבון ומגוון שמספק ערכים תזונתיים רבים, כולל ויטמין בי, ויטמין אי, ואבץ (לשים לב לכמות המומלצת ביום). האגודה האמריקאית לבריאות הלב עדכנה את ההמלצות שלה וכיום מגדירה אכילת ביצה ביום (למבוגרים) כבסדר. ומה בנוגע לילדים? כמובן, שזה נתון לשיקול דעתכם.
3. חמאת בוטנים: זהו מזון מהיר טוב לילדים. ילדים צריכים שומן (זה נחשב לשומן טוב, אם אין בכך שומני טראנס, שצריך להימנע מהם באופן כללי). מעבר לכך, הם זקוקים לחלבון. לפני כן, תבדקו האם ילדכם אלרגי לבוטנים.
4. ילדיכם צריכים לקבל רק מעט חלב והוסיפו לכך יוגורט. יוגורט הוא מקור מצויין לסידן. מעבר לכך, יוגורט קל יותר לעיכול מאשר חלב רגיל (קחו בחשבון שאחוז נכבד באוכלוסיה לא מפרק לקטוז או רגיש לכך). זה אף מעולה לבריאות המעי הגס. במיוחד עם הילד לוקח אנטיביוטיקה. קראו על המיכל וודאו שאין סוכר במוצר. רעיון עדיף הוא שתקנו יוגורט רגיל ותמתיקו אותו בעצמכם (אתם יכולים לתת לילד לעשות זאת) עם פירות טריים.
5. מלון מכיל ערכים תזונתיים חשובים, כגון ויטמין סי, בטה-קרוטן. כל ביס עסיסי מלא בויטמין בי, מינרלים וסידן. אל תפספסו כשהם בשפע, בעונה.
6. ברוקולי. ילדים נהנים לקרוא לברוקולי 'עצים', וכך תוכלו לגרום אפילו לילדים לא אכלנים לאכול 'עצים' יותר מאשר אם תקראו לכך ברוקולי. זהו אחד מהירקות המומלצים ביותר, במיוחד לילדים מתפתחים בשל כמות הסידן שבו ומגוון רחב של ערכים נוספים, כמו פ בטה-קרוטן, וויטמין בי ופוטסיום.
7. בטטה מכילה 30 מיליגרם בטה-קרוטן לכוס. בשביל אותה כמות תזדקקו ל 23 כוסות של ברוקולי, וזאת על מנת שתקבלו את אותה תכולה של בטה קרוטן! הבטטה אף תופסת מקום מכובד עם 3 גרם של סיבים למנה.
8. כוח החלבון: מידה אחת של חלבון לא מתאימה לכולם. ידוע שילדים מתפתחים צריכים חלבון כדי לגדול. מרכיב תזונתי זה ניתן לקבל ממקורות מגוונים, כולל קטניות, שעועית (עם דגנים הופכים זאת לחלבון מלא), מוצרי סויה כגון טופו, או דגים, עוף או בשר.
9. דגנים מלאים מציעים את המזון הטוב ביותר, למשל אורז חום ולחם מחיטה מלאה שמהווים שיפור ניכר מעבר ללחמים הלבנים. הם מספקים מינרלים, סיבים וויטמינים. תנו לילדיכם מהלחמים המזינים יותר, ואל תסתפקו בלחמים הלבנים (פחמימות פשוטות המתפרקות באופן מהיר לסוכר).
10. מומלץ לתת לילדים מיץ תפוזים. כיום ילדים שותים כמות רבה מדי של מיצים שכוללים המון סוכר. למרות זאת, אל תאסרו עליהם שתיית מיצים באופן גורף. רק אל תתנו להם מיץ במקום מים. עדיף שתתנו להם מים.

 Copyrights

מבוסס על מאמר של ג'ון מגרהאם, תורגם מאנגלית (הופיע באתר ediets.com, בחודש מרץ 2005).
 info@qtranslations.co.il

אודות שושי הרשקו

שושי הרשקו שוש תרגומי איכות תרגום מהיר לאנשי מקצוע דוא"ל: info@qtranslations.co.il טלפון:077-5533992 054-4293195

שושי הרשקו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר