מרכזיות IP ויתרונותיהן לארגון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מרכזיות IP ויתרונותיהן לארגון

פורסם בתאריך 06/10/2013 ע"י Daronet Daronet בקטגוריה אינטרנט ומחשבים | צפיות: 1394 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מרכזיות IP

 בשנים האחרונות, יותר ויותר ארגונים בוחרים לנטוש את המרכזיות האנלוגיות שלהם ולעבור לקדמת הטכנולוגיה על טהרת האינטרנט ובמילים אחרות – מרכזיות IP. מרכזיות אלה מופעלות ע"י מחשב מרכזי המחובר לאינטרנט ואשר מנתב את כל השיחות אל עמדות טלפונים מתאימות המחוברות אף הן זו לזו באמצעות האינטרנט. משמעות הדבר היא כי התשתיות האנלוגיות עומדות להפסיק מלהתקיים וכאשר תבחנו גם אתם את היתרונות הגדולים שיש למרכזיות האינטרנטיות הללו להציע, ספק אם תבחרו להישאר מאחור.

מרכזיות IP זכו לשמן הנוכחי עקב העובדה כי הן מחוברות לרשת האינטרנט, מנתבות את השיחות ומעבירות את המידע השמיעתי באמצעות האינטרנט בלבד, ללא צורך בחיבור קווי של חברות התקשורת הגדולות. בסופו של דבר מרכזיות IP חוסכות לארגון לא מעט כסף עקב התכונות הבאות :
• התקנה זולה ופשוטה מבוססת על רשת האינטרנט הקיימת.
• אפשרויות הרחבה גדולות מבלי לשנות תשתיות.
• עלות השיחות – חינם אין כסף עבור כל מי שמקושר תחת אותה המרכזייה. הדבר נכון גם לגבי עובדים אשר נמצאים מחוץ לגבולות המשרד, כגון עובדים מהבית, עובדים מעבר לים וכו'.
• ניתן להוציא שיחות לקווים סלולאריים וקוויים לארץ ולחו"ל. ניתן לחבר טלפונים ניידים למרכזיית ה- IP (מעולה עבור סוכני מכירות שטח).
• תאים קוליים ללא הגבלה לרבות גישה לקבציי ההודעה דרך המחשב ו/או תיבת המייל.

אומנם כל המוזכר לעיל חוסך לארגון לא מעט כסף, אך מה לגבי שיפור השירות והגברת יעילות השיווק, האם אותן מרכזיות IP תומכות גם בכך? אכן כן. מרכזיות אלה נותנות לנו את האפשרות לקבל הרבה יותר מאשר "עוד" קו טלפון לשיחות יוצאות ונכנסות כגון הקלטת שיחות בזמן אמת ללא מגבלת נפח, תיעוד בתיקי לקוח תוך כדי שיחה, אפשרויות לשיחות וידאו, עבודה עם תוכנות (CRM (Customer relationship management ועוד.

ומה לגבי טכנולוגית ענן? משרדים, חברות וארגונים רבים בוחרים לעבור לשירותי ענן (cloud) וזאת בהתאם לצורך הברור להשתחרר מצורכי האחזקה, הרענון, החידוש והטיפול בתקלות שבנכסים פנים ארגוניים. מרכזיות IP, בדומה לשרתים, תוכנות להנהלת חשבונות ושירותים אחרים יכולות אף הן לפעול בענן ולהוות מרכזיות איכותיות ומודולריות מבלי שיהיו פיזית בארגון וכך לחסוך לא מעט בעלויות ולעבור התאמה אישית בהתאם לצרכים המשתנים במהירות בסביבת העבודה של המאה ה- 21.

אודות Daronet Daronet

Daronet Daronet

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר