מבחן 4 השאלות טרם יציאה ליוזמה עסקית חדשה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מבחן 4 השאלות טרם יציאה ליוזמה עסקית חדשה

פורסם בתאריך 06/12/2013 ע"י משואה להט בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 551 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תכנית עסקית, תכניות עסקיות, בניית תכניות עסקיות

למשל:
1. מה בכלל אני רוצה להשיג מכל הסיפור הזה...? האם זו הגשמה עצמית, כסף, יוקרה, הכרה, או אולי סתם הפגת שעמום...
הגדרת המטרות האישיות אותן נגדיר כבר בשלבים הראשונים הן אלו שיקבעו האם בחרתי בתחום הנכון. וכאן כמו שבטח כבר הבנתם העניין הנו סובייקטיבי לגמרי.
אם נחזור רגע לעסק שברצוננו להקים, אם התשובה היא כסף...אז כמה? 10,000 ₪ נקי כל חודש או אולי 20 ? בטוח 30....התשובה משתנה כאמור בין יזם ליזם ובין תחום לתחום. כל שכן כאשר מדובר בהגשמה עצמית, ביוקרה או בהכרה וגם כאן...של מי בדיוק?
2. האם אני מתחבר לתחום אותו בחרתי?
לא רבים האנשים אשר באמת עושים מה שהם אוהבים.... ואילו הכסף לא היה מהווה שיקול מרכזי בבחירת קריירה היו ככל הנראה בוחרים תחום אחר. האם כאשר אני בוחר במיזם מסויים אני חייב גם לאהוב אותו? ברור לגמרי שתחום אליו אנו מתחברים יעבוד טוב יותר עבורנו, אם התמזל מזלנו ובטעות נקלענו לכזה אשר תומך גם באמונות ובתפיסות שלנו ומביא בנוסף לכסף, על הדרך, גם הגשמה עצמית אז בכלל שחקנו אותה!
3. האם תחום העיסוק בו בחרתי מתאים ל – DNA שלי? או, האם הכישורים האישיים שלי תומכים במושא אהבתי...?
כאשר אנו נוטים לתחום מסויים כזה או אחר, זה מגדיל את סיכויינו להצליח בו.
לא מעט משקיעים סבורים כי הצלחתו של מיזם תלויה במידת מוערבות האישית של היזם במוצר. יזמים שלהם מוצר מצויין אך הם לא מזהים עצמם עמו עשויים ל"הכניס" לעצמם "גול עצמי" ולפספס משהו ובגדול. אם אתה לא קהל היעד למוצר/שירות, איך תדע מה הן התכונות שצריכות להיות בו באמת על מנת ליצור יתרון יחסי מתמשך בשוק?
4. כמה אני מבין או יכול להבין בתחום?
משקיעים רבים לא מסכנים את הונם בתחומים שאינם מוכרים להם. האם מנכ"ל לחברה מסויימת חייב להבין בכל רזי הטכנולוגיה שלה? לא בהכרח אבל הבנה כזאת תעזור לו מאוד.
האם מנכ"ל של חברה העוסקת בכתיבת תוכנה צריך להיות כזה שכתב בעבר תוכנה בעצמו? לדעתנו, כן. צמיחה מלמטה, תמיד מהווה יתרון, הן מקצועי והן ברמת ההתנהלות והדינאמיקה מול הלקוח. נכון הדבר בעיקר בתחום הטכנולוגי הרווי במושגים ובמונחים המתעדכנים באופן שוטף הזה.
רק אחרי שיש לך קצת ניסיון אתה מבין כמה ניסיון הוא חשוב...הוא חוסך מאתנו טעויות.

 

אז למה לבנות תכנית עסקית ב – GONOGO? כי לנו נסיון רב שנים ומגוון מאוד בתחום בניית התכניות העסקיות.

פגישה ראשונית ללא תשלום, אז למה אתם מחכים, אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם.
GO!

 


 

אודות משואה להט

למשל: 1. מה בכלל אני רוצה להשיג מכל הסיפור הזה...? האם זו הגשמה עצמית, כסף, יוקרה, הכרה, או אולי סתם הפגת שעמום... הגדרת המטרות האישיות אותן נגדיר כבר בשלבים הראשונים הן אלו שיקבעו האם בחרתי בתחום הנכון. וכאן כמו שבטח כבר הבנתם העניין הנו סובייקטיבי לגמרי. אם נחזור רגע לעסק שברצוננו להקים, אם התשובה היא כסף...אז כמה? 10,000 ₪ נקי כל חודש או אולי 20 ? בטוח 30....התשובה משתנה כאמור בין יזם ליזם ובין תחום לתחום. כל שכן כאשר מדובר בהגשמה עצמית, ביוקרה או בהכרה וגם כאן...של מי בדיוק? 2. האם אני מתחבר לתחום אותו בחרתי? לא רבים האנשים אשר באמת עושים מה שהם אוהבים.... ואילו הכסף לא היה מהווה שיקול מרכזי בבחירת קריירה היו ככל הנראה בוחרים תחום אחר. האם כאשר אני בוחר במיזם מסויים אני חייב גם לאהוב אותו? ברור לגמרי שתחום אליו אנו מתחברים יעבוד טוב יותר עבורנו, אם התמזל מזלנו ובטעות נקלענו לכזה אשר תומך גם באמונות ובתפיסות שלנו ומביא בנוסף לכסף, על הדרך, גם הגשמה עצמית אז בכלל שחקנו אותה! 3. האם תחום העיסוק בו בחרתי מתאים ל – DNA שלי? או, האם הכישורים האישיים שלי תומכים במושא אהבתי...? כאשר אנו נוטים לתחום מסויים כזה או אחר, זה מגדיל את סיכויינו להצליח בו. לא מעט משקיעים סבורים כי הצלחתו של מיזם תלויה במידת מוערבות האישית של היזם במוצר. יזמים שלהם מוצר מצויין אך הם לא מזהים עצמם עמו עשויים ל"הכניס" לעצמם "גול עצמי" ולפספס משהו ובגדול. אם אתה לא קהל היעד למוצר/שירות, איך תדע מה הן התכונות שצריכות להיות בו באמת על מנת ליצור יתרון יחסי מתמשך בשוק? 4. כמה אני מבין או יכול להבין בתחום? משקיעים רבים לא מסכנים את הונם בתחומים שאינם מוכרים להם. האם מנכ"ל לחברה מסויימת חייב להבין בכל רזי הטכנולוגיה שלה? לא בהכרח אבל הבנה כזאת תעזור לו מאוד. האם מנכ"ל של חברה העוסקת בכתיבת תוכנה צריך להיות כזה שכתב בעבר תוכנה בעצמו? לדעתנו, כן. צמיחה מלמטה, תמיד מהווה יתרון, הן מקצועי והן ברמת ההתנהלות והדינאמיקה מול הלקוח. נכון הדבר בעיקר בתחום הטכנולוגי הרווי במושגים ובמונחים המתעדכנים באופן שוטף הזה. רק אחרי שיש לך קצת ניסיון אתה מבין כמה ניסיון הוא חשוב...הוא חוסך מאתנו טעויות. אז למה לבנות תכנית עסקית ב – GONOGO? כי לנו נסיון רב שנים ומגוון מאוד בתחום בניית התכניות העסקיות. פגישה ראשונית ללא תשלום, אז למה אתם מחכים, אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם. GO! www.gonogo.co.il

משואה להט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר