מהו רדיו אינטרנטי? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מהו רדיו אינטרנטי?

פורסם בתאריך 06/13/2013 ע"י asi levi בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 1454 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: רדיו, מוזיקה, רדיו אינטרנטי, תנות רדיו באינטרנט

 כולנו מכירים את הרדיו הרגיל, שבו מושמעות תחנות ידועות כמו רשת ב', גלי צהל רדיו, רדיוס 100 FM רדיו ללא הפסקה 103 FM ושאר התחנות הכי אהובות עלינו בסקלה. ברדיו אינטרנטי, אין סקלה, אין לו אפילו את הלחצן שמעביר תחנות, אך יחד עם זאת יש בו את כל התחנות. אז מהו רדיו אינטרנטי?
הרדיו האינטרנטי הוקם לאלו שאוהבים לשמוע רדיו בכל מקום, רק מה? נמאס להם להגיע לתדר הנכון על מילימטר הקו או שמתפקששת להם תמיד איזו ספרה ואז מגיע הרעש הבלתי נסבל שרק גורם לאותם אנשים לסגור את הרדיו ולהתעצבן.
אבל לא עוד, הרדיו האינטרנטי נותן מענה עבור הבעיה הזו והוא כבר חיפש עבורכם את כל התחנות וקיבץ אותם יחדיו. כך תוכלו ליהנות מכל תחנות הרדיו בלי זפזופ מעיק עד לתחנה המיועדת הבאה.
רדיו אינטרנטי הוא רדיו אשר ניתן להאזין בו בכל מקום מכל מקום, לדוגמא, כאשר בא לכם להנעים את אוזנכם בשעת העבודה, אתם יכולים לשים את הרדיו האינטרנטי במחשב יחד עם אוזניות וכך לא תפריעו לאף אחד סביבכם.
הרדיו נותן מענה לכל אלו שרוצים לשמוע מוזיקה או דיבורים על פוליטיקה, כלכלה וצרכנות, אך לסביבה זה מאד מפריע, תמיד יהיו כאלו שיאמרו שהרדיו מרעיש לה ושהם אינם יכולים להתרכז ואפילו יאמרו, "תשמע בבית שלך מוזיקה, פה עובדים", אתם ודאי מכירים את המשפט הזה, לכן, אתם יכולים לשמוע איזו תחנה שבא לכם עם עצמכם בעבודה ואף אחד לא יציק לכם, רק אם תחברו את האוזניות למחשב כמובן.
קיימות גם תחנות רדיו אינטרנטיות כמו קליק FM, ערוץ 7, רדיו גל, רדיו פאן, רדיו מזרחית ועוד רבים וטובים אחרים, אלו תחנות שהוקמו באינטרנט, כמענה אינטרנטי ממוחשב לתחנות שאין להם היתר לשדר מתדר מסוים בסקלה, אך זה לא אומר שהן פחות טובות, תחנות אלו נותנים מענה מדויק לאלו האוהבים סגנון מוזיקה ספציפית , למשל אם אתם חובבים מוזיקת שנות ה-80, הוקמה לכם תחנה בדיוק עבורכם, מוזיקה משנות ה-80, בה אתם יכולים לשמוע את להיטי השנים הללו ואת כל השירים שהיו קיימים באותה תקופה.
אם אתם חובבי מזרחית, יש עבורכם כמה תחנות אינטרנט אשר משדרות מזרחית וים תיכונית נטו, שלא כמו רדיו לב המדינה, את התחנות הללו ניתן לשמוע בכל מקום בארץ.
היו תחנות אינטרנטיות שבעבר שידרו דרך הסקלה של הרדיו, כשהיה להן תדר משלהן, אך בגלל הליכים משפטיים הם נאלצו לסגור את התחנה שלהם ולאפשר לאותו תדר להישאר פנוי, כעת הן אינן צריכות להיות מודאגות יותר כי התחנה עברה לאינטרנט, בו אין צורך לשלם על תדר מסוים, הוא פתוח לכולם וכל מי שחפץ לפתוח תחנה מעניינת עושה זאת בשמחה.
הרדיו האינטרנטי קיבץ עבורכם את כל התחנות האינטרנטיות גם כן, כך שלא תצטרכו לחפש אותן במנוע החיפוש, הרי שכולן באותו מקום.

אודות asi levi

asi levi

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר